24 jaar en moeder wens.......

Maar je bent toch al overtijd? En niet 1 dagje ofzo?
Hoe was je cyclus voordat je stopte met de pil of anders wat?
Tuurlijk kan ik me voorstellen da tje het allemaal heel spannend vind
Maar als ik jou was zou ik gewoon eens een testje wage meis!

Weltrusten en tot snel!

Groetjes Nathalie

Lekker druk hier al! Ben blij meer "jonge" moeders tegen te komen.. (tja wat is jong he)
Ik ben Jazzie 25 en heb een zoontje van 15 maanden.
Ik heb een vrijdag mijn laatste pil genomen..
en om meerdere redenen willen we het liefst nog wachten tot november.
En kan ik gelijk zien of mijn eigen cyclus weer een btje normaal gaat verlopen.
Maar ik vind het wel lekker om weer van de pil af te zijn. Ik reageerde er niet zo goed op zeg maar.

Liefs Jazzie

Hoi

mariska: tuurlijk mag je hier gewoon meekletsen!!!!

ik zou het echt geen vijf dagen uithouden geloof ik om te testen.... ik zou geloof ik als ik de eerste dag niet ongesteld zou zijn het liefste al willen testen... haha...

nathalie mijn vriend is 40... haha ja is inderdaad niet meer ietsje ouder he... maar je merkt aan hem echt niet dat ie 40 is.... tja je hebt mensen van 40 en mensen van 40 he... haha...

x

He meiden

Daar ben ik weer.
Wat een hoop berichten zeg, ik moest ff bijlezen hoor.
En een hoop nieuwe meiden erbij gezellig hoor.

Plein: Testen maar!!
Wat knap dat je het zo lang volhoud, ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Joyce: Jeetje 40 ,   ik moest het wel ff 2 keer lezen hoor, is dat erg??
Kijk als je samen gelukkig bent is dat natuurlijk het belangrijkste.
Dan speelt leeftijd ook geen rol.
Maar mijn vader is 42 dus ik kijk er dan wat anders tegenaan hahahha
Niet lullig bedoeld hoor meid.

Nathalie: Jeetje jij bent een bezig baasje zeg op het forum!!
Ik zie overal je naam staan ook op andere topics hihi
Leuk dat je zo enthousiast bent, maar ik geloof niet dat ik dat allemaal bij zou kunnen houden.

Nou ik heb 29 of 30 juli mijn NOD, ik merk nu nog niet veel.
Ik heb wel last van mijn darmen, al een paar dagen.
Maar mijn vriend heeft er ook een beetje last van dus ik denk niet dat het wat is.
Ik hoop het zo maar ik probeer er maar niet vanuit te gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Het is de 1e ronde dus het zou wel heel erg snel zijn.

Nou Meiden
tot laters
Groetjes Rachel

hey rachel...

ja dan kijk je er inderdaad iets anders tegen aan natuurlijk als je pa 42 is... haha...
maar het gaat super goed tussen ons... ik was eerst ook bang voor de reacties van mijn omgeving.. maar iedereen reageerde super enthousiast... dit komt mede ook erdoor dat hij gewoon dezelfde vrienden heeft als mij... en mijn ouders kenden hem ook al... dus dat heeft het allemaal wel wat vergemakkelijkt.... :)

Ik merk zelf ook nog vrij weinig.. dus ben eens benieuwd volgende week...
maar als het niet is gaan we gewoon voor ronde 3... en 3 keer is scheepsrecht.... haha...

ik had het er laatst met mijn vriend over dat stel ik zou zwanger worden.. wanneer vertel je zoiets dan... hij wil het echt niemand vertellen voor de 3 maanden... maar haha.... alsof ik dat kan volhouden... om drie maanden mijn mond te houden..... mijn ouders, broer, zus en beste vriendin vertel ik het sowieso meteen... die gaan dat waarschijnlijk ook meteen merken als het zover zou zijn....

x

Goedemiddag meiden, hier was ik ook weer ffies.
Het scheeld gewoon dat het weekend is hoor 85babe85, hihih
Maar het klopt idd dat ik hier en daar wel meebabbel ja.
Maar dat heeft met meerdere dingen te maken.

Jazzie fijn dat je gestopt bent met de pil als je zo naar er door voeld.
Dus jullie wachten tot november om voor het eggie te gaan???

Joyce, het klopt idd wat je zegd. Niet iedereen is gelijk idd. En als jij gelukkig met hem bent. Jij hebt nog een jonge paps dan 85babe85! Mijn paps  & mams zijn  52 jaar.
Kan me voorstellen als je pas 42 is dan je dan ff 2x moet lezen, hihih

Hier rustige zondag, beetje huishoudelijke dingen en genieten.

Liefs Nathalie

Je ouders kunnen het vast wel aan je zien hoor meis. Dus 3 maanden wachten lijkt me erg moeilijk. En idd je naaste omgeving. Die vertel je het immers ook als het wel mis mocht gaan (wat we natuurlijk allemaal niet hopen en niet van uit gaan)
Heeft je vriend al eerder relatie gehad/getrouwd/of kids?

Liefs Nathalie

heyhey

ik ben ook maar wat hier rond aan het rennen... wasje draaien... stofzuigen... opruimen.... en soms ff forum checken.. :p

dadelijk nog ff bij mijn ouders op bezoek... en morgen weer werken....

x

Terug
Bovenaan