24 jaar en moeder wens.......

Hey Meiden,

Babeken, weer een neefje erbij!! Wat leuk, wel jammer indd dat ze jou favoriete naam gebruikt heeft..  Nu kun je wel weer lekker zoeken naar een nieuwe, is ook leuk allemaal dat soort dingen toch?

Anouk, ik kan me ook wel voorstellen dat je nog niet test! Het is indd een teleurstelling als je te vroeg bent met testen en de test nog niets uitwijst.  Maar wachten is ook zo moeilijk indd...  Ik zag dat je nu een beetje rose bloed had. Voor een innestelbloeding lijkt het me indd te laat. Ik heb een maand ook alleen eerst een rose veeg gehad en uren en uren later zette het pas door. Normaal komt het altijd direct.. Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen meid, wie weet, we duimen toch nog lekker voor je!! In de hoeveelste ronde zit jij eigenlijk? En hoe lang had jij er bij je eerste over gedaan om zwanger te worden?

Marjootje en Pieski, jammer meiden dat jullie ongi doorgebroken is.. Echt ontzettend rot, maar we houden goede moed voor de maand augustus..

Sylvana, welkom! Jeetje meid, al 2 jaar bezig.. Wat moeilijk voor je. Wij hebben ook ovulatietesten gedaan deze maand. Mijn cyclus was sowieso altijd om de 28 dagen dus mijn ei-sprong was eigenlijk ook na 13/14 dagen. Vrij regelmatig dus. Ik vond de ovulatiestest zelf wel heel fijn.. Dan weet je een beetje wanneer je vruchtbare dag is en je aan de klus moet..

Joyce, ik denk indd ook wel al vaker na over hoe ik het aan mijn ouders/schoonouders de broertjes zusjes/vrienden ga vertellen. Ik probeer wel om iets te bedenken want ik denk dat als ik eenmaal zwanger ben ik mijn mond tegenover mijn ouders echt niet houden kan. En eigenlijk wil ik wel met iets origineels komen aangezien het indd de eerste en het eerste kleinkind wordt.

Nou, met mij gaat het verder prima. Onze klusperiode begint ook bijna..

Liefs,
Nancy

Hoi meiden

Bedankt voor het hartelijke welkom, heb er lang aan getwijfeld om me in te schrijven op een forum maar denk dat het wel help als ik er een beetje over kan praten wat en hoe ik me voel.
Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten gistere had ik 2 streepjes maar las later op het internet dat de 1 donkerder moet zijn als de ander en nu weet ik niet meer of dat zo was echt irri zeg maar..
Het probleem bij mij is ook nog is dat ik een onregelmatige cyclus heb dus das ook best vervelend..
Hoop dat ik nog meer reacties krijg van meiden die ovulatie testen hebben gedaan.

groetjes sylvana

Hoi,

Ik kan nog niet echt met jullie mee praten weet niet in wat voor situatie jullie zitten dus ga even een beetje rondkijjken en dan kan ik misschien mee praten...

Groetjes sylvana

hey sylvana welkom!!!

jeetje al 2 jaar bezig wat lang meid.
ik heb afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt vond het wel fijn omdat ik oo onregelmatig cyclus heb nu weet ik wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer mijn nod is.
ik heb in januari een vroege mk gehad en ga nu naar ronde 7.
was in november gestopt met de pil dus toen heel snel zwanger.
word nu ook wel steeds ongeduldiger wil het zo graag.
ben jij al wel eens bij de huisarts geweest omdat jullie al 2 jaar bezig zijn?
nou meissie ik zou zeggen lees ff lekker bij hier en klets dan lekker mee

liefs suzy

He meiden

Ben ik weer!!!
Ik ben ff 2 dagen weg geweest dus vandaar dat ik nu pas reageer.
Mijn ongie is gelukkig al sinds zaterdag weg. Heerlijk!!
Ik ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand zal zijn.
Vorige maand was ie 49 dgn dus ik hoop dat het deze maand korter zal zijn.
Dat ontpillen is echt irritant!!!!
Ik krijg vandaag of morgen de ovutesten binnen.
Ben benieuwd of ik dan mijn eisprong nog duidelijker kan aantonen ipv alleen maar op eigen gevoel.
Nou ik moest een hoop bijlezen hoor hihi

Babeken: Gefeliciteerd met je neefjes, het is idd alleen een beetje jammer van die naam. Wat een toeval dat ze precies diezelfde naam hebben gekozen.
Maar zoals je al zei, zit die naam in ieder geval wel in de familie.

Anouk: Wat raar die ongie!!
Voor een innesteling is het idd te laat denk ik, dat is meestal rond dag 10 na je eisprong. Maar je weet het maar nooit he?
Ik hoop dat je snel wat duidelijk krijgt. Helemaal als het positief is

Pieski en Marjootje: Welkom hier, wat balen dat die RD zijn gekomen zeg.
Bah, gek wordt je ervan.
Ik hoop dat ze snel weer weg zijn!!!

Sylvana: Allereerst welkom meis!!
Jeetje 2 jaar alweer, das echt lang. En ik was al teleurgesteld in ronde 1 hihi
Ik hoop dat je met die ovutesten meer duidelijkheid krijgt.
Ben je idd al bij de huisarts geweest?
Want 2 jaar is best lang.
Ik krijg mijn ovutesten vandaag of morgen binnen.
Ik heb ze ook nog nooit gebruikt.
Dus ik moet het ook nog ff aankijken allemaal.
We houden elkaar wel een beetje op de hoogte.
Het zal mij benieuwen wat de volgende ronde brengt.

Tot laters meiden
Groetjes Rachel

Hoi Suzy en Rachel

Hoelang zijn jullieal  bezig om zwanger te worden?   ook voor de 1e bezig ?

Ja 2 jaar is zeker lang maar ben een half jaar geleden naar de dokter geweest omdat ik helemaal depri werd in me hoofd en in eerste instantie stuurde die me naar huis omdat ik nog vrij jong ben, dus nog wel even tijd had.
En als het echt niet zal gaan dan mocht ik terug komen dus een maand later ging ik weer terug..
Kreeg toen gelukkig een verwijzing naar het ziekenhuis ben net klaar met heel de malle molen en alles blijkt oke te zijn..
Moet nu een paar maanden kijken hoe het loopt en in oktober weer een afspraak aan de ene kant wel goed ff geen ziekenhuizen heel de tijd kwa spanningen enzo , maar aan de andere kant word ikgek van het wachten..
Ben er zo klaar voor wil zo graag een gezinnetje

Heb altijd een onregelmatige cyclus gehad alleen vorige maand toen ik me laatste afspraak had in het ziekenhuis was ik echt overtijd dat zei de arts ook dus moest gelijk bloedprikken om te kijken of het zover was, maar helaas s'avond werd ik het.
En afgelopen maand was ik 3 dagen overtijd dus weer kwam die hoop naar boven maar ook dit keer was het weer   niet zo..

xx sylvana

Hoi meiden ben ik weer (vreselijk ongi. )
Net weer gedoucht.

He rachel, fijne dagen gehad las dat je weg was?
las ook dat je een cycles had gehad van 49 dagen echt lang!
Ik vond 33 dgn al zo lang duren!!!!

He Sylvana las dat jij 2 jaar bezig bent lang hoor!
Wel blij dat ze in het ziekenhuis hebben verteld dat alles ok is!
Van dichtbij heb ik meegemaakt dat ooms en tantes geen kids konden krijgen, dus ben zelf ook zo panisch erop terwijl ik nog maar 1 maand bezig ben.
Dus wat zeur ik nou als ik jouw verhaal zo lees , denk ik bij mezelf!

Hoop dat die ovaluatitie testen werken ben wel benieuwd.
Voorlopig doe ik het nog zonder.
en ga ik weer met frisse moed verder naar volgende maand
idd 6 september duurt nog heeeeeeeeeeeel heeeeeeeel lang voor mij idee.
zeker omdat mijn opa steeds slechter wordt en zou hem zo graag voordat he zover is willen en kunnen vertellen dat hij overgrootopa wordt maar ja het blijft afwachten!

Succes allemaal en klus ze !!!!
ik voorlopig ff niet!
Liefs Petra

p.s. zit er nog iemand op het wachtbankje?

He meiden

Sylvana: Gelukkig is er niets raars gevonden in het ziekenhuis!!
Maar het is dan natuurlijk wel heel frustrerend dat het tot op heden niet is gelukt.
Ik zit nu net in de 2e ronde voor ons 1e kindje.
Dus ik mag nu zeker nog niet gaan klagen, maar ik hoop natuurlijk dat ik niet lang hoef te wachten.
Spannend he allemaal.
Ik ben er ook zo mee bezig, ik ben steeds al aan het fantaseren over hoe het zal zijn.
Hoe zal ons kindje eruit zien, erg he hahahha
Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn, zeker voor oktober

Pieski: Ja ik heb zeker 2 fijne dagen gehad. Thanx!
Ja mijn cyclussen zijn irritant lang.
De 1e was 33 dgn, de 2e 52 dgn en nu was ie 49 dagen.
En We zitten nu pas in de 2e ronde voor het echie.
Ik heb ook wel wat stress gehad de afgelopen 2 maanden dus misschien dat ze daarom langer waren.
Nu is de stress voorbij, dus ik ben benieuwd of ik verschil zal zien.
We zien het allemaal wel.

Nou meiden, dat we maar snel zwanger mogen worden allemaal!!!!
Groetjes + Rachel

Terug
Bovenaan