2 weken gestopt met de pil....

Hey dat zou het ook kunnen zijn, het heeft dan een bijna roze kleur en het is niet veel, maar het kan ook bruinig en dikker zijn....

Heb je een test in huis? Anders valt het altijd te proberen...je weet maar nooit ik hoop het voor je!!!

Nee ik heb geen test in huis. Het is wel echt raar, want het voelt niet als een menstruatie. Dat voel ik altijd een dag van tevoren aankomen, en heb nu niet zoveel last, alleen beetje krampen. Ik ga het nog even aankijken tot aan het weekend, als het snel over is ga ik zaterdag of zondag testen. Hoop het ook zeker!

jee, schiet niet op om zo in spanning te moeten zitten! Heb je ook pijnlijke borsten?

Ze zeggen dat dat een teken is, vermoeidheid, veel plassen?

Ik heb geen pijnlijke borsten, maar ben wel ontzettend moe en heb het idee dak elk uur wel naar de wc moet. Dus ja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het enigste wat ik kan doen is afwachten dus dat doe ik dan ook maar.

Hey, nu zit ik met een vraag,ik hou totaal niet van zoetigheid, absoluut niet. Maar gisteren moest en zou ik chocolade eten, zo erg de hele reep op..? Ook moet ik elke half uur naar de wc heel vervelend, misschien praat ik het mijzelf aan (zeker).

Nu kan het zijn omdat ik met de pil gestopt ben, maar ik hoop natuurlijk op iets anders haha. Erger nog zondag mag ik testen met zo'n test die 4 dagen voor je menstruatie kan. Ik stom nu al gedaan negatief natuurlijk. Hoe groot is nou de kans dat ik alsnog een positieve test kan krijgen. Ik ga er nu al vanuit dat ik dus niet zwanger ben.

Maar om de een of andere reden wil ik dat gewoon niet geloven, ik wil dit zo graag, waarom werkt je lichaam nou niet gewoon een beetje mee? Zou leuk zijn, ik weet dat niet niet mag klagen we zijn nog maar net begonnen, maar die hoop die zit er toch.

Je besluit niet voor niets om ervoor te gaan nietwaar?

Hoi,
Ben nog nieuw op dit forum omdat we graag ook een kleintje (of meerdere) willen.

In november is de strip afgelopen, dan kunnen we toch gewoon direct gaan ´klussen ´ zoals dat hier genoemd wordt. Ik ben nl. al wel van plan om die maand ook al foliumzuurtabletten in te nemen. Of zijn er redenen om te wachten met ´klussen ´? Welke dan?

Ongetwijfeld een domme vraag, maar ik kan de afkorting van NOD niet ontcijferd krijgen. Wat is het?

nee hoor geen stomme vraag, NOD is Niet Ongesteld Dag, en de voor en na delen van het stoppen met de pil en direct klussen..zijn oa deze

Sommigen zeggen dat de eerste maand je eisprong geen duidelijke datum heeft dus weet niet wanneer je vruchtbaar bent.

Anderen zeggen weer dat je het meest vruchtbaar bent de eerste maand na het stoppen van de pil....

Voor de rest welkom op het forum, en we hopen meer van je te horen!
groetjes Laura

Terug
Bovenaan