24 jaar en moeder wens.......

@ Suzy balen dat je moeder misschien je foluimzuurtabletten heeft gezien. Ik heb daarom expres de sticker van het potje afgehaald omdat ik een schoonmaakster heb.

@Nathalie bedankt dat je me ook op het lijstje heb gezet. Mag ik vragen waarom je revalidatie therapie heb? En  krijg je dit in een Revalidatiecentrum?

Hier is het echt prachtig weer. Vanmorgen dan ook lekker in de tuin geweest en nog een stuk wezen fietsen. Mijn zoontje ligt nu weer heerlijk op bed zodat mama weer even wat in het huishouden kan doen en stiekem even achter internet kan duiken.

Ik ga weer even verder met mijn was. Een fijne middag verder meiden!

xxx Anouk.

Zooooo

dagje/nachtje werken zit er ook weer op... voor de rest vandaag lekker vrij... morgen nog werken en dan heerlijk vakantie een weekje.... :D:D

bij mij nog niet veel te merken van mijn aankomende NOD en ook geen andere kwaaltjes...

Hier is ook lekker weer.. wel beetje bewolkt soms.. maar voor de rest heerlijk weertje....

ikke ga maar eens ff wat hier thuis doen... ff wat opruimen enzo....
tot laters... xxx

Hi Meiden, hier is het zonnetje ook nog niet echt te zien, maar echt koud is het niet gelukkig. Mijn paps & opa zijn hier bezig met schutting, erg lief.

Hier ook nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn.

Ik heb revalidatietherapie in het ziekenhuis, omdat ik vorig jaar auto ongeluk heb gehad, waarvan in nog dagelijks de gevolgen beleef d.m.v. whiplash.

Ik ga echt ff rustig aan doen vandaag. Koffie inschenken voor de klussers denk ik enzo, hihih. Mijn mams heeft aangeboden om eten te koken. Hun eten macaroni en vlees was al gebakken door haar hulp. Hoefde ze alleen nog ff macaroni te koken, dus dan doet ze gewoon extra voor ons er ook bij. Lekker makkelijk vanavond dus.

Volgens mij zijn veel meiden in huis of tuin bezig, succes!

Liefs Nathalie

hey hier ook niet echt zonnig maar wel lekker temperatuurtje.
de voortuin is weer netjes na ff zwoegen!

hier ook nog geen teken van de rd te bekennen maar als de ovuluatietest klopte moet ik ook nog een paar dagen wachten. hoop zo dat het uitblijft heb testen al een tijdje in huis van sensitest die kun je al 6 dagen voor nod gebruiken maar moet me inhouden eerst zondag afwachten. dan ga ik maandag misschien testje wagen als er nog geen rd zijn.

morgen gaan we lekker dagje naar giethoorn met zo'n bootje lekker op het water in het zonnetje. lekker bruin worden!!

liefs suzy

hallo dames....

alles oké bij jullie allemaal?!?
ik heb vanmiddag ff gehobbyd.... een armband en ketting gemaakt... erg leuk geworden... :D

dadelijk moet ik nog even de deur uit... en hoop om tien toch weer thuis te zijn om lekker op de bank te gaan hangen....

Heb weer beetje gek gevoel in onderbuik..... :S
moet nog steeds vaak plassen...
heb paar puistjes in mijn gezicht en beetje vettige huid..... :S:S zal wel door stoppen met de pil komen aangezien ik de diane had.. die is ook voor puistjes enzo... (niet dat ik daar van tevoren zoveel last van had)

het worden nu langzaam spannende dagen op dit topic he.. aangezien 25,26 en 27 een aantal hun NOD verwachten maar liever niet willen krijgen...
spannend spannend spannend.... ik duim al vast voor iedereen!!!!!!!

nathalie heb je morgen wel weer revalidatie?!? Ik hoop het niet, morgen zou het mooi weer worden....

zo ikke moet er vandoor... tot straks...

doei x

Hi Meiden, ff snel teken van leven van mij, want ik krijg zo ffies bezoek.
Ik weet dus niet of ik mijn berichtje kan afmaken, maar anders dus later meer, hihih

Suzy fjin dat je tuin weer lekker netjes is.
Hier zijn mijn paps & opa bezig geweest met een schutting, echt mooi geworden.
Vanavond heb ik paps nog ff geholpen met het laatste deel, tis nog niet helemaal klaar maar word steeds mooier hier. We zijn namelijk eind vorig jaar verhuisd en aan de tuin enzo is echt heel veel gebeurd. Zat namelijk een grasveldje in met heelllll veel mos en hobbels. Dat is er allemaal uitgegaan. En voor het huis ligt al mooie sierstraat, die ik bij mijn andere huisje had. Dus beetje bij beetje word het was hier. Nu helemaal nieuw gras gezaaid en nieuw hekje rond het huis.

Hier schijnt het zonnetje nu trouwens heerlijk. Het is echt gewoon warm als je buiten zit. Helaas morgen voor mij weer therapie. Geloof fysio pas om 16.00 uur volgens mij. Kweet het niet precies meer, zal dalijk eens ff in agenda kijken.

Ik moet nu gaan ik hoor iets.

Liefs Nathalie

@jacqie

als ik het goed gelezen heb op ander forum moet je morgen naar de gyn toch??
heeeeel veel succes meis ik hoop dat ze je wat duidelijkheid kunnen bieden en dan je via de mmm toch snel zwanger mag raken!

@ de rest

hoe ist ermee al andere kwaaltjes opgedoken??

@joyce

ik herken wel wat van je kwaaltjes kan idd ook door ontpillen komen was mij mij wel het geval maar dat vaak moeten plassen is wel een goed teken hoop het zo voor je!!!

hier nog geen veranderingen wel moe ik val s middags steeds in slaap op de bank terwijl ik minimaal 10 uur slaap s nachts.
en dat plassen ja het kan een kwaal zijn maar ook tussen mijn oren zitten.
heb wel een positief gevoel erbij maar dat heb ik wel vaker onterecht gehad.

liefs suzy

Hoi allen

Haha Suzywan, van da foliumzuur heeft ze nog niet door... Zusje denkt dat ik nog steeds de pil pak. Ik denk dat ze tot nu toe nog niks door heeft.

Mijn ouders weten het ook nog niet, wil het als verrassing houden! Alleen een collega en tevens supergoede vriendin weet het. Met haar kan ik echt over alles praten. Ze heeft zelf al een dochter en een tweeling op de wereld gezet, dus voor mij de ideale persoon om erover te praten!

Hier in België is het ook goed weer! Lekker zonnetje vandaag alleen jammer dat we alweer moesten werken...

Pfff zonet eerste ovulatietest gedaan en helaas nog negatief . Op naar een nieuwe test morgen.

Aan iedereen: een aangename avond en tot straks (check zeker nog een aantal keren 't forum vanavond... Ben volgens mijn ventje al verslaafd aan dit forum )

Groeten
Babeken

Terug
Bovenaan