24 jaar en moeder wens.......

hoi meiden,

vraagje zaterdag avond heeel klein beetje ongi
gister ook klein beetje maar dat heb ik meestal de 1e dag en vandaag
weer helemaal niks....
hebben jullie dat ook wel eens gehad???

mammavan1 jij ook succes ik hoop voor je dat het niet door gaat breken!!!

liefs

Nou ik ga gewoon voor ronde 2
Helaas werd ik vandaag ongi
maar ja op naar de volgende kans ben het in ieder geval geworden.
Heb een cyclus gehad van 33 dagen van m'n leven nog nooit gehad!
Maar goed uitgaande van een cycles van 33 dgn heb ik 6 september weer
Rd'tje.
Zit er nog iemand op het wachtbankje?

He Marjootje echt balen voor je!

Joyce dank je ben blij dat ik bij jullie clubje mag!

Groetje Petra

hey pieski

wat balen zeg!!!!! echt jammer nu op naar volgende ronde maar wat klinkt dat ver weg nog he 6 sept. ik heb mijn nod ook eind aug. pas nu weer aan de klus.

margootje wat een vreemd verhaal is je ongi nu weer weg of is het wel doorgezet sorry snap er niks meer van dacht misschien een innestelingsbloeding maar daar is het eigenlijk te laat voor toch omdat je al voorbij je nod was.

zijn er nog meiden overtijd???

heel veel succes met alles meiden

liefs suzy

pieski, marjootje en anouk ik hoop dat de rd'tjes niet doorzetten.....

vandaag met mijn zus en 2 neefjes op stap geweest... 1tje is 4 en ander is 5 maanden... :D:D echt lief....
was gezellige middag.. :D:D

hier alles oke... niks nieuws... nog ff en dan weer klustijd... (niet dat ik nu niet klus hahaha)

ja het is vakantie tijd he.. zal daardoor wel komen dat het wat rustiger is... en nathalie is er niet... die kletst ook wel veel.. :)
morgen nog ff genieten van mijn laatste vakantie dag... en dan woensdag weer werken.....

xx

Hoi Allemaal,

Ik ben hier helemaal nieuw dus weet niet hoe het allemaal in z'n werk gaat.
Ik ben sylvana ben 24 jaar en ben nu al bjina 2 jaar bezig zwanger te worden.
Maat elke maand is er weer een terleurstelling, ik heb nu dus ovulatietesten besteld bij babyboomshop.nl en nu wil ik vragen of er mensen zijn die ervaring mee hebben met ovulatietesten.
Werkt het echt of maak je jezelf nog gekker nou hoop dat iemand mij meer kan vertellen alvast bedankt..

groetjes sylvana

Hey Anouk, 't blijft dus nog even spannend voor jou!

Hey marjootje, jammer dat je ongi bent! Maar als't een beetje een troost mag wezen: ik zit al in ronde 9! Ik weet hoe teleurstellend het is... Maar alvast véél succes voor de volgende ronde!

Pieski, ook jammer dat je moet doorschuiven naar de volgende ronde, maar weet dat er nog zijn!

Hey Sylvana, welkom! Ik heb net deze maand ook voor het eerst ovutesten gebruikt, maar ik denk dat ik te laat begonnen ben. Ga volgende maand opnieuw proberen... Kan je dus helaas nog niet veel raad geven.
Kan me zeker voorstellen dat het zwaar en teleurstellend is voor jou! Duim voor je opdat je toch snel zwanger mag worden!

Hier geen nieuws, alleen weer een dag dichter bij mijn NOD.
Meiden mss tot straks, ga eerst een aantal km'tjes lopen, nu het niet te warm is en niet regent!

Groeten

Babeken

Bakeken jou NOD komt ook steeds dichter bij... spannend!

Meiden ik word helemaal gek. Te straks dus echt een  minimaal
veegje roze  aan het wc papiertje nu helemaal niks meer
te bekennen. Normaal kom het altijd meteen! Zat te denken
kan het geen innestelling zijn? Wat duurd wachten
toch lang..................

xxx Anouk.

sylvana... gezellig dat je mee komt kletsen.. met ovulatie testen heb ik geen ervaring sorry.. maar er zijn hier wel aantal meiden die ze gebruiken.. dus die kunnen je vast en zeker wel meer er over vertellen!!!

pieski sorry.. je rd'tjes zijn er al.. en ik dommie schreef nog hopelijk zetten ze niet door...

anouk is de innesteling niet normaal iets eerder?!!? maar goed het kan natuurlijk wel zo zijn.. geen idee.. maar zolang het niet doorzet blijf ik voor je duimen dat ze ook echt wegblijven....

Terug
Bovenaan