Knuffeltje, spannend weer woensdag. Ben benieuwd wat jullie dan te horen krijgen en of jullie dan ook al de eerste stappen kunnen zetten. Kan me voorstellen dat je je op google helemaal suft kunt lezen met zowel positieve als negatieve verhalen. Succes woensdag en veel plezier morgen!
Branbandse, is inmiddels je ovulatie geweest? Hoop het voor je, dat je dit jaar toch nog een kans mag maken!
Lotjejansen, oh spannend zeg. Hoe gaat het je af in de wachtweken? En ik heb het denk ik gemist, maar had je nu ook nog cryo's over? Hoe voel je je?
Zwindo oh wat super dat je nu vanavond mag beginnen en dus geen extra injectie nodig hebt! Wauw, vanwaar dat nu? Heel veel succes! Hoe gaat het met je nieuwe baan?
Mandareintje, ohh wat spannend weer he! Ik zie je lijntjes oplopen, maar kan de angst voorstellen. Je hoopt natuurlijk op een knal lijn. Maar zolang ze oplopen is het een goed teken. Wanneer mag je officieel testen? Ik hoop dat deze een plakkerd is!
Nou hier is het helaas mislukt, inmiddels is mijn menstruatie ook weer klaar. Vrijdag een evaluatie gesprek en dan horen we weer hoe nu verder. Dit jaar denk ik geen kans meer, helaas.
Maar de "schade" valt mee, ik had al een gevoel dat het niet raak was, had vrijdag voor de testdatum van zondag het boek Innesteling, zwanger worden en blijven besteld. Daar ben ik nu volop aan het lezen, en mee bezig. Kennen jullie dit? Ik wordt er helemaal enthousiast van en ga hier ook mee aan de slag. Dit gaat over voeding, vocht, bewegen, vitamines, mineralen etc maar ook over wat beweging met je doet met tevens yoga oefeningen.
Het voelt voor mij super om hier mee aan de gang te gaan, want ik kan zo weinig doen in dit traject maar hiermee heb ik het gevoel dat ik mogelijk wel iets kan bijdragen. Dat voelt goed en heb er ook zin in, geeft me hoop voor een volgende ronde. In iedergeval mijn mindset wordt steeds positiever en dat kan zeker geen kwaad in dit proces, en baadt t niet dan schaadt het ook niet.