24 jaar en moeder wens.......

@ Nathalie, ik ben 23 jaar en zit in de 1e ronde voor ons tweede kindje
en mijn verwachte nod is dus ongeveer 7 augustus.

Ik raakte trouwens meteen zwanger toen ik begon met ovulatietesten.
Ik hoop dat dit voor jou het geval mag zijn. Je hebt neem ik aan vollop
geklust na een positieve test?

xxx Anouk.

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08
Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Suzy, 24 jaar                                6e ronde - 1e kindje            27-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Hey Ineimienie, we kunnen blijkbaar samen aftellen naar onze NOD!

Morgen kunnen we eindelijk beginnen met de ovulatietesten! Hopelijk morgen al met positief resultaat...

Groetjes

hallo allemaal

@babeken: wel lastig ja als je zus bij je in woont! ik heb een keer gehad dat mijn ma er een dagje was en omdat ik veel had gewerkt ging ze ff voor mij stofzuigen en boven had ik open en bloot mijn foliumzuurtabletten liggen dus denk dat ze die wel heeft gezien. maar ze heeft niks gezegt. dus als er dan continue iemand bij je in huis is moet je helemaal opletten en je krijgt denk ik de kriebels om samen erover te kletsen haha.

mijn ouders en schoonouders weten van niks maar mijn beste vriendin wel die heeft net een kleine gekregen dus kan er uren met haar over praten!

@nathalie:
nou gisteravond was gezellie heb het niet koud gehad behalve mijn voeten haha!!!
toen we naar huis gingen zei ik tegen mijn vriend wanneer gaan we uit eten want dat zouden we in de vakantie doen toen zei hij: ik wacht liever tot we goed nieuws hebben en toen zei ik dat kan nog maanden duren en toen zei hij : nee mijn gevoel zegt dat het niet lang meer duurt! vond het zo lief van hem ook al heeft hij geen gelijk vond het super schattig. hoop dat hij gelijk heeft en anders wil ik gewoon uit eten haha!!

nou ga ff boodschappen doen kom straks wel weer ff buurten

liefs suzy

Hey Meiden,

Hier was ik ook weer ff, maar ben wel moe hoor.
Suzy lief zeg dat je mannetje dat zo zei. En fijn dat je gezellig avond hebt gehad.
Ik had gisteravond ook al steen koude voeten. Al paar avonden trouwens.
Ik heb nu gewoon dikkere sokken aan, ipv zomerschoenen, ben toch thuis
Buiten is het niet eens zo koud op het moment, maar echt mooi weer is het hier nog niet
Maar tis gelukkig droog, das het belangrijkste.

Vanmiddag gelukkig geen revalidatie therapie, das pas morgen weer dus kan lekker ff rustig aan doen.

Wens jullie fijne dag!

Liefs Nathalie

hey nathalie

fijn dat je nu een rustig dagje hebt geniet er maar lekker van meis!
ik heb ook nog steeds ijskoude voeten raar he en verder heb ik het helemaal niet koud.
ga nu ff de voortuin netjes maken want het onkruid staat heel hoog. best leuk een tuin maar al dat onderhoud bah...
misschien tot straks????

doei doei xx suzy

Hahhaha ja ken het ja. Het is moeilijk voor me om me nu rustig te houden ben zo gewend da tik het de laatste weken kei druk heb. Ik zat er aan te denken om naar de stad te gaan, maar dat doe ik maar niet, want heb best pijn in mijn nek. Gewoon rustig aan doen vandaag en dan zien we het wel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan