1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Bij mijn eerste icsi poging had ik het zelfde gevoel, ook "8" eitjes wat ze zagen, waarvan ook een paar die iets achter liepen op de rest. Je hoopt toch op minstens boven de 10, want dat lees je ook regelmatig. Maar goed, ze zeggen wel is less is more.  
Hopelijk zijn het allemaal mooie eicellen en raken ze ook allemaal bevrucht. 7/8 is gewoon netjes. Bij het radboud willen ze het liefst ook zo rond de 8-10 zien, maar niet daar heel veel boven. Maar wij zien dat liever anders haha...
We houden met zn alle de moed er in!

Dankjewel lieve meiden! We slepen elkaar er gewoon doorheen, pffft... adem in, adem uit.
Schorpioen, hou vol! Maar begrijp je drang om eerder testen hoor. Haal zelf de testdatum ook nooit. Hoop zo enorm voor je dat je gewoon 2 streepjes ziet straks!
LotjeJansen: 8 is geen slechte score, maar ik begrijp je echt zoooo goed. Ik heb dat ook. Meer, meer, meer, meer! Ik duim dat alles goed gaat zaterdag. En less is soms zeker more! 1e poging had ik 20 follikels, 17 eicellen waarvan 11 rijp en 5 bevrucht. 2e poging gedaan met zelfde medicatie in een lagere dosering: 16 follikels, 13 eicellen, waarvan 10 rijp, 9 bevrucht. Dus een stukje lager dan die eerste poging en dat resulteerde in veel meer bevruchtingen. Met deze 3 poging heb ik andere medicatie gekregen maar het heeft toch weer zo uitgepakt als poging 1 (20 follikels, 5 bevruchtingen). Dus less kan zéker more zijn! Ik hoop dat jullie gouden eitje er tussen zit!

Hoe gaat het met iedereen? Mandareintje, al iets meer duidelijkheid over jullie resultaten van deze ronde? Schorpioen, wanneer mocht je eigenlijk officieel testen? Dat wachten is echt zo klote altijd. Lotjejansen, mocht je vandaag de punctie hebben, heel veel succes! 
Wij zijn gisteren dus bij cuypers geweest. Gelukkig dit keer met een beter gevoel daar weg gegaan. In principe mogen we een volgende cyclus beginnen, mits dat voor 1 december is, want anders komen ze rond de feestdagen uit en dan zijn ze dicht. Als ik een zelfde cyclus heb als de vorige dan kom ik uit op 2 december, dus dat gaat het niet worden dit jaar.
Wel mag mijn vriend aan de clomid. Ja, dat wordt normaal voor dames gebruikt, maar het kan ook bij de heren zorgen voor een betere hormoonhuishouding en dus wat betere resultaten wat betreft de zaadkwaliteit en productie. We moesten geen spectaculaire verwachtingen hebben, maar alle beetjes helpen.
Dus nu alles regelen met de zorgverzekering, eventueel kijken naar een andere overstappen en dan wordt 2021 hopelijk ons jaar! 

Oh brabandse wat fijn dat er duidelijkheid en perspectief is in ieder geval voor komend jaar! Nooit van gehoord dat het ook voor mannen gebruikt kan worden, wie weet.
Hier stijgt de spanning, gisteravond pregnyl gezet en morgenochtend de punctie! 

Brabandse: klinkt goed! Ben zo benieuwd hoe het straks gaat lopen bij jullie
LotjeJansen: alvast heeeeeeeel veel succes morgen! Ik denk aan je! 
Mijn uitslag kwam gistermiddag pas, dus heb lang in zenuwen gezeten. Van de 5 was er 1 afgevallen, en van de 4 overgeblevenen waren er 3 genetisch niet in orde. Van de laatste hadden ze geen uitslag omdat ze te weinig materiaal hadden. Niet goedgekeurd, niet afgekeurd, onbekend dus. Kan alle kanten op. We hebben besloten om het er op te gokken, dus die zit sinds vanmorgen veilig in mijn buik! Het is een pracht embryo, een hatchende 5/6AA kwaliteit. Recht uit het boekje. Nu dus hard duimen dat hij blijft plakken en dat hij genetisch in orde is! Fingers crossed!

Lotjejansen heel veel succes morgen! Wel apart dat ze een punctie zelfs op zondag doen. 
Mandareintje wat is het telkens toch een afvalrace bij jullie zeg. Hopelijk is het gewoon een topper, dit klinkt in elk geval wel leuk goed! 

Terug
Bovenaan