lotjejansen het helpt inderdaad wat om hem wat eerder uit de koelkast te halen en ik hou hem nog vaak even vast in mijn handen. Blijkbaar werkt het ook om een ijsblokje kort op de plek te leggen, maar daar had ik nog het geduld voor. Haha
Ik voel nu nog niet echt de eitjes, voel wel wat, beetje beurs maar kan niet zeggen dat het nu extreem voelt. Dit komt nog wel hoor als ze wat groter zijn, dan is het wat drukkend. Kan me niet meer zo herinneren of ik er veel last van had. Merk wel dat ik nu wat meer na de wc denk te moeten.
Vandaag terug geweest en zaterdag de punctie. Ze hopen nu rond 10-12 eitjes. Ben er helemaal blij mee. Maar het zegt nog helemaal niets. En dat maakt t ook zo zenuwslopend. Morgenavond de pregnyl zetten.
Maar wat je werkgever zegt mag officieel niet. Net als een tandarts of doktersafspraak die niet op een ander tijd gemaakt kan worden buiten je werk, heb je recht op. Op freya staat uitleg en tevens ook uitleg voor de baas.
Hee mandareintje welkom terug. Heb regelmatig nog aan je gedacht. Goed dat jullie even een pauze hebben genomen. Hopelijk heeft het goed gedaan? Hoe vindt je t om weer te beginnen naast de spanning? En hoe ziet je schema er nu uit qua medicatie.
Voor mij wordt het icsi 2 maar door de corona lang stil gezeten, was er wel echt weer aan toe om vooruit te kunnen. Al merkte ik dat het wachten op behandeling ook wel rust gaf omdat je niet steeds hoeft te vechten met de teleurstelling telkens.
Nu ik weer bezig bent is het me ook best wel zwaar bevallen, ook door de drukte op het werk en gemis van mam. Maar ik krijg toch ook weer die kracht om door te gaan en te hopen op een wondertje.
Hoop dat deze ronde je veel geluk mag brengen. Heel veel succes Mandareintje