24 jaar en moeder wens.......

Hallo Meiden,

Wat een gezellige drukte op dit topic!!
Ik heb helaas vandaag niet zoveel tijd om het allemaal te lezen en
veel te reageren maar ik kom morgen nog even terug.

Veel succes allemaal!
Liefs,
Nancy

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08
Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Suzy, 24 jaar                                6e ronde - 1e kindje            27-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, saai zeg!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

hey dames

ben vandaag lekker dagje weg geweest naar giethoorn lekker op het water was echt leuk.
maar ben nu bekaf, dacht ff snel bijlezen en dan lekker met de benen van me af tv kijken, BABYBOOM!!!!!

joyce en nathalie wordt steeds spannender met die kwaaltjes nog ff volhouden meiden.
nathalie nog maar 1 dagje he hou je ons op de hoogte morgen?

babeken spannend die testen he hoop dat je morgen dikke streep hebr bij mij was hij na een licht streepje de volgende dag weg maar paar dagen later toch dikke streep dus mocht er niks zijn de moet niet opgeven hoor!!

jacqy spannend zeg allemaal wel irri dat je nu 2 weken moet wachten heel veel succes ermee.

alle andere dames ook heel veel succes met wachten/klussen en de rest

ik ben er achter dat ik de laatste paar dagen steeds last heb van duizeligheid en heb ik normaal nooit zou dat wat kunnen betekenen??

nou fijne avond misschien kom ik straks nog ff terug ligt er aan of vriendlief op de computer gaat en anders tot morgen

liefs suzy

HI Meiden, ik begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden af en toe hoor. Hier nog totaal geen voortekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn. Eerder tekenen en hints dat ik misschien zwanger bent. Durf er soms niet goed op te hopen, ben bang voor teleurstelling. Vorige rondes had ik altijd zo iets ohh ik word toch ongi. Had soms hele vage kwaaltjes en dan dacht ik ff zal zo zwanger zijn voelen, maar neee. En nu begin ik me toch echt af te vragen hoe het wel voeld hoor. Als ik nu ongi zou worden zou ik voor het eerst echt heell teleurgesteld zijn. Maar goed we blijven hoop houden.

Geen Bloed Geeft Moed!

Wat lief van je mams dat ze jullie spullen heeft gedragen Joyce, hihih. Veel plezier vanavond! Oh hahah Babeken moest wel lachen om je bij de kruidvat hoor, doe maar gewoon lekker via i-net meis. Niet een bekende tegen gekomen?
Nancy tot snel meis. Ik heb het idee dat het al vrijdag is meiden, hihih
Maar morgen moeten we nog een dagje hè.

Heb om 10.00 uur revalidatie therapie en 's middags naar de sportmasseur dus gelukkig niet helemaal vol gepland.

Wens jullie nog hele fijne avond!

Liefs Nathalie

Suzy volgens mij kan wat duizelig zijn ook een kwaaltje zijn meis. Zou het niet precies weten waar dat mee te maken heeft. Maar je hoord het wel eens vaker volgens mij. Hoe voel je je verder? Ergens last van? Jou nod komt ook steeds dichterbij meis.

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte morgen. Ik verwacht nog niet dat we veel duidelijkheid zullen krijge hoor.

Liefs Nathalie

heyhey

nathalie ik zal voor je duimen dat de rd'tjes wegblijven!!!!!
tis inderdaad ook spannend...
wordt tijd dat er snel iemand bij de zwangeren komt te staan op het nod lijstje....
ben eens benieuwd wie de eerste gaat worden.... :D:D

suzy... die duizeligheid weet ik eigelijk niet of dat er iets mee te maken heeft.... heb je verder nog geen kwaaltjes?!? of de aankomende rd' kwaaltjes..?!?

zo ik ga lekker ff op de bank hangen... en dan slapen...

xx

Hey Meiden was ik ook nog ff voor het slapen gaan.
Had eind van de middag ook nog ff geslapen, omdat ik bekaf was van fysio

Trouwens duizeligheid is ook zwangersschapskwaaltje, hoor er meer meiden over in topics die al zwanger zijn dus nu weet ik het zeker dat het ook kwaaltje is.

Net ff voor de gein getemperatuurd 's avonds. 37,50 das best hoog voor iemand die morgen ongi moet worden, hihih. Morgen ochtend maar weer ffies kijken hoe het dan is. Ik hou jullie op de hoogte okay?

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan