24 jaar en moeder wens.......

Hey Marjootje en Pieski, hopelijk wordt dat morgen een positieve test!

Maikesanne, amai ook voor jou zijn het spannende tijden é... Vind je't nie te moeilijk pm het zo geheim te houden?

Hier niet echt nieuws, enkel aan het aftellen voor mijn NOD (nog 6 dagen te gaan).

Groetjes

Babeken

Hoi meiden,

Zo ik had weer wat bij te lezen...
Ben dus weer terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad maar
het was wel super warm weer waardoor we maar weinig konden
ondernemen.

Ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus (vorige maand was mijn
cyclus precies 30 dgn) dus begin het nu toch wel spannend te vinden.
Mijn nod staat op de 7e mar dat is dan uitgaande van mijn langste
cyclus. Ben de afgelopen dagen ontzettend moe, heb zere borsten,
ben erg emotioneel en heb  pijn onderin mijn rug. Gelukkig ben ik heel
nuchter en verwacht ik er niks van. Bij mijn vorige zwangerschap heb
ik tot ruim 9 weken niks gevoeld en kon ik dus ook niet geloven dat
ik zwanger was, dus ach we zullen het wel zien. Als ik vrijdag nog
niet ongetsteld ben geworden ga ik denk ik testen.

Ik kan niet voor iedereen persoonlijk wat schrijven dus doe ik het maar  even zo:
Meiden die toch ongesteld zijn geworden: balen zeg... op naar de volgende ronde.
Meiden die overtijd zijn: spannend... ik zal voor jullie duimen.
MaikeSanne: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ga nu even een kop thee voor mezelf inschenken en even verder bijlezen.

Groetjes Anouk.

85babe85... Ik heb zelf niet berekend hoe ver ik nu ben, dat heeft de vk gedaan.
Ik heb haar gebeld om me in te schrijven en alvast een afspraak te maken..
hihi..

Jaaaa vind het ontzettend moeilijk om me stil te houden !!!!!
Vooral omdat mijj zusje ook zwanger is en we het veel over haar en de kleine in spe hebben..
Maar nog even geduld hebben.. Mijn vakantie zit er weer op dus vanaf maandag weer werken, wel goede afleiding denk ik...

Dames kom op he !!!! ;)

Anouk... Spannend !!!!!!!
Dus je gooit er nog niet een testje tegenaan??
K ga voor je duimen.......

Hoi Meiden,
Fijn dat jullie allemaal zo mee leven!
Weer een test gedaan maar helaas negatief, maar ook nog steeds niet ong.
Heb nu echt zo iets laat me het dan maar zijn kunnen we voor poging 2 gaan!
Jullie zullen wel denken waarom ik zo zit te hammeren op snel zwanger worden, maar zal ff kort uitleggen.
Mijn opa is ernstig ziek en heeft niet lang meer. Ik zou het zo leuk vinden om hem nog te kunnen vertellen dat hij overgrootopa wordt!
Maar ja daardoor (stress) kan het nu ook wel eens uitblijven?
Is er iemand die nog meer zo lang overtijd is geweest?
Ik heb hiervoor altijd de pilpleister gebruikt (kan geen medicijnen slikken) dit is een pleister die je op je bil of bovenarm plakt en hormonen afstoot.
Ja dit is pas de 1e poging maar wil het graag en het liefst net als jullie zsm.
Het is bij ons in de fam. ook niet echt gemakkelijk om zwanger te worden. 4 ooms en tantes hebben nooit kinderen kunnen krijgen dus daar zit ik ook nog wel mee.
Nou wat een verhaal zeg!

Werkse voor degene die terug zijn van vakantie!

Groet Petra ennneomhoog he meiden!

heyhey

pieski... heb kan zijn dat wanneer je de pil niet meer slikt/ of het pleister niet meer gebruikt... je cyclus veranderd...
ik had eerst ook met pil cyclus van 28 dagen...
1e ronde cyclus van 25 dagen... en de 2e ronde een cyclus van 29 dagen... het lichaam moet er even aan wennen dat je die hormonen niet meer krijgt.. en het kan soms ff duren voordat je cyclus weer helemaal regelmatig is... wat natuurlijk niet wil zeggen dat je in die tijd niet zwanger kunt raken... tis alleen lastig wanneer je wil uitrekenen wanneer je eisprong is, dit veranderd dan ook namelijk...

maar je hoeft je dus geen zorgen te maken, rd'tje kunnen nog komen... maar een positief testje kan ook nog komen!!!!!
Op welke dag van de cyclus zit je u precies?!?!

Hier zijn de rdtjes trouwens bijna weg.... JEEEEEJ
alweer maar heel kort ongi dus... woensdag avond geworden... en nu bijna ervanaf... zijn dus maar 3 volle dagen.... HEERLIJK!!!!!!!

x

Anouk, Spannend meid. Ik duim voor je.. Wat knap dat je tot vrijdag kan wachten met testen!! Ik denk dat als ik 1 dag overtijd ben ik er direct een test tegenaan gooi. De zenuwen zouden me teveel worden denk ik

Pieski (Nou weet ik niet zeker of ik je naam goed schrijf...) Wat rot dat er bij jou in de familie zoveel ooms en tante's zijn die geen kids konden krijgen. Ik kan me voorstellen dat je je daar een beetje zorgen over maakt.. Maar kop op meid, wie weet lukt het bij jou wel en misschien ook wel heel snel. Ik hoop het voor je!!

Maike Sanne, lijkt me zo'n heerlijke tijd die je nu beleefd. Je zult wel de hele dag met een glimlach op je gezicht lopen he?? Indd moeilijk als je het je familie nog niet vertellen kan.. Ik was net op het zwanger zijn forum aan het rondneuzen omdat ik daar laatst ook een vraag had gesteld aan de al zwangere mama's en toen zag ik jou topic van ideen staan. Het valt me nu pas in, maar kennissen van ons hebben de ouders meegenomen uiteten en toen heeft de serveerster van het restaurant de ouders een slabbertje omgehangen. Verder zeiden ze niets en moesten die ouders toen raden wat er was.. Het duurde ook nog even omdat ze 'm eerst niet helemaal snapten! Is misschien ook een leuk idee?

Alle andere meiden, veel succes met klussen/wachten..
En fijne zondag!

Liefs,
Nancy

wat ook een leuk idee is misschien..
je hebt toch van die boeken voor oma's en opa's......

gaan uiteten en dan opa en oma cadeau geven.. en dat is dan zo'n boek...

haha je hebt ook boek van kluun : help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt...
mij lijkt het grappig om mijn ventje dat te geven als ik zwanger zou zijn... :p

Ik denk daar nu ook wel soms overna over hoe vertel je je ouders broers en zussen enzo dat je zwanger bent... tis inderdaad leuk om dit op een speciale manier te doen... zeker wanneer het je eerste kindje is.... :)

x

Terug
Bovenaan