24 jaar en moeder wens.......

Lieve dames,

Hier een klote berichtje van mij...
Ben op het moment ontzttend verdrietig, kan geen woorden vinden om jullie dit te vertellen maar wil het toch kwijt...

Afgelopen nacht heb ik een miskraam gehad. Ik had hevig bloedverlies en ben vannacht het vruchtje verloren. Heb vanochtend meteen de vk gebeld en zij heeft de gyn gebeld en kon meteen terecht voor een echo.
helaas geen normale echo maar een inwendige echo, en helaas was er geen vruchtje meer zichtbaar.. Er was alleen nog slijm te zien...
Over een week a 2 weken moet ik weer heen voor nog een echo om te kijken of echt alles uit mijn baarmoeder verdwenen is, waarschijnlijk is dit nu al het geval maar ze wil het dan kunnen uitsluiten.

Voel me dus nu ontzettend kl*te..   Doe niks anders dan huilen, maarwou het toch meteen even met jullie delen...
Dus ik kan weer van het lijstje...

Liefs Maike Sanne

lieve maike sanne

wat een ongelooflijk verdrietig bericht. ik zit hier met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen want ik weet hoe je je nu voelt.( heb het zelf in januari meegemaakt)
heel oneerlijk meis dit verdiend niemand.
hoop dat alles er vanzelf is uitgekomen en dat je geen curretage moet.
heb je veel pijn gehad??
ik had de avond ervoor erge krampen maar van de mk zelf niks gemerkt toen sliep ik.
lieve meid heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je het over een tijdje een plaatsje kunt geven en weer de moed kunt verzamelen om voor een nieuw wondertje te gaan.
ik denk aan je hou je taai
weet dat ik je niet kan helpen maar alles komt nu bij mij ook weer boven en weet hoe moeilijk het is.

liefs suzy

Het zal vast te merken zijn dat er aantal meiden weer beginnen met werken, hihih. Jeetje Joyce jij ook druk werkweekje deze week, we zien je wel verschijnen wanneer het kan meis. Succes!

Pff Suzy 55 uur das wel heel veel hè. Wat voor winkel werk je?

Plein wanneer is nu precies je nod meis? de 21ste pas? Dan ben je wel heel erg in de bonen geweest met berekenen, hihih. Wanneer was je vorige ongi dag? En hoe is je cyclus?

Sorry meiden moet er echt ff weer inkomen hoor, en ook al jullie namen. Zijn natuurlijk aantal nieuwe gezellige meiden bij.

Piepski heel veel plezier bij je opa & oma vandaag. Hopelijk vind je opa zijn nieuwe huis net zo mooi als je oma en jullie die het gemaakt hebben. Kun je trots op zijn. Moeilijk is dat hè om mensen van wie je heel veel oud zo te zien dat ze hard minder worden en niet weten of ze het mooie nieuws van zwangerschap wel mee kunnen maken. Je weet dat opa's en oma's niet het eeuwige leven hebben, net als wij niet, maar je wilt ze nooit verliezen. Ik duim voor je dat je opa zijn achterkleinkind nog een tijdje mag zien opgroeien of in elk geval het heugelijke nieuws delen.

Meiden hier vandaag lekker luier dagje, beetje aanrommelen hier en daar en natuurlijk de was hè. Want dat gaat gewoon door, zeker na de vakantie.

Liefs Nathalie

NEEEEEEEE  *&*&%*&%*#% dit is zoooo niet eerlijk!!!! Verdorie
Maike Sanne meis heellll veel sterkte. We zijn er voor je!
Denk aan je meis, jeetje kweet ff geen woorden te vinden, ik zit hier in tranen
Pff waarom dit nou weer. Rot leventje, waarom is het toch zo oneerlijk af en toe!

Dikkkkeeeeeeeeeee knuffffffffffffff van mij!

hey nathalie ik werk in de horeca dus dan heb je dat wel eens he haha
fijne luierdag vandaag ik ga nu ook samen met mijn ventje het huis schoonmaken dan hoef ik morgen niet alles alleen te doen.

liefs suzy

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje       10-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Maike Sanne, heb je ff helemaal van het lijstje gehaald
Je moet zelf maar weer ff aangeven hoe je je voeld en of je weer op lijstje wilt okay meis?
Pff wat een teleurstelling. Hopelijk komt er snel een nieuw lichtpuntje in jullie leven

Sterkte =xXx= Nathalie

Ja in de horeca is 55 uur idd niks, hihi
Nou ja noem het maar niks en met vakantie drukte enzo
En mensen eten in de vakantie of met warm weer vaak makkelijk enzo
Nou ja kom maar weer op met dat warme weer
Hier regend het nu en is het somber weer. Net als deze sombere dag voor Maike Sanne

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan