24 jaar en moeder wens.......

dames die overtijd zijn.... hoe gaat ie..... sluit er deze maand misschien toch nog iemand op de valreep aan bij maike sanne?!?!

Owja heb nog niet met de emmer glitters gestrooid.... had wel al gefeliciteerd gezegd..
maar hier komt ie dan.....

***************G ***************L********************I***************T***************T****************E*********************R********************S

beetje anders uitgevallen dan de bedoeling was die glitters.. maarja het zijn glitters en er staat glitters.... dus beetje fantasie er bij gebruiken....

xxx

Hoi meiden,

Hier gaat ie prima, ik ben bijna niet ongi meer..
Maar ik ben nooit zo lang ongesteld, gelukkig. Meestal ben ik er met een dag of 5  vanaf.
Mijn mannetje en ik zijn ook begonnen met lijnen. We zijn toch wel wat te zwaar en we hadden zoiets van het is sowieso wel ongezond voor ons dus we moeten er echt wat af (we zijn onderhand al sinds we samen wonen (3jaar) aan t roepen dat er toch wel wat af moet... ).
En als je te zwaar bent, schijnt ook niet goed te zijn voor de vruchtbaarheid dus we hebben besloten er nu maar s voor te gaan.
(Ben benieuwd hoe lang we het vol houden, tot nu toe nooit langer dan 2 weken telkens ofzo.)

Liefs,
nancy

Haha Glitters zijn zeker glitters Joyce.. ****** Dat we er maar allemaal geluk van mogen hebben, van die glitters van Maaike Sanne!

Ikke is aan het aftellen. Nog maar 12,5 uur hahaha. Dan gaan we lekker weg. Ben echt zo benieuwd hoe de behandeling morgen gaat. Hoop echt dat ik er wat langer baat bij mag hebben en lekker kan genietn in Luxemburg. Al is het maar wat minder pijn en wat meer gemakkelijk dan ben ik al blij.

Ben thuis de laatste was nog ff aan het doen, dan hoeft ons mam dat niet te doen. Als er nog iets blifjt liggen (wat we nu aan hebben bijv) dat haald paps dan ff, en dan krijgen we dat zo weer schoon terug, lief hè.

Ben steeds wat aan het rommelen en dan weer ff zitten. Heb de overgordijnen in de kamer lekker dicht dus hier wel uit te houden, maar als je ff bezig bent. Bahh mijn hele hemdje plakt. zie niet echt lekker. Wist vanmorgen niet wat ik aan wou trekken, want de dingen die ik graag aan heb wil ik natuurlijk mee. En zoveel zomer kleding heb ik nou ook weer niet. Maar ach lekker op de camping, geeft niet zoveel wat je dan aan hebt (roep ik nu, maar heb van alles wat bij, hihih)
Morgen om deze tijd lig ik lekker op mijn ligbedje te genietn van het zonnetje. Ohhh wat een heerlijk vooruitzicht.

Meiden hier echt geen rd-tjes meer, dus echt maar heellll kort deze keer. Maar ach ben er niet zoveel meer mee bezig. Ik wil gewoon lekker genieten endan zien we einde deze maand wel. Wie weet wat voor moois er gebeurd in Luxemburg. Want halverwege aug gaan we terug. Dan mogen we de caravan van mijn schoonouders lenen, ideaal!

Ik ga nog ff wat rommelen hiero. Kom dalijk nog wel ff spieken of anders vanavond ff laatste babbeltje doen.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08

Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje            ??-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Marjootje85, 23 jaar            7e ronde - 1e kindje           30-07-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op:

Hallo meiden,

Ik zou ook graag mee willen babbelen met jullie als dit goed is..?

Ik zal me eerst even voorstellen;
Ik heet Maaike en ben volgensmij het jongste van jullie allemaal, 21, ik heb in maart 5 jaar een relatie met mijn vriend van 27, waarvan we 2 jaar samen wonen nu.
Ik werk fulltime bij een overheidsinstantie waar ik klanten adviseer.

Over 2 weken gaat de pil ook bij ons de prullenbak in, en willen we eerst een maandje ontpillen en daarna voor t echie gaan. Al met al dus nog zo'n week of 5/6 en dan gaan wij ook van start voor ons eerste wondertje! Erg spannend allemaal!
Ik merk wel dat het steeds meer begint te kriebelen en dat die 6 weken nog zo lang duren, mijn schoonzusje is zwanger, goeie vriendin van me is volop bezig voor een kleintje.

Nou khoop gezellig mee te kunnen babbelen met jullie!
Groetjes Maaike.

Welkom Maaike, gezellig dat je met ons mee komt kletsen
Spannend hè die nieuwe fase in jullie leventje! Heel veel geluk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan