24 jaar en moeder wens.......

Hi Meiden, hier was ik ook weer ff. Jeetje Nancy heb ff terug gelezen wat voor slecht nieuws jij had. Das schrikken zeg. Wat voor werk deed je precies? En hoeveel uur bij je ene baan heb je dan nog over? Je contract word niet verlengd? Kan het leventje soms raar lopen hè. Zo denk je dat je helemaal onder de pannen zit en alles goed geregeld is voor als jullie zwanger zijn. En zo is de financiele situatie ineens heel onzeker. Maar meis blijf positief. Wie weet vind je snel een nieuwe leuke baan. Ik zal voor je duimen!

Babeken, meis kweet ff niet meer wanneer je nod is, maar volgens mij al tijdje geweest hè. Ik zal zo eens ff kijken. Weet je niet wanneer je wilt testen. Hoe voel je je?

Plein ik heb je gegevens ingevuld hoor, ook spannend voor jou. Heb je normaal ook pijn in je rug als je ongi gaat worden? Het kunnen wel kwaaltjes zijn meis, ik duim ook voor jou.

Hoe is het met de andere meiden?

Ik ben vanmiddag naar een oud schoolvriendin geweest die haar 1e huisje heeft. Heeft het echt goed voor elkaar hoor. Leuk, ruim huisje, was gezellig! Ijsje gegeten in stad en filmpje gehuurd. Vanavond nog verjaardag, maar ben zo ontzettend moe op het moment. Dus zal wel niet heel laat worden.

Liefs Nathalie

hey dames....

alles goed....
wat zijn er veel meiden op overtijd of wacht bankje.. spannend zeg... wie zal de eerste zijn die in augustus met glitters mag gaan strooien en maike sanne mag gaan vergezellen....

nathalie gelukkig dat je het leuk hebt gehad... lekker genoten zeker he.. ff er tussen uit.. :) heerlijk... Hoop dat je mooi weer hebt gehad? of ook soms van die mega onweersbuien zoals hier?!?

Nancy dat is inderdaad shit nieuws zeg... ik hoop dat je snel een andere leuke baan vindt... ik vind het wel ook rot dat je dat nieuws via een brief thuis krijgt... zou iets fijner zijn geweest wanneer je baas het je gewoon zelf zou vertellen, dan kun je er tenminste nog ff gesprekje over hebben... hebben ze je wel een duidelijke reden gegeven dan?!?

pff dames... ik zou al lang aan het testen geslagen zijn... haha... ik zou echt niet kunnen wachten... ik had vorige keer toen ik na 28 dagen ie ongi al testje gedaan, terwijl ik eigelij wel wist dat alles later was...

Ik heb een erg drukke week.. dinsdag en woensdag lang moeten werken... gisteren en morgen slaapdienst... dinsdag van 10 tot 21.30 en woensdag van 8 tot 17... donderdag gaan we naar festival... dus echt uitgerust ga ik niet naar het festival... :(
Ik zal dus ook komende dagen iets minder op het forum zijn... maar ik probeer wel gewoon mee te lezen... :)

wat die alcohol betreft... eigelijk drink ik de laatste tijd ook veel minder dan normaal... haha ben geen alcoholist ofzo.. maar in weekend dronk ik toch we een baco'tje.... Nu drink ik misschien nog 1 keer op de 2 weken een glaasje ofzo.. dus ja op de bruiloft hoef ik dan ja ook niet mega te gaan drinken haha... :)
maar tis inderdaad als je telkens gaat denken ik mag niet drinken want het zou ja eens zo kunnen zijn, en het duurt dan heel lang voor dat je zwanger wordt dan kun je ook heeeeel lang niks drinken... ach ja... ik kan me ook heel goed zonder drank amuseren.. :)

zo ik ga eens lekker slapen...
spreek jullie denk ik morgen middag nog wel ofzo..

slaap lekker dames.
x joyce

Hallo dames,
Ik heb doorgegeven dat aanstaande zondag mijn NOD is maar dat is pas een week later. Ben even helemaal de kluts kwijt.
Ik heb zojuist even via de calculator berekend wanneer ik het vruchtbaarst ben en dat was afgelopen woensdag 6 aug. en laat ik nou ook precies toen gevreeen hebben. Nu heb ik sinds donderdag enorm veel last van mijn onderrug en eileiders. Heeft iemand dit ook ervaringen en zijn het kenmerken van een eventuele zwangerschap of komen deze kenmerken dan wel erg vroeg. Ik heb de pijnen alleen s'nachts en s'morgens als ik wakker wordt. Ik weet niet wat ik moet doen in principe kan ik pas testen vanaf 21 augustus . heeft het uberhaupt zin om eerder te testen?

Wie kan mij wat vertellen?

X
Mariska

Hallo,
Jullie zullen wel denken jeehtje wat is die er vroeg bij.
Ik heb nachtdienst dus ga over een uurtje ongeveer mijn bed in en lees daarna wel jullie reacties.
Gr Mariska

He hallo,
Hie rweer even een berichtje van mij!
Ik lees wel mee hoor met reageer niet altijd!
Nu wilde ik wel ff reageren.

Mariska als je zeer gevoelige testen doet kan je dat een paar dagen nadat je evt. zwanger zou kunnen zijn al testen. de testen van eigen merk ofzo niet die pas vanaf 1 dag na je overtijd datum.

Nathalie hoop dat je een fijne weekend achter de rug heb. Wij zijn wel weer blij dat je terug bent "voor het lijstje " enzo. hihihi
oh ja ik ben pas in ronde 2 en sylvana is in ronde 22.
geeft niet hoor!

Nancy echt balen van je werk en kunnen ze dat zomaar zonder jouw eerst persoonlijk te informeren? wat voor werk doe of deed je precies?

Joyce werk ze deze week las dat je het druk krijg!

Zo en dan nu een stukje nog van mezelf.
Gisteren mn opa en oma wezen verhuizen. Mijn opa is enstig ziek en ligt nu ook nog in het ziekenhuis. maar kan niet meer in hun oude huis blijven wonen.
Dus afgelopen 2 weken hard geklust (behang geschrapt tot witten) gelukkig met de gehele familie. iedereen deed zijn deel. en gister was het dan zover mn oma is alvast over en wat is het een prachtig flat geworden!!!!!!!!!! was zo ontzettend trots op iedereen. en dan vandaag mag mn opa naar huis gelukkig uit dat stomme ziekenhuis! hij heeft er echt een hekel aan.
Tussen 12.30 uur en 13.30 uur gaat de hele familie bij elkaar zijn om opa welkom te heten in zijn laatste vertrek!
Als ik kon toveren: toverde ik mn opa beter en dat ik hem nog blij nieuws kan vertellen...........................

Hoi meiden

Mariska:
Volgens mij zijn dit wel zwangerschapssymptomen hoor!
Ik hoop het zo voor je meid!!
Hou ons op de hoogte.

Nancy:
Jeetje meis wat balen van je werk.
Denk je alles lekker op de rails te hebben pfff
Ik hoop niet dat dit jullie kinderwens in de weg staat.
En er snel een oplossing komt.
Sterkte meid.

Nathalie:
Wat fijn dat je er weer bent!!
Ik las dat je het leuk hebt gehad, Fijn!
We hebben je gemist.

Babeken:
Nog steeds geen RD, ik hoop dat dit goed nieuws is voor jullie!
Ik duim voor je! Dat je je nog kan inhouden met testen joh.
Ik zal het denk ik al lang gedaan hebben.
Je hoort zo vaak meiden die denken dat ze ongie gaan worden en toch zwanger zijn!!
Hou ons op de hoogte.

Joyce:
Suc6 met je drukke werkweek.
Ik moet morgen weer beginnen, na 3 weken vakantie pfff.

Pieski:
Wat fijn dat het huisje van je opa en oma zo mooi is geworden!
Daar mogen jullie inderdaad trots op zijn.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat je opa dit nog mee kan maken!!
Zou heel erg mooi zijn!

Nou hier weinig nieuws.
Ik wacht op mijn eisprong hahah
Bedankt voor jullie adviezen over de ovutesten.
Ik heb idd die gebruiksaanwijzing gelezen maar die tabel geeft alleen maar de startdag aan tot een cyclus van 33 dgn.
Aangezien mijn laatste cylus 49 dgn was vind ik dit toch best lastig!
Mijn kortste cylus was 33 dgn, misschien moet ik dit maar aanhouden!
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes + xx Rachel

hallo allemaal

daar ben ik weer na een werkweek van 55 uur!! echt niet normaal meer maar ja iedereen is op vakantie en omdat we sinds 2 maand een 2e zaak hebben geopend waar ik sta komen we nu niet helemaal uit met personeel. na de vakanties wordt dat wel weer anders gelukkig.

heb alles weer doorlgelezen maar kan niet alles onthouden sorry!!

nathalie fijn te horen dat je het leuk hebt gehad meis lekker uitgerust.
heb je wel gemist hoor.

nancy wat ongelooflijk klote zeg en wat een rare manier om dat te vertellen zo over de post vind ik echt niet normaal.
hoop dat jullie er niet te veel problemen door krijgen of dat je snel wat nieuws vindt.

jocye ik snap je alcohol verhaal wel.
toen ik in januari zwanger was had ik dat helemaal niet verwacht en met oud en nieuw best veel gedronken. ook nog rood vlees gegeten enzo en toen het na paar weken mis ging voelde ik me best schuldig en was ik bang dat het daar door kwam. nu kwam het bij mij waarschijnlijk door de stress of zat het gewoon niet  goed maar ik dur nu ook niet meer zo veel te drinken. niet dat ik dat altijd doe hoor.
ik drink heel af en toe een wijntje maar vanaf mijn eisprong eigenlijk niet meer en dan eet ik ook niet meer zo veel rood vlees. misschien een beetje overdreven maar ik wil geen risico's lopen voor een 2e miskraam.

sorry weet niet meer wie een vraag had over die ovutest maar ik hou het gemiddelde van het aantal dagen aan en dan ben ik meestal nog te vroeg met testen. maar je kunt beter te vroeg dan te laat beginnen he. heel veel succes ermee.

ik herken die steken onderin mijn rug wel maar dat heb ik altijd rond mijn eisprong. soms zo erg dat ik niet meer weet hoe ik moet staan zitten of liggen.
het houdt soms ook nog een paar dagen aan en dan krijg ik ook wel eens steken onderin mijn buik bij eileiders. maar helaas word ik tot nu toe steeds ongi.

dames die overtijd zijn of op het wachtbankje zitten ik duim voor jullie.
ik zit nu denk ik paar dagen voor eisprong dus mag weer flink aan de klus haha.

morgen nog lekker vrij komt mijn mams langs das wel gezelli.

tot gauw liefs suzy

Goedemiddag meiden, jullie hebben alweer gezellig gekletst vandaag zie ik
Ik ga ff bij lezen hoor. Vanmorgen was mijn temperatuur 36,76 en had eind van de ochtend een ovulatietest gedaan. Er was een tweede streep te zien, maar nog niet helemaal zo donker als controle streep dus morgen ff afwachten hè. Ik zit vandaag op dag 15 van mijn cyclus dus kijken hoe het de komende dagen zal gaan.

Ik ga ff snel lezen hoe het met jullie gaat!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan