24 jaar en moeder wens.......

pieski... ik had wel gereageerd op iets... maar heb je helemaal geen welkom geheten geloof ik..... sorry.

bijdeze gezellig dat je meekletst..!!!!!

nog uurtje ofzo en dan komt mijn mannetje weer thuis... JEEEJ...

Mijn vakantie is bijna afgelopen... snik snik... nog 2 dagjes en dan moet ik weer beginnen..... :(

xx

Goede avond dames!
't Weekend zit er terug op, morgen terug werken... Kijk al uit naar mijn verlof (nog 2 weekjes werken).

Hey Pieski,

Ik heb normaal een redelijk normale cyclus, tot vorige maand; Toen was ik plots 12 dagen overtijd... Heb toen 2 maal getest, natuurlijk negatief en dan uiteindelijk (na 12 dagen gek worden) ongi!
Ik hoop echt op een normale cyclus deze maand, want zo lang overtijd zijn, dat doet wat met je! Ik werd er stapelgek van
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Nancy, dat is idd een supertof idee!

Aan al de andere: een prettige avond!

Groetjes

Babeken

Kreeg gisteren terug een neefje bij! Mijn andere nicht is ook bevallen van een jongen (Kjell). Vind het jammer dat ze die naam heeft gekozen want deze stond namelijk bovenaan op mijn lijstje van jongensnamen  
Maar ja, heb nu toch een neefje die zo noemt

XXX

Hallo meiden,

Wat een rot weer was het vandaag he?! De hele dag verplicht
binnen moeten zitten... niks voor mij.
Zit vandaag op dag 31 en nog steeds geen bloed te bekennen.
Ik heb ook niet het gevoel of dat ik 1 deze dagen ongesteld
ga worden.

Nancy, ga ik echt wachten tot vrijdag. Ben wel heel erg benieuwd
maar ben er niet de hele tijd mee bezig hoor. Bij mijn eerste was
ik iedere maand op van de zenuwen, nu eigenlijk helemaal niet.
Als ik nu zou testen heb ik ook grote kans dat ik te vroeg test
en daar heb ik ook geen zin in. We wachten gewoon rustig af!

Een fijne avond allemaal meiden!

Groetjes Anouk.

Hoii

Leuk idee van die slabben in restaurant !!
En het boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is een super boek!
Heb hem idd ook gehaald voor manlief en heb m vandaa zelf gelezen.. ik lag lekker in bad, boekje er bij.. heb m in een zucht uitgelezen super boekje !!

Loop idd met een giga smile rond ! Vind het zo ontzettend moeilijk om me stil te houden helemaal tegenover mn zwangere zusje !
Maar nog even en we hebben echo... nog 3 weken voor vk en dan week erna als t goed is de echo.. SPannend !!
Mijn zus is in die week jarig, dus denk dat ik een leuk kadootje maak en in de kaart schrijf tante....     en dan t kadootje met echo ! hiihh

Dames sorry dat ik verdr niet op jullie reageer maar heb geen tijd om alles goed door te lezen, ben moe en ga zo lekker op bed, morgen weer werken, hoop dat t meevalt want was zonet toch erg misselijk....
Ben er morgen waarsch wel weer ! xxx

hey meiden

zo daar ben ik eindelijk weer na een paar drukke dagen op mijn werk. moest steeds van s ochtends vroeg tot s avonds laat werken en had dus geen tijd. en jeetje wat moest ik veel bijlezen. joyce je voeg geloof ik wat ik doe, ik ben bedreifsleidster in een horecabedrijfje.

allereerst: maike sanne gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een ongelooflijk goed nieuws meissie echt super voor jullie. dat heerlijke gevoel oh ik hoop dat ik dat ook weer gauw mag meemaken.
zag dat iedereen al aardig wat glitters heeft gepakt mag ik dan de overige?? haha kan wel wat ghebruiken want ga alweer na ronde 7 na mijn mk!!!!
duim voor je dat alles goed gaat denk dat ik als het weer raak is ook super bang ben dat het weer fout gaat. maar gewoon moed houden en van iets moois uitgaan.
succes bij de vk hoop dat je het hartje al kan horen.

joyce en nathalie jammer dat de ongi toch bij jullie heeft doorgezet meiden.samen door naar volgende ronde dan maar.

babeken ik ga weer nieuwe ovu testen bestellen zo want mijn klusperiode zit er weer aan te komen . wel spannend nu voor jou dat je maar met goed nieuws mag komen.

nancy haha dat lijnen ken ik zijn mijn vriend en ik ook mee bezig maar we houden het ook nooit zo lang vol. we zijn niet super dik maar sinds we samen wonen ( 4 jaar) ook wel aardig wat aangekomen.

ieneminie spannend he dat afwachten heel veel sterkte!

maaike welkom!! spannend he als je besloten hebt om te stoppen dan is alles nog zo nieuw enzo. hoop voor je dat het snel raak mag zijn en dat je niet teveel last hebt van het ontpillen.

pieski ook welkom jeetje al meteen paar dagen overtijd heel veel succes meis.

margootje ook jij van harte welkom hoop dat de rd wegblijven.

moeder van 1 SPANNEND!!!!!!!
dat je maar met goed nieuws mag komen.

zo hoop dat ik nu overal op gereageerd heb.
en trouwens...... ik wil meer glitters zien!!!!!!!

fijne avond dames en tot gauw ben morgen gelukkig nog dagje vrij maar moet ik thuis aan de poets en ga ff bij vriendin langs die heeft een zoontje van 5 weken echt een schatje!

liefs suzy

hoi meiden nou hier zijn ze doorgebroken

zaterdag avond ineens 1 druppel bloed dus ik had nog een klein beetje hoop
maar gister gewoon ongi echt zo ***** heb echt een potje zitten janken dan gaan we de 8e maand alweer in pff valt zwaar op me dakkie hoor!!!!
heb al maanden een cyclus van 28 dagen dus snap er niks van....

oh maaike sanne wat spannend geweldig ljikt het me je eerste echo!!!
ook een beetje bevestiging dat het ECHT  zo is lijkt mij!!!

de rest van de meiden die over tijd zijn ik hoop voor jullie dat dit jullie maand is!!!
succes!!!

en ik weet ff niet meer hoe je heet (sorry) maar balen dat je naam in gebruik is!!
ljikt me ook zo lastig een naam vinden waar je allebei weg van bent!!

liefs marjootje

Hallo meiden,

Zo wat is het hier rustig zeg, iedereen op vakantie?
Marjootje; jammer  dat je toch ongesteld bent geworden.
Vandaag dag 32 en net bij het plassen had ik wat
lichtroze bloed op mijn wc-papiertje. Dit heb ik normaal
nooit maar het zet ook niet door. Weet niet wat ik hier
nou weer van moet denken, maar ga er vanuit dat het
straks wel zal doorzetten. Heb namelijk ontzettende
hoofdpijn en zere borsten wat ik altijd heb net voor dat
ik ongesteld ga worden.

Een fijne middag nog verder! Groetjes Anouk.

Terug
Bovenaan