24 jaar en moeder wens.......

hey meiden

zo daar ben ik weer eindelijk heb weer aardig wat uurtjes gemaakt op het werk en morgen en overmorgen weer super lange dagen en dan zaterdag nog een normale dag en dan eindelijk weekend. sorry ff klagen haha...
maar dacht nu moet ik echt weer ff bijlezen anders loop ik zo te ver achter.

nancy ik heb wel eens van teunisbloemolie gehoord ja maar geen ervaring mee. wacht ff deze maand af wie weet komt er nu een beetje regelmaat in maar is ie gewoon wat langer.
ben vanaf vandaag weer met ovuluatietesten begonnen maar was nog negatief maar als ik uit ga van vorige maand denk ik dat ik dinsdag pas eisprong heb maar je weet maar nooit he misschien nu wel kort cyclus.

ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe het met de dames is die overtijd zijn lang niks van gehoord.

fijn dat het lijstje toch is bijgewerkt en we niet hoeven te wachten tot nathalie terug is. ookal is dat wel weer gezelli ben benieuwd hoe het met haar is.

sylvana toch goed nieuws opzich dat ze niks kunnen vinden maar snap ook dat het er niet makkelijker op word en je erg onzeker word hiervan.
zit trouwens in ronde 7 na mk las dat je dat vroeg had het al wel een keer verteld maar geeft nie hoor  ben in november gestopt met pil en was in dec. al zwanger.
nu duurt het helaas wat langer.

sorry weet ff niks meer te kletsen alle dames heel veel succes met alles en hopelijk gauw meer goed nieuws.

ben bang dat ik komende twee dagen tot heel laat moet werken dus ben er waarschijnlijk zaterdag pas weer  wel jammer want dit is zo verslavend!!!

fijne avond liefs suzy

Hoi ladies

Amai net gedaan met werken, was een lange dag vandaag. Ik hoop dat ik vannacht niet over de cijfertjes droom. Heb dat wel vaker tijdens zo'n drukke periode!

Anouk, amai jij hebt idd al heel wat doorstaan! Ik kan me inbeelden dat het nu echt wel stress en onzekerheid met zich meebrengt. Ik duim alvast voor jou dat alles goed gaat!

Nancy, het is wel alsof je die onsteking van mijn schouder hebt overgenomen! Ik ben er sinds gisteren vanaf! Hopelijk geneest hij spoedig, weet hoe vervelend het is.

Toch iemand die er in geslaagd is om ons lijstje up te daten! Thx Rachel!

Hey Sylvana, lees dat je migrainepatient bent... Mijn vader en broer zijn dat ook.Ik weet dus maar al te goed hoe lastig die aanvallen kunnen zijn (bij mijn pa duren die gemiddeld 2 tot 3 dagen) Ik hoop dat jij daar iets minder last vanhebt?
Mijn vader heeft daarover ook een forum opgericht:
http://www.migraine-forum.be/index.php
Als je zin hebt, kan je daar es rondneuzen (is natuurlijk wel een Belgische site ).

Hier nog gn RD'tjes maar verwacht ze wel, heb al ongikrampjes gehad
Nog afwachten dus!

Och ja... Is er iemand die hier in de buurt van Doornenburg woont? Wij gaan daar in september op weekend met een hele bende... Ben es benieuwd wat daar allemaal te beleven valt...

Allemaal een goede nacht en tot morgen!

Groetjes

Babeken

He Rachel,
Staan we dan onder aan dat lijstje duurt echt nog lang dan 6 en 14-09
Maar ja iemand moet de laatste zijn toch? hihihi
nou sterkte he!

Ben benieuwd met de meiden die overtijd zijn al testen gedaan?

Groetje

Amai, het is hier niet normaal stil...
Hopelijk passeren jullie nog eens deze avond om updates uit te brengen!
Ik kan alvast vertellen dat de RD'tjes nog steeds niet van de partij zijn... We wachten dus nog in spanning af!

Hoe gaat het met andere dames die op het wachtbankje zitten? En die die overtijd zijn?

XX

Babeken

He meiden

Het is idd stil hier!!!
Wat is iedereen aan het doen?

Mariska:
Lang niet gezien hier meis.
Gaat alles goed?
Wanneer heb jij je NOD? Want je staat niet op ons lijstje.
Wat betreft die klachten, tja het zijn typische zwangerschapskwaaltjes.
Maar nogmaals ik weet niet wanneer je NOD is.
Ik hoop het natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
Maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden hoor!
Nou meid hou ons op de hoogte.

Marjootje:
Balen dat je NOD dan precies in je vakantie valt, maar aan de andere kant hebben jullie dan misschien wel iets te vieren op vakantie!!  
Ik hoop het voor je meis.

Pieski:
Inderdaad een beetje jammer dat we onderaan staan!!
Maar wel gezellig toch zo met z'n 2en hihi
Ik ben uitgegaan van mijn vorige cyclus, en die was 49 dgn.
Maar ik hoop eigenlijk dat ie deze maand iets korter zal zijn en dat ik dan mijn NOD datum kan vervroeger op het lijstje.
We zien het wel weer.

Babeken:
Spannend he meid morgen je NOD dag.
Ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is!!
Merk je al iets of had je dat al gezegd, heb ik dan ff gemist.
Hou ons op de hoogte he meis? Wanneer wil je evt gaan testen?
Ik ga voor je duimen en natuurlijk ook voor de andere meiden op het wachtbankje.

Nou hier nog niets bijzonders te melden.
Ik heb alleen wel een vraag:
Ik heb de Ovu testen nu in huis.

Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik hiermee moet beginnen.
Ik heb natuurlijk een hele onregelmatige cyclus.
Moet ik dan gewoon uit gaan van mijn laatste cyclus?

Heeft iemand misschien een advies hierover?
En moet je dan elke dag rondom je eisprong een test doen?
Ik ben ook zo'n lekkere leek he met dit soort dingen whahahha
Nou ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ga nu ff een filmpje kijken.
Groetjes + xxx Rachel

Hallo meiden,

Nou hier nog steeds geen echte menstruatie te bekennen.
Wel met vlagen wat bruine afscheiding verder niks. Ben
dus echt bang dat mijn cyclus helemaal van slag is...
Ik zit op het moment een beetje in een dipje -niet wat
dit betreft hoor- maar vanwege mijn zoontje waar het op
dit moment weer helemaal niet lekker mee gaat en
ontzettend veel zorgt en aandacht nodig heeft. Dit alles
brengt bij mij  weer  ontzettend veel twijfels over of ik het
uberhaupt wel  wil en  aankan een tweede!

Sorry voor mijn klaagzang... Ik ga optijd naar bed, misschien
voel ik me morgen dan weer wat beter.

Groetjes Anouk.

Alé, ben net te weten gekomen dat een vriendin zwanger is! Amper 5 maand na haar 1e kindje, net alsof dat niks is... En wij maar proberen.

Maar ja, onze beurt komt vroeg of laat ook wel zeker!

Hey Rachel, heb nie echt 't gevoel dat ik zal moeten testen... Verwacht ze elk moment die f*** RD'tjes. Heb al een paar dagen ongikrampjes...

Ivm ovutesten, ik heb deze maand ook voor de eerste keer gebruikt, maar ben te laat begonne denk ik doordat ik zo'n rare cyclus had vorige maand... Maar ben zeker van plan om volgende maand opnieuw te starten met de testen (alleen wat vroeger beginnen deze keer!).
Dus ik kan je ook niet veel antwoorden bezorgen..

Hey Anouk, kop op meisje! Ik hoop dat alles snel beter wordt met jouw zoontje! En dat je snel mag weten hoe het zit met jouw al dan niet RD'tjes!

Ieniemienie, hoe zit het met jou meid? Al iets gemerkt???

Groetjes en tot morgen

hey dames...

het is inderdaad even niet zo druk hier he...
ik ben weer aan het werk... en het is heel druk... :(.... 2 lange dagen er op zitten van 12 tot 22 uur... en vandaag heb ik slaapdienst.. moet om 17 uur beginnen...

heb wel de berichten gelezen maar nog niet aandachtig.. ga ik zo eens ff doen....

Iniemienie, babeken en anouk spannend zeg!!!!! ik duim voor jullie... hopelijk blijven die stomme rd'tjes uit......

de dames die overtijd zijn heb al langere tijd niks van zich laten horen...... misschien moeten we daar een extra kopje voor maken in NOD lijstje..... zodat het wat overzichtelijker is... want nu ben ik steeds aan het denken oh 3 overtijd, hoe gaat het daar mee... maarja ze hebben dan al langere tijd niks laten horen..... wel jammer... ach komt misschien nog!

anouk: wat shittie zeg dat het niet zo goed gaat met je zoontje... ik hoop niet dat ie iets heel ergs heeft....

mariska...: wanneer is je NOD?!?! of is die al geweest?!?

Ik ben er over aan het denken dat als het deze maand niet lukt ik dan volgende maand ook eens die ovutesten ga halen.... een proberen gewoon haha....

rachel: ik zou van een kortere cyclus uitgaan... anders test je dadelijk te laat... dat is ook shit... gewoon ieder eerder beginnen met testen zou ik doen.... of het gemiddelde uitrekenen van de cyclussen die je gehad hebt... of de kortste... dan kun je toch bijna niet te laat beginnen met testen...

Nou nog ff paar daagjes en dan begint de klustijd.... :)
Tis alleen shttie. ik heb de 22ste een bruiloft... en mijn nod is paar dagen later.... Ik kan dus op de bruiloft niet echt drinken... want ja je weet maar nooit.....

Hoe doen jullie dit?!? drinken jullie ook niet tussen de klus periode tot de rd'tjes?!?

marjootje... inderdaad minders dat je nod op vakantie is.... maarja misschien ook wat te vieren.... ik zou een test voor de zekerheid meenemen... :) Wel lekker dat je je vakantie nog komt... de meesten hebben hem al om denk ik...

Mijn zomervakantie heb ik ook gehad... ga wel in november/december op vakantie... waarschijnlijk naar noorwegen... :D:D verheug ik me al op....

vandaag zal nathalie wel terug komen he... ofja gisteren zou ze terugkomen geloof ik.. dus misschien verschijnt ze vandaag weer.... ben benieuwd hoe het met haar gaat!!!!!

zo ik ga eens ff douchen en alles... en dan wat in huis doen... ik spreek jullie vanmiddag misschien nog... :)

groetjes x joyce

Terug
Bovenaan