A
Anoniem
Guest
Hi Meiden, hier was ik ook weer ff. Jeetje Nancy heb ff terug gelezen wat voor slecht nieuws jij had. Das schrikken zeg. Wat voor werk deed je precies? En hoeveel uur bij je ene baan heb je dan nog over? Je contract word niet verlengd? Kan het leventje soms raar lopen hè. Zo denk je dat je helemaal onder de pannen zit en alles goed geregeld is voor als jullie zwanger zijn. En zo is de financiele situatie ineens heel onzeker. Maar meis blijf positief. Wie weet vind je snel een nieuwe leuke baan. Ik zal voor je duimen!
Babeken, meis kweet ff niet meer wanneer je nod is, maar volgens mij al tijdje geweest hè. Ik zal zo eens ff kijken. Weet je niet wanneer je wilt testen. Hoe voel je je?
Plein ik heb je gegevens ingevuld hoor, ook spannend voor jou. Heb je normaal ook pijn in je rug als je ongi gaat worden? Het kunnen wel kwaaltjes zijn meis, ik duim ook voor jou.
Hoe is het met de andere meiden?
Ik ben vanmiddag naar een oud schoolvriendin geweest die haar 1e huisje heeft. Heeft het echt goed voor elkaar hoor. Leuk, ruim huisje, was gezellig! Ijsje gegeten in stad en filmpje gehuurd. Vanavond nog verjaardag, maar ben zo ontzettend moe op het moment. Dus zal wel niet heel laat worden.
Liefs Nathalie