24 jaar en moeder wens.......

Hoi Meiden,

Hier alles paletti.. Mannetjelief was gisteren al helemaal aan het uitrekenen wanneer we het beste konden gaan klussen deze week. Was echt schattig om te zien. (Normaal is hij niet zo van het plannen maar van de spontaniteit, en ben ik de planner)

Suzy, Sylvana jullie schreven dat jullie een onregelmatige cyclus hadden. Laatst hoorde ik iets over teunisbloemolie. Dat schijnt je cyclus weer normaal op gang te brengen. Misschien een tip?

Met de rest van de meiden, hoe gaat het ermee? Is er nog iemand in afwachting? Anouk hoe is het met jou? Heeft de ongi nog doorgezet?

Liefs,
Nancy

Hoi Hoi meiden..

Hoi Petra ja ben ook wel blij dat er niks aan de hand is maar aan de andere kant als er wel wat was dan weet je iets nu blijf je maar gissen..
Maar ja we blijven hopen duurd zo lang wilde zo graag een jonge moeder worden en op zo'n manier schiet dat niet op..

Hoi  Rache; ..Begrijp ook wat jij bedoel de eerste keer dat ik overtijd was en de gyn gelijk liet bloedprikken had ik de kinderwagen en kamer al bijna gekocht bewijze van..
Ja voor oktober vind ik ook wel wat dan hoef ik niet weer naar het ziekenhuis is niet me favo plek..
En wat die ovulatietesten ben ook benieuwd of dat wat is..

Zijn er nog meer meiden die ovulatietesten gebruiken ??

Nou meiden succes allemaal met klussen of met wachten..

xx sylvana

Halloo allemaal !!

Ik heb afgelopen maand voo het eerst ovutesten gebruikt en ben nu morgen 6 weken zwanger !
Ik had een lange cycus 42-20-45 en ben toen monnikspeper capsules gaan gebruiken om myn cyclus korter te krijgen.   Ben toen ook ovutesten gaan gebruiken
Het bleek dat ik dezemaand een cyclus zou hebben va 33 dagen !
En ja hoor.. op dag 34 testte ik positief !!
Dus je weet precies wanneer je "moet"   klussen en dankzij die test ben ik zwanger geraakt want ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn cyclus weer rond de 40 dagen zou zijn...

Meiden ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn!!! K duim voor jullie !!

Hoi Maile sanne..

Ik heb de afgelopen maand ook die testen gebruikt voor het eerst maar was beetje onduidelijk want had ze van iemand gekregen maar zonder bijsluiter..
Maar was het bij jou ook zo dat je 2 streepjes moest hebben en dan de controle lijn donkerder dan de testlijn of dezlfde kleur..
En hoelang was jij al bezig als ik vragen mag??

syl

Hehe, moet alweer een hoopje bijlezen...

Hey Nancy, ik was/ben eigenlijk ook wel verrast dat mijn ventje er zo vaak mee bezig is, want normaal is hij diegene die altijd zegt: we zien wel... Maar ja hij wil dan ook voor zijn 26 kunnen vertellen dat hij papa wordt!

Pfff 't wordt echt moeilijker om 't te verstoppen/verzwijgen voor mijn zusje! Ze kwam bij mij zitten om samen iets op de laptop op te zoeken en forum stond nog open...
Ik hoop dat ze er niet achter komt voor we zwanger zijn, wil't echt als verrassing houden voor de familie...

Ik denk trouwens dat we dringend ons lijstje moeten aanpassen é...
Er zijn er toch al weer enkele die mogen verschuiven naar het wachtbankje...

Groeten

Babeken

Pfff wie zie't 't zitten om ons lijstje up te daten? Wou proberen... maar't lukt me niet te goed  
Denk dat ik beetje te veel heb gewerkt vandaag!

Tot later!

Hallo meiden,

Nou hier nog steeds niks van een menstruatie te bekennen.
Begin nu wel een beetje onzeker te worden. Sinds het afgelopen
halfjaar heb ik pas een (redelijk) regelmatige cyclus (28-25dgn).
Maar na de geboorte van mijn zoontje heb ik tot hij twee werd
constant een hele typische cyclus gehad. Soms zaten er
maanden tussen, soms maar twee weken. Ben een klein
beetje bang dat het misschien weer die kant op gaat.

Dat het de eerste twee jaar zo onregelmatig was komt denk
ik door stress. Mijn zoontje is namelijk lichamelijk en geestelijk
gehandicapt. Ook is hij autistisch en is hij al tientallen keren
geopereerd. Een eventuele volgende zwangerschap zal dus nooit
meer onbezorgd genieten worden. We zullen keuzes moeten maken
qua  testen e.d. Maar zover is het dus nog niet!

Nancy; ik zit pas in de eerste ronde. En bij mjin zoontje heeft
het ongeveer een half jaar geduurd voordat ik zwanger was.

Allemaal een fijne dag meiden, het schijnt mooi weer te worden!

Groetjes Anouk.

Terug
Bovenaan