24 jaar en moeder wens.......

hey maike sanne...

dat is inderdaad wel een kl*te bericht ja...
wat k*t voor je/jullie zeg!!!! Ik hoop da tje vandaag wel dagje vrij hebt dan... en niet nog hoeft te gaan werken.. want daar staat je hoofd nu natuurlijk helemaal niet naar....

je gaat niet van het lijstje af... je komt gewoon weer tussen ons staan en ik ga voor je duimen dat je dan snel weer op het zwangere bankje staat!!!!!!!!!

pfff wat balen zeg... weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. :(
maar ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent....
mk zou verboden moeten worden...

veel sterkte..!!!!
xxx

Uiteraard gaat ze niet van het lijstje af!
Je bent en blijft welkom hier en hopen dat we je wat steun kunnen bieden
met onze woorden en luisterd oor in deze moeilijke tijd!

Liefs Nathalie

ja ik had dat al geschreven voordat ik die andere berichten daarna allemaa had gelezen haha.. die kwamen tijdens dat ik aan het typen was... :)

maar maikesanne moet inderdaad zelf beslissen wanner ze er klaar voor is om er weer tussen te staan en verder te gaan...

ik denk aan je meid.. !!!

Bedankt voor jullie lieve woorden nu ik dit zo lees komen bij mij de tranen weer..
Ik be gewoon zoo boos ! Je bent zwanger en je gaat er vanuit dat over 9 maanden je een kleine gaat krijgen en dan gaat t mis..
Natuurlijk het gaat niet zonder reden mis, maar toch !!
Het is gewoon zo oneerlijk !!

heb het net mn zwangere zusje verteld en die was helemaal in shock !
Ze is zelf nu 25 weken .....

Ik moest vandaag wel werken, maar heb me ziek gemeld, mn hoofd staat er echt niet naar..

Ik weet niet of ik hier eerst weer ben, moet telkens huilen als ik dit lees dus wil t eerst verwerken..

Liefs Maike Sanne

ps; jullie succes allemaa en hoop dat jullie snel een goede zwangerschap tegemoed gaan !

hey maikesanne..

dat is begrijpelijk dat het allemaal ff wat moeilijk is!!!!
laat maar gewoon wat horen wanneer je weer op het lijstje wil...
Heel veel sterkte in deze donkere dagen!!!!!

x joyce

Goedemiddag dames

Hier tot op heden nog steeds niet ongi geworden! En heb ook nog niet getest. Heb voor mezelf beslist om niet voor woensdag te testen (dan zit ik in principe op mijn langste cyclus als ik die rare van vorige maand niet meetel).
Heb nog steeds geen speciale kwaaltjes, dus ben er nog steeds van overtuigd dat ik één van deze dagen gewoon die RD'tjes krijg. Nog steeds wachten dus...

Mariska, vroeger testen heeft niet echt veel zin. Je kan best wachten tot op je NOD (vervelend é dat je altijd zo lang moet wachten...).

Hey Pieski, veel beterschap voor jouw opa! En dat jouw grootouders het nog lang goed mogen hebben in hun nieuwe flat!
Ik ga straks ook es bij mijn oma op bezoek, zij is alleen sinds jullie vorig jaar. Dan heeft mijn opa zijn strijd tegen kanker opgegeven, jammer maar helaas, was mijn lievelingsgrootouder en bovendien mijn peter.
Gelukkig houd mijn oma haar echt supergoed!

Rachel, heb snel es op internet gezocht en idd de langste cyclus die ze beschrijven voor het gebruik van ovulatietesten is ongeveer 40d. Wat vervelend!
Misschien idd de kortste cyclus gebruiken zodat je je eisprong zeker niet mist!

Hey MaikeSanne, dat is idd kl*te! Moest eventjes slikken toen ik jouw berichtje las! Ik wens jou héél veel sterkte en hoop dat je er snel bovenop komt meisje!!!!
van mij!

XXX

Babeken

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-08-08

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08

Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Inmiddels ben ik erachter dat inieminie ook ongi is geworden vanuit ander topic, maar nog niks weer van haar gelezen hoe het met haar goed en wanneer haar nieuwe nod is. Meis hoe gaat ie met je? Ik begreep dat je eerder dan verwacht ongi bent geworden?

Babeken, spannend hoor dus woensdag wil je testen? Ik duim voor je!
Mama van Stijn hoe is het met jou? Je wou vrijdag toch testen, hoe voel je je?

Staat Mariska wel op lijstje? Of staat ze onder nickname, ohh je bent Plein of niet?
Te vroeg testen heeft idd geen zin meis. Maar je nod was nu toch 21-08-08? Heb het ff aangepast, als het niet klopt hoor ik graag van je

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan