24 jaar en moeder wens.......

Tjee, Nancy wist niet dat je al een zoontje had en dat hij een handicap heeft.
Zelf werk ik op een KDV met kinderen "met" en zonder extra zorg.
Dit betekent dat er tussen de "normale" kinderen ook kinderen met een handicap terecht kunnen.
Het is erg mooi om te zien hoe kinderen hiermee om gaan.

Groetjes Petra

hey dames....

afgelopen 2 daagjes beetje druk gehad.. en hier geen veranderingen.....
Heb nog niet alles heel aandachtig kunne bijlezen... zal ik straks of vanavond ff doen.. ga zo naar de kapper... en om 12 moet ik werken tot 21.30... eerste dagje weer na 1,5 week vakantie...

Ik kan da lijstje niet updaten dan gaat de hele layout weg.. omdat ik geen windows heb is het bij mij allemaal beetje anders...
maar het moet inderdaad dringend geupdate worden.... haha...
nathalie... help ons....
haha...
nathalie is er lekker ff tussenuit hoop dat ze het lekker heeft....!!!!

nieuwe meiden welkom!!!!! gezellie... het wordt steeds drukker hier... :D:D leuk...
Had niet verwacht toen ik dit forum opende dat er zoveel meiden zouden komen mee kletsen haha...

zo ikke ga naar kapper.. misschien dat ik daarna nog ff kom kijken en anders straks na het werk....

doeidoei
xxx

Hoi,

Anouk: Jeetje dat is ook moeilijk zeg.. Ik kan me voorstellen dat t bij een volgende zwangerschap dan moeilijk wordt en niet alleen maar intens genieten..

Het lijstje kan ik ook niet... Ik krijg mijn eigen gegevens er al niet eens op... Dus, Nathalie, we hebben jou nodig!!

Met mij gaat t een beetje rot, schouder wordt alleen maar erger. Zit ontsteking in.  Vanmorgen bij de therapeut geweest en ik mag er nu dus niets meer mee.. Stilzitten past niet bij me dus dat wordt nog knap lastig  

Meiden, succes!

Liefs, nancy

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08
Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Sylvana, 24 jaar                       24e ronde - 1e kindje         ??-??-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08  
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 2april 2009 !!

He meiden

Ik heb het NOD lijstje ff aangepast.
Als er iets niet klopt moeten jullie het maar ff aanpassen of melden zodat ik het ff voor jullie kan doen.
Marjootje en sylvana ik weet jullie NOD datum niet, ik kon het ook ff zo gauw niet terug vinden.
Willen jullie het even melden zodat ik het lijstje aan kan passen?
Op het overtijd bankje staan nog 3 meiden, maar ik heb al een tijdje niets van jullie gehoord?
Als jullie dit lezen willen jullie dan ff laten weten hoe het met jullie gaat?
Ik hoop positief natuurlijk.

Nancy: wat balen van je schouder, ik hoop dat het snel weer over gaat!!!

Tot laters meiden
Groetjes + xxx Rachel

Hoi hoi,

Ik zit in de 22e ronde nog net geen 24 had geschreven bijna 2 jaar hihi maakt niet uit hoor..
Maar wat word er precies bedoeld met die nod ik hoor die woorden namelijk nooit vandaar (volgens mij kom ik nu heeeeel dom over sorry)
Nou hoor het wel..

xxx syl

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08
Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         ??-??-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08  
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 2april 2009 !!

Hoi Sylvana

Sorry voor het foutje, maar ik had idd 2 jaar berekend  
NOD is niet ongesteldsheiddag.
Dit is de dag dat je je menstruatie verwacht, maar dit niet wil.
Je komt helemaal niet dom over hoor, je moet het maar net weten he? hihihi
Dus de datum van je eerstvolgende menstruatie, als je die al weet.
Ikzelf weet het niet precies, want mijn cyclus is heel onregelmatig, dus ik heb mijn laatst cylus aangehouden op het lijstje.
Laat het ff weten dan kan ik het aanpassen.

Liefs Rachel

Terug
Bovenaan