24 jaar en moeder wens.......

Hallo meiden,

Het is indd BBQ-wer en weer om lekker met de benen hoog te gaan zitten!! Ik mis het wel dat we onze vakantie al zo vroeg in het jaar gehad hebben. Het idee dat ik nog moet tot volgend jaar zomer is wel erg lang. Misschien dat we in het najaar nog een weekendje weg gaan. Dat lijkt me wel lekker.

Gisteren was ik  een beetje  aan het treuren en toen heeft mijn mannetje me in de auto gezet en is ie een stuk met me gaan rijden, lekker gekletst onderweg,  tot we bij een ijskraam hier een 20 km vandaan waren. Daar heerlijk met de voetjes hoog gezeten en gerelaxed.
RD met dit weer is indd rot. Gelukkig is ie bij mij weer helemaal over dus we kunnen er weer voor gaan deze maand.

Ik zie dat er toch nog 3 meiden op het wachtbankje staan dus het is toch nog wel spannend hierzo...
Nieuwe meisjes, welkom..
En Nathalie, fijne vakantie!!

Liefs,
Nancy

En Babeken, Gefeliciteerd met je kleine neefje. En wat een leuke naam!!

hoi meiden,

nou hier nog steeds geen rdtjes te bekennen ben er helemaal zenuwachtig van!!!
als ik vandaag nog niet ongi word dan ga ik vanmiddag nog een test halen en morgen testen dan ben ik al 4 dagen over tijd!!!
heb wel heel veel last van me rug de laatste dagen wat ik normaal heb als ik ongi ben dus wel heel vaag maar heb ook wel 2 dagen van 12 uur werken achter de rug dus dat telt misschien ook wel mee!!!

nou ik hoop dat ik morgen glitters voor iedereen kan strooien!!!

Dag meiden,

Ik ben net terug gekomen van mijn werk omdat het niet ging met mijn schouder.
Al 4 dagen overtijd... Spannend, ik duim voor je meid. Wel even laten weten als
je iets weer he

Maaike Sanne hoe gaat het met jou? Heb je ook al zwangerschapskwaaltjes of blijft het rustig tot nu toe..

Hoi hoiii

Jeetje 4 dagen overtijd.. spannend !!   Hoop dat je test morgen positief is meis, dan kun je me mooi gezelschap houden hihi

Hier zo nu en dan soort van misselijkheid.. niet dat ik moet overgeven maar een apart gevoel in mn buik..
Toch apart dat er nu een mensje in mn buik groeit ! Kan het soms nog niet gelove !
Moet woensd 2 aug voor t eerst naar de vk en dan week later de eerste echo.
Spannend allemaal hoor !   Hoop dat de echo goed is, zie er aan de ene kant toch wel beetje tegenop..
Vanaf maandag weer aan het werk.. heb er totaal geen zin in, vond het wel lekker zo vakantie hiih maar ja..

Nou dames, kom op ! allemaal van het nod lijstje af en naar het zwangerenlijstje!
Ik duim voor jullie allemaal !!

Liefs Maike Sanne

hey dames....

Alles goed bij jullie?!?
welkom nieuwe dames... gezellig dat jullie met ons mee willen kletsen....:)

Hier nog steeds ongi.... ik wil er vanaf.....!!!! haha....

Mijn mannetje is een weekendje weg met vrienden.... dus het is rustig hier... maar wel nog veel doen... wat opruimen enzo.. en straks naar een bruiloft....

maike sanne.. bedoel je 12 augustus? want 2 augustus is vandaag... haha... :)
spannend zeg... ja mij lijkt ook inderdaad wel dat het ff gek is dat er nu een mensje in je groeit...
We willen heb allemaal zo graag.. maar als het dan echt zo is... dan zal dat toch ff raar zijn haha.. :)

Marjootje.. het kan natuurlijk zijn dat de cyclus wat langer duurt.. had ik ook... maar ik hoop echt dat er positief testje komt... en dat je maike sanne gezelschap mag gaan bieden...

ienieminnie.... is toch niet erg...! werken en rieleksen moet ook he.... :D als je ons maar op de hoogte houd wanneer je iets merkt of wanneer er veranderingen zijn.... hahaha... :)

nou ik ga maar eens wat doen.....

spreek jullie weer...
xxx

Hoi Marjootje,

ook ik ben nu 3 dagen overtijd.
Vindt het echt spannend!!!!!
Wordt er zelfs een beetje onzeker van!!!
vandaag maar weer een zwangerschapstest gehaald
op aanrader van de doktersassistente morgen maar testen!!!
Ben zo nieuwschierig
Het zou wat zijn dat het bij ons in 1 keer zo lukken?!!!!
SUCCES en hoop voor je dat het positief is!

eh foutje.. bedoelde 20 aug   hihi...

Pieski (klopt het??) Spannend meid !!
Is dit ook de eerste maand na het stoppen van de pil? of gebruikte je iets anders??
En had je daarvoor een regelm cyclus??
K duim voor je, kom je het morgen al even laten weten ????

Terug
Bovenaan