24 jaar en moeder wens.......

Hoi hoi,
Mijn NOD is aanstaande zondag dus wordt erg spannend de komende dagen.
Ik wil het zo graag dus misschien dat ik daarom wel een aantal kwaaltjes voel.
Is er toevallig iemand die ook pijn in de onderrug voelt? en kan dat ook een symptoom zijn?

X Mariska

HOI

Hier nog steeds geen RD'tjes...en heb vandaag ook niks meer gevoeld in de buik.
Dus wachten...

Rachel, over dat drinken, ik drink af en toe wel eens een glaasje hoor! Heb vernomen dat zo 1tje ook helemaal geen kwaad kan.
Ik moet 31 aug ook naar een bruiloft, dan wel van mijn grootmoeder! Ik heb de indruk dat die met ouder worden gekke kuren krijgt! Maar ja niks aan te doen
Ben wel getuige en dat is wel tof natuurlijk.

Mijn vakantie komt ook stilaan in zicht! Nog 4 dagen werken volgende week en dan 10 dagen thuis, ZALIG!

Mariska, je zit dus ook op het wachtbankje! Je kan samen met ons vol spanning afwachten!

XXX Babeken

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         01-09-08
Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

Plein,           ?                                     ?e ronde - ?e kindje       10-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08  
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08
Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08
Plein,           ?                                     ?e ronde - ?e kindje       10-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08  
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           Uitgeteld op: 2april 2009 !!

Mariska, heb je toegevoegd (maar wel onder je nickname... sorry) misschien kun jij je leeftijd enz aanvullen.Kon dat niet onmiddellijk terugvinden!

MaikeSanne, sorry meisje maar je was er af gevallen in het eerste lijstje, maar heb het spoedig goedgemaakt!

Groetjes

Babeken

Hoi Meiden,

Spannend voor Marika zag ik, morgen je NOD... Ik zal voor je duimen..

Babeken, wat leuk! Je grootmoeder die gaat trouwen. Dat lijkt me toch
echt super .

Ik heb nog niet zo heel erg goed terug gelezen.. Zal ik zo nog even gaan doen.
Hier minder goed nieuws.. Ik kreeg gisteren een brief in de bus dat mijn contract niet verlengd wordt.. Hier had ik echt niet op gerekend. (Ik heb 2 banen en bij de ene zou ik va deze maand nog maar de helft van de uren hebben, dat wist ik al en dat was verder ook niet echt een probleem. Dat zouden we makkelijk redden). Maar nu kreeg ik dus dit nieuws.. Hier waren we niet op berekend!
Dus nu voel ik me ook echt rot zo met de hele kindersituatie. We willen natuurlijk nog even graag maar financieel zitten we dus even wat lastiger. En kinderen kosten natuurlijk toch wel even wat..
Zucht, sorry even klagen..

Liefs,
Nancy

Babeken, ook nog geen RD-tjes las ik... Spannend!! En ga je er nog een testje op gooien of wacht je nog even geduldig af?
Ik hoop het zo voor je..

Met dat alcohol drinken, ik heb zoiets van als ik nog geen test in handen heb dan mag ik best wel een glaasje drinken. Ik zou wel na mijn ei-sprong niet veel gaan drinken omdat je dan toch zwanger kan zijn.. Maar een glas kan denk ik niet heel veel kwaad. Ik bedoel, het kan nog wel een half jaar duren, mag je dan nooit meer iets drinken.. toch?
(Maar nu drink ik sowieso eigenlijk haast nooit alcohol. Alleen op een feestje s een keer en dat was het.)
Als je veel drinkt kan het de vruchtbaarheid wel aantasten, en ook bij de man.

Rachel, als het goed is zit bij de ovulatietesten zo'n lijstje wanneer je moet beginnen met testen. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en moest geloof ik op dag 11 beginnen met testen. (Ben een dag eerder begonnen want ik dacht, je weet maar nooit) en dan moet je indd vanaf de eerste dag dat je moet testen iedere dag testen totdat je LH-Piek opduikt. Dan is het natuurlijk klustijd...

Terug
Bovenaan