Brabandse de overstap kost jullie best een lange adem. Hopelijk krijgen jullie vrijdag het hele behandelplan te horen en wie weet geen kans meer op een positieve test maar hopelijk wel starten met een behandeling. Ik duim voor jullie.
Lotjejansen ben net als mandareintje ook benieuwd naar wat ze op de echo zagen. En zie je tegen de punctie op?
Mandareintje, pff blijft een afvalrace he, hoop zo dat er minsten 1, liefst alle 5, overblijft zodat je ook echt weer een kans hebt. Ik duim heel hard met je mee.
Hier is de buikpijn weer weg, wat het was geen idee, maar was echt bij mijn darmen. Dus verwacht dat het echt helemaal los staat van alles.
Ik heb t deze week slecht met er niet mee bezig zijn, mogelijk ook doordat er in deze tijd zo weinig afleiding is om er niet mee bezig te zijn. Zelfs zo erg dat ik afgelopen nacht heb gedroomd van een positieve test. Zelfs in mijn slaap ben ik er dus mee bezig.. Neig om eerder te gaan te testen omdat ik zaterdag een slaapdienst hebt tot zondag 13:00. Misschien zaterdag ochtend en anders maandagochtend.
Ik hoop zo dat het gelukt is, maar mijn gevoel zegt van niet.