1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Schorpioen spannend! Ik ga ook duimen. ??

Oke, net was de lijn heel flauw, bijna niet te zien, dus heb ik m gisteren dus gehad. Stom misschien, eerst nooit die testen gebruiken. Anderzijds hadden we eerst natuurlijk alle hoop en tijd. Nog stommer, ik hoop nog steeds dat wonderen bestaan. Al zwemt er maar 1... Maarja dat is ongetwijfeld iets wat niet kan. Geen zaad betekend geen zaad.

Ik heb vandaag de eerste follikel meting gehad. Er zijn nu 8 te zien die aan het groeien zijn, 4 aan elke kant. Alles eerste keer dus heb geen idee wat normaal is! Hij zei iig dat het er goed uit ziet dus nu weer verder spuiten en dinsdag terug komen! 

Netjes LotjeJansen! 
Ik heb ook net echo gehad, 16 follikels. De kleinsten 16mm, de 2 grootste al 31 en 32mm ?. Vanavond de trigger zetten en maandag de punctie. Nu duimen dat ze niet vast springen of overrijp blijken te zijn! 

Hoi iedereen, ik kom mezelf helaas weer melden. Ik heb een tijd rust genomen van het forum omdat we nog zo lang moesten wachten totdat we de arts eens gingen spreken en nu is het nog een paar dagen wachten gelukkig. 
Ik zie helaas nog steeds veel dezelfde namen voorbij komen, maar ook gelukkig dat er een hoop zijn die weer bezig zijn. Dat geeft mij ook wel weer wat hoop. 

Lotjejansen, mooi hoor 8 voor de eerste keer. Het is toch altijd afwachten hoe je op medicatie reageerd.
Mandareintje phoe 32 al ik wist niet dat ze ook zo groot konden worden.. gaan deze ook mee doen verwachten ze? 16 wederom weer een hele mooie aantal. Andere rondes zat jij ook altijd hoog toch?
Hee brabandse, ik was benieuwd hoe het met je ging. Helaas zien we elkaar hier weer inderdaad. Hebben jullie inmiddels je gesprek gehad bij cuypers en cuypers om te starten?

Hier ben ik alweer bang dat het mislukt is, volle bak ms krampen.. moet nog een week maar toch. Verlang zo naar steekjes en n beetje bloed verlies en andere symptomen wat maar een beetje op n eventuele zwangerschap mag lijken. Wordt weer een zwaar weekje

Schorpioen hou vol meis! Krampen kunnen zeeeker in teken van innestelling zijn. Geen zorgen maken nog lieverd. 
Ik heb net mn punctie gehad. Dr. Cuypers heeft 20 follikels aangeprikt (ook de iets kleinere denk ik) en 12 eitjes gevonden. Geen slechte score, had alleen iets meer gehoopt gezien de 16 grote follikels. Maar mogelijk waren die 2 grote follikels gewoon cystes, dat is altijd de vraag. We zitten nu in de auto naar huis, en dan lekker bankzaken doen. 

Ja ik snap helemaal wat je bedoeld, je gaat er vanuit dat je dan ook rond de 16 eicellen uit komt. Maar goed 12 is nog steeds een hele goede schoren. Ging de punctie je goed af? Lekker uitrusten en hopelijk weinig klachten. Krijg je morgen te horen hoeveel bevruchtingen?
Ik hoop het mandareintje, ik hoop t.. 

Terug
Bovenaan