24 jaar en moeder wens.......

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08
Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Plein,  ?? jaar                               ?e ronde - ?e kindje       10-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08  
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 2april 2009 !!

Hi lieve meiden, ik ben weer thuis van heerlijk mini-weekje Luxemburg
Ik zie helaas nog geen dames die Maike Sanne gezelschap zijn gaan houden, maar wel heel veel meiden overtijd. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is gegaan, dus ga zoveel mogelijk proberen terug te lezen en achter proberen te komen of de meiden op het overtijd bankje niet stiekum toch zwanger zijn geworden, of ongi dat kan natuurlijk ook maar dat hebben we liever niet hè.

Tot strakkies!!!!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Plein,  ?? jaar                               ?e ronde - ?e kindje       10-08-08

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 2april 2009 !!

Hi Meiden, ik ben weer bijgelezen hoor. Kon het niet laten. Zag een aantal nieuwe dames en dan is het toch wel leuk om achtergrond te weten. Maar sorry ik ken jullie namen allemaal nog niet echt. En heb inmiddels zoveel gelezen dat ik soms niet meer weet bij wie wat hoord. Dus ik probeer er weer een beetje in te komen okay.
Dan moeten jullie me maar verbeteren als het niet goed is. Ik zie in elk geval veel meiden op het overtijd bankje staan. Ben benieuwd hoe het met de meiden is die allang overtijd zijn. Iemand zou toch vrijdag een test doen?

Anouk jullie hebben zoontje die zowel geestelijk als lichamelijk gehandicapt is? Heeft hij bepaald ziektebeeld? Hoe oud is hij nu?

Nancy of Babeken hoe is het met schouder?

Ik lees veel vragen over ovulatietesten. In de bijsluiter staat vaak een tabelletje op welke dag van je cyclus je moet beginnen. Als je onregelmatige cyclus hebt is dat natuurlijk wat lastig. Ik zou dan denk ik gewoon vanaf dag 10 fo 12 ofzo beginnen. Ik ben vorige maand begonnen met ovulatietesten. Heb nu testen liggen van matcare en ben daar eergisteren mee begonnen. Gisteren vergeten, stom hè. Maar vandaag maar weer eens ffies kijken. Toen ik in Luxemburg was heb ik niet getemperatuurd. Ik had op gegeven moment echt zo iets van je bent toch ook gek ook. Geniet gewoon lekker en maak je niet druk om elke ochtend om 8.00 uur te willen temperaturen. Nu ik thuis ben gaat dat eigenlijk gewoon weer automatisch. Gisteren was mijn temperatuur 36,62 en vandaag 36,67 dus mijn eisprong is nog niet geweest. Verder voel ik me redelijk goed. Heb genoten in Luxemburg, ff beetj te rust gekomen, was ik ook echt aan toe. Gisteren alweer revalidatietherapie gehad, maar probeer het vakantie gevoel zo lang mogelijk vast te houden. Voorlopig heeft mijn vriend nog geen vakantie. We zouden halverwege volgende week weg, maar zijn baas gooit roet in het eten. Wel beetje balen. Zeker voor hem. Want hij moet nu nog 2 tot 2,5 week werken voordat ie vakantie heeft en heeft echt drukke tijd gehad op zijn werk omdat collega's met vakantie waren ezo. Dus vind het wel sneu voor hem, maar gelukkig hebben we nog heerlijk vooruitzicht.

Gisteravond gezellig naar vrienden geweest, lag pas om 1.30 uur in bed. Was hier gisteren wel ff geweest, maar kan het dan niet laten om dingen te gaan lezen. Voordat ik heel verhaal typ. Moet niet alles willen weten misschien, hihihih. Maar ach tis gewoon zo gezellig met jullie. En zie dat jullie moeite hadden met lijstje. Nou ik ben weer terug hoor.

Ik heb al gezien dat LMP24 (hoop dat de naam goed is) ongi is verworden. Maar volgens mij klets ze hier niet meer mee. Heb haar nieuwe nod wel ingevuld. Misschien moeten we uiteindelijk maar ff kijken wie er nog wel en niet meekletsen. Het lijstje word wel steeds langer. En gezellig dat er nieuwe meiden mee kletsen. WELKOM!

Piepski ik vind het gezellig dat je met ons mee kletst meis, jeetje 22 rondes das niet niks. Maar we slepen elkaar hier er wel door heen.

Maike Sanne, wat onzettend fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Hopelijk krijg je snel gezelschap van een aantal meiden op het zwangere bankje, dan zit je er niet meer zo alleen.

Joyce uhm sorry meis ik weet niet meer wat ik tegen je wou zeggen.
Ach meiden ik pak de draad hier gewoon weer op. Kom weer gezellig met jullie mee kletsen.

Vanmiddag ga ik naar oud schoolvriendin haar 1e huisje bekijken en vanavond verjaardag. Maar morgen heerlijke luie dag, dus dan ben ik zeker hier te vinden. Ben dus nog niet 100% terug maar doe mijn best, hihih

Heel fijn weekend allemaal!

Liefs Nathalie

Mariska 28 jaar 2de ronde 1ste kindje.

quote: Babeken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 20:55:20'));

Mariska, heb je toegevoegd (maar wel onder je nickname... sorry) misschien kun jij je leeftijd enz aanvullen.Kon dat niet onmiddellijk terugvinden!

MaikeSanne, sorry meisje maar je was er af gevallen in het eerste lijstje, maar heb het spoedig goedgemaakt!

Groetjes

Babeken

Hallo allemaal,
Erg spannend allemaal.
Ik heb enorme pijn onder in mijn rug en mijn hele buikstreek en ben erg moe. Ik heb ook alleen maar zin in lekker eten,.
Ik hoop dat dit goede symptomen zijn voor een zwangerschap.Wie heeft erg nog meer deze pijnen en kan mij misschien wat meer duidelijkheid geven.

X Mariska 28 jaar, 2de ronde en 1ste kindje

Morgen mijn NOD........duimen duimen...

Hey Nancy, dat is inderdaad geen goed nieuws! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing...
En nog steeds geen RD'tjes. Toch durf ik niet te testen, heb echt het gedacht dat ik ook deze keer ongi ga worden. Wacht voorlopig nog even af.

Hey Nathalie, goed genoten van jouw dagen in Luxemburg lees ik. Goed dat je terug bent hoor, was hier regelmatig stil zonder jou
Mijn schouder is trouwens al terug genezen, ben maandag al terug beginnen sporten!

Mariska, hopelijk zijn dat idd zwangerschapssymptomen! Zou super zijn!

Meiden, ik kom vanavond zeker nog eens terug, maar ga eerst en eten en dan een cinematje doen met het ventje.

Tot straks

XXX

Babeken

Nod lijstje!

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje       10-08-08

Glittersss * * * **

*

Terug
Bovenaan