24 jaar en moeder wens.......

Hallo allemaal,

Het is een heerlijk weertje vandaag. Ik had de kindjes in huis (ik werk als gastouder) en mijn man was in de tuin aan het werken. Ze hebben de hele morgen/middag in de zand gespeeld en waren me toch smeerpoetsen en daarom zitten ze nu lekker in het zwembadje bij me..
Kan ik even lekker op de laptop op het forum lezen want ze zijn zo braaf..

Suzy, duizeligheid is inderdaad een van de tekenen van zwangerschap dus ik hoop het voor je meid.

Nathalie, Spannend meid, ik had net ook al gereageerd bij een ander gesprekje. Ga je wel testen nu of wacht je nog af tot maandag?

Moedervan1, 6 weken vakantie, wat een luxe.. Lijkt me heerlijk. Gaan jullie ook nog weg of blijven jullie thuis?? Wij zijn in mei al op vakantie geweest dus het duurt nog wel eventjes voordat we weer vakantie hebben.

Hier is nog niets te bekennen van buikpijn of rugpijn. Mijn NOD is komende maandag de 28ste. (Ik kreeg mezelf alleen niet op die lijst gezet)   Vorige week had ik wel last van mijn darmen en had ik een aantal dagen een heel zwaar gevoel maar dat is nu weggetrokken. Verder heb ik ook wat gezwollen en pijnlijke borsten en tepels maar dat is nu al een aantal maanden geweest.
Dus ik denk zelf dat ik niet zwanger ben. Maar we wachten af.

Ik ga nog even verder lezen en dan reageer ik misschien straks nog ff..
Liefs,
Nancy

HI Nancy ik weet nog niet zo goed of ik dit weekend al wil testen. Volgende week zowiezo. Ik zit een beetje met mijn gevoel in de knoop op het moment.

Wat zijn je gegevens dan zet ik je wel ffie sop het nodlijstje

Liefs Nathalie

Hey Nathalie, herken jouw gevoel maar al te goed. Vorige maand had ik ook iets van ja ben zwanger en dan de dag erna weer niet... UIteindelijk was ik 12 dagen overtijd...en werd ik jammer genoeg wel ongi. Denk dat er toch iets was toen, want dat was niet normaal. Hoop dus echt een normale cyclus te hebben deze keer!

Maar ik blijf voor je duimen meid! Wel flink van je dat je tot na het weekend gaat wachten om te testen. Denk niet dat ik dat zou kunnen.

Aan alle andere op het wachtbankje:

Sebiet nog een ovutestje doen (hopelijk dikke streep ) en dan nog een zonnebankje doen (wordt wel zweten want tis al zo warm, ma ja)

Tot straks (met uitslag van de test)!

XXX
Babeken

*Zucht* ik weer het gewoon echt niet meer, voel me anders dan anders
En steeds zo'n honger en ach kan wel weer alle dingen gaan opnoemen die ik voel, maar daar worden we ook niet wijzer uit, dan zeggen jullie meis je bent vast zwanger, hihih.
Er lopen volgens mij al weddenschappen, hihih.

Jeetje Babeken wat spannend voor jou vorige ronde zeg en toen 12 dagen overtijd en dan alsnog ongi worden, pff slopend hoor. Misschien moet ik het ff wat meer los laten. En misschien moet ik wel gewoon morgen testen voor mijn eigen geruststelling
Al zegd dat natuurlijk nog niks, want als mijn eisprong later is geweest kan ik waarschijnlijk nog niet eens positief testen, dus dat maakt het dat ik twijfel om te wachten tot na het weekend.

Heb zelf ook het idee dat als ze komen ze zowiezo na het weekend komen.
Het magische woord is AFWACHTEN!

Babeken ben benieuw na de uitslag van je ovulatietest meis.
Hier net ff lekker onder de doche geweest. Gaat van alles mis vandaag. laat een bord vallen, stoot me, snij me als ik wil scheren, das me ook nog nooit overkomen en ben MEGA vergeetachtig vandaag, word er niet goed van.

Wens jullie hele fijne avond meiden!

Liefs Nathalie

Hey Nathalie, je bent er duidelijk niet bij vandaag é! Dat zijn zo verwarrende dagen...

Slecht nieuws: ovutest was trug negatief. Begin nu alsmaar meer te denken dat ik gewoon te laat ben beginnen testen.
Ik ga gewoon nog weekje doorgaan met ovutesten en zie wel verder...

Alé, geniet allen van't weekend en zeker tot morgen!

XXX
Babeken

Jammer dat ie negatief is Babeken, welke dag van je cyclus ben je begonnen?
Ik ben ff tv aan het kijken met mijn mannetje, kom later nog wel ff kletsen

Hallo Meiden,

Ik krijg een puistje op mijn kin ...
Niet dat ik nou zo ijdel ben maar daar kan ik meestal aan zien dat ik ongi wordt want normaal heb ik nooit puistjes..
Verder voel ik nog niets.. Een beetje rugpijn maar niet op de gebruikelijke plek. Dit komt van het zand scheppen in de tuin.. (Zijn de tuin aan het opknappen).
Ik heb net 2 uur foto's zitten uitzoeken van de fotograaf, dus ik ga zo lekker slapen. Ben er moe van. (Zijn de bruiloftsfoto's, de nabestellingen maar er was vanalles mis gegaan.. We zijn nog niet zo lang geleden getrouwd ) Dus ik ga zo slapen.

Babeken, jeetje 12 dagen overtijd. Dan zou je indd zeggen dat er wel iets was. Wat moeilijk meid. Wat jammer dat je test negatief was. Ik heb afgelopen maand ook getest met ovulatietesten. Was ook een dagje vroeger begonnen. Ik dacht je weet maar nooit.

Nathalie, Je voelt je echt rot he meid.. Ik had nog een berichtje voor je achter gelaten bij het andere groepje. Kop op meid.. Geen bloed is moed he!!
Mijn gegevens zijn, Nancy 23 jaar, 5e ronde, eerste kindje en ik heb mijn NOD op 28 juli. Dankjewel dat je het voor me erin wilt zetten . Het lukt mij niet.

Alle andere meiden, Heel veel succes met klussen/wachten en dat we allemaal vlug zwanger mogen zijn.

Welterusten.

Nod lijstje!

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08

85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08
LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce,

24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Suzy, 24 jaar                                6e ronde - 1e kindje            27-07-08
Nancy, 23 jaar                              5e ronde - 1e kindje           28-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Terug
Bovenaan