24 jaar en moeder wens.......

Zo meiden ik heb ons al ff gezellig op het wachtbankje gezet
Dan ga ik nu ff lezen wat jullie avond allemaal voor gezelligs gebabbeld hebben

Hi Meiden,

Jacqy heel veel geluk morgen bij de gyn. Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt

Och jee daar gaat mijn geheugen weeer, ik weet neit meer tegen wie ik wat wil zeggen, hihih

In elk geval ik heb via testjezelf.nu testen besteld, idd fijn dat het anoniem kan.
Want ik ga zeker geen test hier in het dorp kopen, hihih. Wil het nog wel geheim houden idd, net als jij. Mijn ouders weten ook nog van niks. Nou ja volgen smij hebben ze sterk vermoeden.

Mijn mams vanmiddag tijdens het eten. Ze kwam namelijk met bolletjes langs en ons paps was hier ook dus vandaar. Ja je moet gewoon goed eten en niet snoepen. Dus ik kijk haar aan, waar heb je het over. Mijn mams is 15 kilo afgevallen eigenlijk door gewoon te eten. Ze is emotionele eter en vind koekjes of chocolade enzo ergg lekker. Ik ben helemaal niet zo;n snoeper. Dus keek haar aan. Ja geen koekjes ofzo. Dus ik deed de la open en vroeg waar zijn koekjes zag. Ja stukjes ontbijtkoek en granenbiscuitje. Dus tja toen was het weer stil. Want ze weet zelf ook wel dat ik geen snoeper ben. Ik merk dat mijn buik boven mijn navel dikker is geworden. Broeken zitten nog steeds goed of zakken af alleen daar zeg maar. Dus tja dat valt op hè. Komt wellicht door het stoppen met de pil. Had iemand hier het over Diane pil of was dat in een andere topic? Maar ze zijn dus steeds een beetje aan het gissen. Ook toen ik ovulatietesten had besteld, die zaten in witte envellop. Ineens kwam mijn mams binnen dus ik een andere tas erop gelegd. Maar stak nog stukje van de envellop eronder uit. Ze had niet gezien dat ik daar wat oplegde, maar vroeg op gegeven moment wel: Wat zit daarin? hihih

Meiden ik krijg steeds van die voortekenen en hints, word er niet goed van. Zou het dan toch? Hier geen tekenen van rd-tjes te bekennen. Verwacht ook nog wel dat ik tot na het weekend moet wachten op duidelijkheid hoor.

Sorry tis beetje ego (ik typte echo, haha)  verhaaltje geworden. Ik weet niet meer zo goed wat er allemaal gezegd is. Hier ook steeds veel moe. Ondanks dat ik vanmiddag ff geslapen heb, vreemd vreemd. En tijdens de bios film naar de wc moeten.

Mieden ik spreek jullie morgen. Weltrusten!

Liefs Nathalie

heyhey

nathalie wel gezellie dat je vriend je mee heeft genomen naar de film :D:D

jacqy hoe is het gegaan?!?!

ik ben zo moe... gisteren weer om half elf gaan slapen, terwijl ik normaal gesproken rond 12 a 1 uur ga slapen...

ga zo gezellig met mijn mams naar de woonboulevard... even lekker neuzen en shoppen.. haha

tot straks.. x

Ohh das gezellig Joyce, ga je nog kijken voor iets speciaals dan?
Hier schijnt het zonnetje al heerlijk, ik word er helemaal blij van.
Ook van mijn temperatuur want die was vanmorgen 37,04

Meiden hele fijne dag!

Liefs Nathalie

hoi!

Even snel, ga zo weer weg.
Bij gyn geweest. Veel vragen gesteld, kweken afgenomen, inwendig onderzoek gehad en een inwendige echo. Bloed afgenomen. over 2 weken weer terug!

Babeken, al een posi test?

Groetjes Jacqy

Lief dat je ff snel langs kwam Jacqy, nog ff in de wachtstand dus, maar er zijn stappen in de goede richting ondernomen. Fijne dag!

Liefs Nathalie

hoihoi

jacqy nou dan is het nu wachten op de resultaten van de onderzoeken... hoop dat het allemaal goed zit...!

het was gezellie op de woonboulevard.. heb foto lijstjes en kleerhaken gekocht... verder niks haha... maar ikke ga dinsdag nog in de stad shoppen met mijn mams... heb ja vakantie volgende week....

haha we hadden een zware tas bij woonboulevard.. zegt mijn mams.. laat mij die maar dragen.. we weten ja nooit of je het al bent of niet...

vandaag alweer wat steekjes in onderbuik... of dit de aankomende ongi is... mja normaal had ik dat nooit dan merkte ik nooit als ik ongesteld werd.. ja misschien 1 uur van te voren... en afgelopen keer heb ik helemaal niks gemerkt.. toen werd ik gewoon snachts wakker en was ik ongi...
en nu heb ik het al 3 dagen ofzo... vind het maar gek.... doet helemaal geen pijn ofzo.. is ook niet lastig of zeurende pijn... voelt gewoon gek aan soms aantal steekjes achter elkaar...

pfffffffff vindt het zo spannend.........
maar ja maar niet te veel verheugen op dingen... dadelijk is het niet en dan ben ik dan mega teleurgesteld....
we zullen wel zien... haha...
ben wel blij dat ik nu mee kletst op dit forum... kan ik tenminste mijn kwaaltjes, vreugde, nieuwsgierigheid etc etc etc delen met jullie... haha... en het is leuk om van andere te horen wat ze meemaken en merken...

zo we gaan zo lekker eten... en straks krijgen we nog bezoek van vrienden... dus denk dat ik pas later op de avond weer reageer...

x

Goeieavond allemaal

Hmm, ovutest 2: Al een licht streepje zichtbaar... Dus ik hoop dat 't voor morgen of overmorgen is! Afwachten dus.

Ieniemienie, mijn NOD is ook een schatting, cyclus ligt tss 29 en 36 dagen, dus ja...
Ik ben dus wel 't kruidvat binnengestapt om ovutesten te kopen, er stond een jobstudent aan de kassa en die wist niet eens wat ik bedoelde!
Maar ben van plan om mijn volgende ook online te bestellen. Zo veel makkelijker, vanuit de luie zetel shoppen

Nathalie, tis echt lastig hé om die laatste paar dagen te moeten wachten eer je weet of je zwanger bent (hopelijk wel )

Jacqy, vervelend wel dat je nu nog 2 weken moet wachten om meer te weten é! We duimen!

Groetjes en tot straks!

Babeken

Terug
Bovenaan