1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Dag dames,
Vandaag is goed gegaan. Afgelopen nacht begonnen de zenuwen, hartslag was 118 in rust in de wachtkamer haha.. 12 eicellen die worden bevrucht dus super blij mee. Morgen worden we in de ochtend gebeld hoe dat is gegaan en wanneer we mogelijk een terug plaatsing hebben. Die dagen zijn toch wel het spannends, hoeveel blijft er over.
Vanmiddag geslapen en een kerstfilm gekeken op de bank haha, moet toch iets he. Voel me vooral erg loom en qua klachten valt t gelukkig mee. Wat beurs. Punctie was af en toe even tanden bijten maar verder best prima. 
Lief dat jullie er aan denken!
Lapjesendraadjes hoe is het met jouw?

Wauw 12 eicellen, mooi aantal Schorpioen! Ik ga voor je duimen dat er veel bevrucht worden en mooi gaan doorgroeien!
Ik weet maandag eindelijk iets over mijn laparoscopie. Ik twijfel een beetje of het een poliklinische ingreep is of niet. Als dat het wel is, dan zou ik nog wel eens voor het eind van het jaar geholpen kunnen worden! De poliklinische ok van het ziekenhuis is nl nog wel open. Voor de rest is het code rood. Ik reken maar op 2021, dan kan het alleen maar meevallen. Soms wil ik weleens schreeuwen uit frustratie, ik sta sinds eind juli helemaal stil in het traject! Gelukkig kan ik het verder nog wel goed handelen, maar ik kijk er naar uit om weer te mogen beginnen!!

Geen goed nieuws voor mij, helaas. Code zwart in het ziekenhuis en dus is de ok voor onbepaalde tijd gesloten. Ondanks dat ik er wel een beetje rekening mee had gehouden, is het toch weer een nieuwe klap. Ik heb inmiddels een behoorlijke hoofdpijn. Ik ben nu vooral ? en ook wel een beetje ?

Oh lapjesendraadjes dat meen je. Wat ontzettend kut. Je denkt er aan maar altijd heb je ergens in je hoofd een beetje hoop. Pff.. welk ziekenhuis zit je? En hoe nu verder, of kunnen ze daar nog niets van zeggen.
Heb even zitten kijken als je bijvoorbeeld overstapt naar een kliniek. Maar zag dat je vanuit mijn kliniek dan ook naar een ziekenhuis moest, dus dat zal overal wel zijn
Doorgaan met behandelingen heeft nu ook geen zin denk ik? Naast dat ze waarschijnlijk stil liggen.
Oh meis ik heb er geen woorden voor, zo verschrikkelijk om weer te moeten wachten tot??? Hele dikke knuffel voor jullie! 

Hier gaat t opzich wel oke, zondag ging t tot de middag kei goed, daardoor denk ik te veel gedaan en nu eigenlijk nog steeds last van mijn buik. Dus doe rustig aan. 
Van de 12 waren en 10 geschikt voor icsi, en daarvan zijn er 8 bevrucht. Donderdag is de terugplaatsing, als er 1tjs is en dan hoop ik dat er nog meerdere het overleefd hebben en de vriezer in mogen.

lapjesendraadjes ah shit nee :/ Pff...

Ik ben ovu testen aan het hamsteren. Voor mochten we wel andere jaar hopelijk traject in gaan. Ik gebruikte eerst alleen een app, maar nu toch ook maar de testen ter bewijs. Hoeveel dagen testen jullie? Lastige is, ik sta niet iedere dag zelfde tijd op en mag niet met ochtend urine. Is tussen de middag dan handig? Mijn ovu zou vandaag of morgen zijn maar sinds mijn medicatie verhoging ben ik daar nog niet zo zeker van...

Terug
Bovenaan