24 jaar en moeder wens.......

hallo allemaal,

zal me even kort voorstellen ik ben 23 jaar en heb ook een enorme kinderwens eigenlijk al 2 jaar maar mijn mannetje was er nog niet helemaal klaar voor!!
in januari zijn we gestopt met de pil maar tot op heden nog niet zwanger vandaag heb ik mijn nod dus het is weer een spannende dag!!
ik hoop dat het nu gewoon uitblijft!!
veel last van mijn buik gehad en heel veel plassen niet normaal!!!

maaike sanne: tja ik denk dat ik je gewoon kan feliciteren ik snap dat zo'n licht streepje wel wat twijfel met zich mee brengt maar een streepje is een streepje!! ik zou inderdaad morgen of vrijdag nog een keer testen!!!

groetjes marjolein

oh en  84joyce84 balen als de rd's doorbreken ik vind het altijd weer een lastig moment!!
dus ik hoop voor je dat het niet verder doorzet!!
succes ermee!!!

groetjes

Maike Sanne......
GEFELICITEERD MEID!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAA.
Is er toch nog iemand zwanger deze maand.
Ik ben echt zo blij voor je!!!
Ga er maar lekker van genieten!!
En ik snap je twijfel wel hoor zal ik ook hebben.
Maar een streepje is een streepje en over een paar dagen wordt het een VETTE streep let maar op!!!

Joyce:
Ik hoop dat ze niet doorzetten die vervelende
Ik zal voor je duimen meis.

Nathalie:
Nog steeds die vervelende RD?
Is het nog steeds zo raar allemaal?
Nou meid afwachten is maar weer het juiste woord hihi.

Marjolijn:
Gezellig dat je met ons meekletst!
Spannend vandaag je NOD laat je het ons ff weten??

Tot Laters
xxx Rachel

Jaaaaaaaaaaaaaa Maike Sanne, ik had ook al ff in andere topic gejuicht, maar juich hier gewoon net zo hard weer hoor meis. GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDD een streep is idd een streep. Ohh wat super voor je meis. Eerst hele lange cyclussen en nu toch raak! Wat ontzettend fijn voor jullie! Ik ga je hier maar eens ff op het zwangere lijstje zetten. Onze eerste zwangere meiden! Wie volgd?

Joyce helpt het nog als ik heel hard ga gillen en grommen zodat de rd-tjes weg blijven of zijn ze toch doorgebroken?

Wat onzettend fijn dat Morris terug is, echt opluchting!

Majootje, welkom meis. Wil je ook op ons nod lijstje? Als je ff je gegevens doorgeeft dat zet ik je er wel ffies op. Hoe is ie met je?

Hier geen bloed meer te zien meiden. Gisteravond al niet meer. En vanmorgen geplast en bij het afvegen ook niet meer. Heb nog wel ff wat ingedaan, voor als het nog drupt, je weet maar nooit. Ik vind het echt vaagggg. Denk dat ik morgen maar ff een testje doe om zeker te weten dat het negatief is. Moet vrijdag voor behandeling bij osteopaat na zeeland en wil dan wel duidelijkheid.

Hier heerlijk dagje zonder verplichtingen. Geen revalidatieafspraken of wat dan ook. Wel moeten er nog dingen gedaan worden, ter voorbereiding op weekendje weg. Mijn vriend zei gisteren waarom blijf je niet een paar dagen langer. Jij steeds met je therapieen, denk toch eens wat meer aan jezelf. Dus heb nu besloten dat ik tot woensdag of donderdag blijf. Dan word ik met de auto naar Maastricht gebracht en vandaar nog een hele tijd reizen naar Drenthe. Ik trek er gewoon een dagje voor uit.

Meiden wens jullie fijne dag en kom dalijk nog wel ff weer buurten als er niks tussen komt

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje            ??-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           ??-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                      2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op:

hoi
moet zeggen dat ik met de minuut spannender vind worden!!!

dit is ronde 7 voor ons eerste kindje en vandaag is mijn nod
tot op heden nog niks.....
als het vandaag zo blijft morgen testen!!!
langer kan ik echt niet wachten!!

*duimduimduimduimduimduim*

Hier echt niks van rd-tjes (als dat het al was) meer te zien!

Terug
Bovenaan