1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Schorpioen: Yes morgen idd. Voel me tot nu toe best goed. Wel beetje beurs natuurlijk maar nog geen overstimulatie verschijnselen. Vorige keren had ik die al op de dag van de punctie dus dit lijkt heel hoopvol allemaal! 
Hoe voel jij je vandaag?

Spannend schorpioen! Hou je taai!
Mandareintje je hebt het achter de rug, fijn dat je kan uitrusten en geen gekke klachten. Hopelijk heb je een fijne nachtrust vannacht. En dat van de 12 er hele mooie en gezonde bevruchtingen mogen komen
Brabandse wanneer is jullie gesprek? Good luck!

En mandareintje hoe is het nu? Ondertussen ook bericht gehad over de aantal bevruchtingen?
Hier gaat t wel oke, vandaag zoveel buikpijn. Denk mijn darmen want zat boven mijn baarmoeder dus vermoed dat dit los staat van mijn cyclus.  Die 24 uur in een dag worden nu weer steeds langer, het is en blijft ook telkens weer het zelfde stomme mindfuck de weg naar de testdatum.

Lotjejansen hoe gaat het met jouw en het spuiten? Wanneer heb je weer een echo?

Hoi schorpioen nou dat lijkt me ook echt vervelend je wilt de tijd wel vooruit duwen als het kon of niet!! Wanneer mag je testen?
Ik Heb vanochtend 2e meting gehad, donderdag 3e en hij denkt zaterdag punctie!

Mandareintje wat fijn dat alles goed is gegaan en dat er toch zoveel eitjes gevonden zijn. 
Schorpioen gaat alles inmiddels een beetje? Buikpijn hebben is echt klote! 
Wij hebben as vrijdag ons eerste gesprek met de arts. We hebben in juli onze intake gehad en in augustus hebben we bloedtesten gehad. Daaruit kwam bij mij niks bijzonders uit. Gelukkig was mijn amh nog iets van 3,5 dus dat was gezien mijn leeftijd ook voldoende. Bij mijn vriend was zijn testosteron aan de lage kant, dus ik ben benieuwd of ze daar iets aan willen doen. Voor de rest zijn er dus nog geen onderzoeken gedaan, wat ik wel had gehoopt. Dus we zullen zien wat er vrijdag voor een oordeel uit komt. Wij gaan er in elk geval vanuit dat we dit jaar geen poging meer doen helaas. 

Van de 12 eitjes waren er helaas maar 8 rijp, waarvan er nu 5 bevruchtingen in de embryoscoop liggen te broeden. Tuurlijk, je hebt er maar 1 nodig, maar ik ben onwijs teleurgesteld en bang omdat we nog die genetische test moeten doen. In onze 1e poging in januari hadden we ook 5 embryo's en toen was alles afgekeurd, geen terugplaatsing. Dus ik vrees hetzelfde scenario. Was het maar alvast zaterdag, god kan echt niet wachten. Gelukkig voel ik me nu wel weer redelijk fit, dus geen overstimulatie zoals de voorgaande 2 keren!
Schorpioen och wat rot die buikpijn... hoop dat je snel uitsluitsel hebt. Wanneer mag je testen? Ik heb toch goede hoop voor je hoor!! Rommelige opspelende darmen kunnen een goed teken zijn!
Brabandse: spannend vrijdag, ben super benieuwd!
LotjeJansen hoeveel follikels zagen ze nu op de echo? Spannend bijna punctie!!

Brabandse de overstap kost jullie best een lange adem. Hopelijk krijgen jullie vrijdag het hele behandelplan te horen en wie weet geen kans meer op een positieve test maar hopelijk wel starten met een behandeling. Ik duim voor jullie.
Lotjejansen ben net als mandareintje ook benieuwd naar wat ze op de echo zagen. En zie je tegen de punctie op?

Mandareintje, pff blijft een afvalrace he, hoop zo dat er minsten 1, liefst alle 5, overblijft zodat je ook echt weer een kans hebt. Ik duim heel hard met je mee.

Hier is de buikpijn weer weg, wat het was geen idee, maar was echt bij mijn darmen. Dus verwacht dat het echt helemaal los staat van alles.
Ik heb t deze week slecht met er niet mee bezig zijn, mogelijk ook doordat er in deze tijd zo weinig afleiding is om er niet mee bezig te zijn. Zelfs zo erg dat ik afgelopen nacht heb gedroomd van een positieve test. Zelfs in mijn slaap ben ik er dus mee bezig..  Neig om eerder te gaan te testen omdat ik zaterdag een slaapdienst hebt tot zondag 13:00. Misschien zaterdag ochtend en anders maandagochtend.
Ik hoop zo dat het gelukt is, maar mijn gevoel zegt van niet.  

Ah schorpioen wat spannend deze laatste dagen tot de test! We gaan je helpen deze dagen door te komen!! Je hebt het niet meer in je macht, lijkt me mentaal best zwaar. Misschien toch tot maandag wachten dat het een duidelijker antwoord is?
Mandareintje voor jullie ook heel spannend! Wie weet loopt het niet exact zoals toen die vorige keer met 5, en levert het net wat meer op. Maar die onzekere factor geeft wel een hoop extra stress. Je bent sterk ?
Brabandse succes vrijdag!
 Ik was een beetje teleurgesteld gister, er waren nu 7 ipv 8 follikels. Morgen weer echo. Zit ook op lage dosering gonalf omdat het eerste keer is maar toch vind ik het lastig dat de eerste punctie misschien relatief weinig opbrengst/kansen geeft. Of ligt het aan mijn leeftijd 35 dat kan ook. We gaan het zien! 

Terug
Bovenaan