Anouk, Spannend meid. Ik duim voor je.. Wat knap dat je tot vrijdag kan wachten met testen!! Ik denk dat als ik 1 dag overtijd ben ik er direct een test tegenaan gooi. De zenuwen zouden me teveel worden denk ik
Pieski (Nou weet ik niet zeker of ik je naam goed schrijf...) Wat rot dat er bij jou in de familie zoveel ooms en tante's zijn die geen kids konden krijgen. Ik kan me voorstellen dat je je daar een beetje zorgen over maakt.. Maar kop op meid, wie weet lukt het bij jou wel en misschien ook wel heel snel. Ik hoop het voor je!!
Maike Sanne, lijkt me zo'n heerlijke tijd die je nu beleefd. Je zult wel de hele dag met een glimlach op je gezicht lopen he?? Indd moeilijk als je het je familie nog niet vertellen kan.. Ik was net op het zwanger zijn forum aan het rondneuzen omdat ik daar laatst ook een vraag had gesteld aan de al zwangere mama's en toen zag ik jou topic van ideen staan. Het valt me nu pas in, maar kennissen van ons hebben de ouders meegenomen uiteten en toen heeft de serveerster van het restaurant de ouders een slabbertje omgehangen. Verder zeiden ze niets en moesten die ouders toen raden wat er was.. Het duurde ook nog even omdat ze 'm eerst niet helemaal snapten! Is misschien ook een leuk idee?
Alle andere meiden, veel succes met klussen/wachten..
En fijne zondag!
Liefs,
Nancy