1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ah schorpioen wat K* dat het toch weer niet is gelukt. Het boek wat je noemt ben ik ook al wel eens online tegen gekomen, is het wat? Misschien dat ik hem ook nog wel bestel als voorbereiding op. Wel fijn dat het voor je gevoel even wat handvaten geeft om een positieve mindset te houden tijdens dit proces. Dat is zeker geen overbodige luxe voor deze trajecten. hopelijk krijg je vrijdag wel een beetje positief nieuws over hoe jullie verder kunnen gaan. 
Het was sowieso een grens gevalletje van wel of geen extra Lucrin prik zetten, maar het kwartje is dus in dit geval de goede kant op gevallen. Medisch gezien ben ik iemand die redelijk hoog op een lijstje sta had ze aangegeven. Wat ergens ook wel een beetje schrikken was, want had niet het besef dat wat ik had zo "erg" was ofzo. Ik beeld me altijd in dat het wel meevalt en er zijn altijd mensen die ergere dingen hebben enz. Daarnaast kon mijn man relatief snel voor alles nog terecht waardoor het wel ietsje langer decapeptyl spuiten wordt dan gebruikelijk volgens mij, maar daardoor in ieder geval niet nog verdere uitloop. Tenzij er iets tussen komt door corona ofzo. Dus nu even afwachten tot eind volgende week. 

Zwindo: fijn weer van je te horen! Waar lopen jullie ergens? Zie allemaal termen die ik niet herken, SOT? En waarvoor neem je Lucrin? Fijn dat jullie nu snel kunnen starten!
Schorpioen: ach nee wat ontzettend jammer zeg. Heb echt voor je geduimd en aan je gedacht! Wel fijn dat jullie snel terecht kunnen voor de evaluatie. Bij Cuypers moet je daar tegenwoordig 2-3 maandennop wachten.. en ja ik ken dat boek! Ben daar ook ooit heel fanatiek mee aan de slag gegaan. Smoothie maker gekocht, alle superfoods en supplementen gehaald, dieet omgegooid. Maar hield het niet vol. T enige wat ik nu doe is minderen met lactose en gluten, maar zelfs dat is heeeeel erg verzwakt. Everyday is a cheat day! Doe alleen sinds de TP elke dag de "omgekeerde houding". Veel leesplezier!

Pff maximale stress hier hoor. Smiddags nog een testje gedaan met action early en die was zooo licht... nauwelijks donkerder dan die van gister, eerder lichter. Maarja smiddags is lastig vergelijken natuurlijk. T gevolg is alleen dat ik al de hele avond hyperventilerend op de bank zit nu. Morgenvroeg maar weer testen. Hij moet wel echt donkerder gaan worden... ben zooo bang. Geloof er echt niet in. Mijn testdatum is morgen of overmorgen, afhankelijk van aan wie je t vraagt bij Cuypers. De een zegt 10 dagen en de ander 11.. dus dinsdag/woensdag. Jezus kan ik deze week even doorspoelen? Ik word gek hoor! 

Pff meiden oke total confusion. Vanmorgen getest. Test was lichter. Ik in paniek. Verdrietig. Einde verhaal. Cuypers gebeld dat het mislukt was, punt. 
Testen tm vanmorgen: https://ibb.co/JnMZycw
Dus ik in tranen naar mama, en doe 'voor de zekerheid' nog 1 test met mn tweede urine: https://ibb.co/0YMhBn7
En allemaal op een rij (onderste is dus van mn 2e urine): https://ibb.co/ZYNHDF3
Snappen jullie hem nog? Ik niet. Van totale hopeloosheid ineens toch naar voorzichtig hoopvol?

Ja precies dat. Komt ook omdat ik 2x een vroege miskraam heb gehad hoor, ben meteen panisch. 
Hopelijk gaat het bij jou straks wat soepeler met testen! Meteen duidelijke strepen! Dit is dus het risico van vroege testen denk ik..

Jeempie Mandareintje dat gaat echt alle kanten op! Ik hoop op een goede uitslag!!
Hier eens een keer goed nieuws, ik word volgende week al geopereerd!! Vorige week heb gehoord dat ik urgentie kreeg en volgende week word ik dus al geholpen! Ik ben zo blij dat mijn hoofd bijna is ontploft (heb een enorme hoofdpijn van pure ontlading). Ik kan echt wel huilen van blijdschap en dankbaarheid dat het ziekenhuis zo met mij meedenkt (terwijl ik de icsi ergens anders doe).

Terug
Bovenaan