Hi Meiden,
Jacqy heel veel geluk morgen bij de gyn. Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt
Och jee daar gaat mijn geheugen weeer, ik weet neit meer tegen wie ik wat wil zeggen, hihih
In elk geval ik heb via testjezelf.nu testen besteld, idd fijn dat het anoniem kan.
Want ik ga zeker geen test hier in het dorp kopen, hihih. Wil het nog wel geheim houden idd, net als jij. Mijn ouders weten ook nog van niks. Nou ja volgen smij hebben ze sterk vermoeden.
Mijn mams vanmiddag tijdens het eten. Ze kwam namelijk met bolletjes langs en ons paps was hier ook dus vandaar. Ja je moet gewoon goed eten en niet snoepen. Dus ik kijk haar aan, waar heb je het over. Mijn mams is 15 kilo afgevallen eigenlijk door gewoon te eten. Ze is emotionele eter en vind koekjes of chocolade enzo ergg lekker. Ik ben helemaal niet zo;n snoeper. Dus keek haar aan. Ja geen koekjes ofzo. Dus ik deed de la open en vroeg waar zijn koekjes zag. Ja stukjes ontbijtkoek en granenbiscuitje. Dus tja toen was het weer stil. Want ze weet zelf ook wel dat ik geen snoeper ben. Ik merk dat mijn buik boven mijn navel dikker is geworden. Broeken zitten nog steeds goed of zakken af alleen daar zeg maar. Dus tja dat valt op hè. Komt wellicht door het stoppen met de pil. Had iemand hier het over Diane pil of was dat in een andere topic? Maar ze zijn dus steeds een beetje aan het gissen. Ook toen ik ovulatietesten had besteld, die zaten in witte envellop. Ineens kwam mijn mams binnen dus ik een andere tas erop gelegd. Maar stak nog stukje van de envellop eronder uit. Ze had niet gezien dat ik daar wat oplegde, maar vroeg op gegeven moment wel: Wat zit daarin? hihih
Meiden ik krijg steeds van die voortekenen en hints, word er niet goed van. Zou het dan toch? Hier geen tekenen van rd-tjes te bekennen. Verwacht ook nog wel dat ik tot na het weekend moet wachten op duidelijkheid hoor.
Sorry tis beetje ego (ik typte echo, haha) verhaaltje geworden. Ik weet niet meer zo goed wat er allemaal gezegd is. Hier ook steeds veel moe. Ondanks dat ik vanmiddag ff geslapen heb, vreemd vreemd. En tijdens de bios film naar de wc moeten.
Mieden ik spreek jullie morgen. Weltrusten!
Liefs Nathalie