24 jaar en moeder wens.......

Hoi Meiden,

Babeken.. Spannend!! Ik duim zo voor je meid.. Wel morgen even iets laten weten als je getest hebt he??

Nathalie, dat is inderdaad een hele dagtaak!! Lijkt me ook wel heel moeilijk om de engergie ervoor op te brengen! Maar indd je moet weer helemaal beter worden dus het is voor het goede doel!!

Meiden, mijn ei-sprong was afgelopen zaterdag of zondag.. We klussen gewoon lekker door, je weet maar nooit en het is ook gewoon leuk he :) Maar nu is het dus weer afwachten voor ons. Afwachten, een rotwoord he.

Liefs Nancy

Ohh Spannend ! Meis ik kom morgen weer om te horen wat de test aangaf.. Ik ga voor je duimen !!

Dames, bedankt voor jullie steun ! Het gaat hier al wat beter, hoef niet meer te huilen en kan het er beter over hebben, zonder te huilen etc..
We willen nu eerst het goed verwerken en even laten rusten voor we weer gaan beginnen met "doelgericht klussen"...
Vandaar dat ik hier ook niet iedere dag meer zal zijn.. Ik zal nog wel met jullie mee lezen en meeduimen natuurlijk, maar toch beetje afstand houden
Weet niet hoelang me dat gaat lukken (vast niet lang hihih).. maar k zal een poging doen..

Dames ik duim voor jullie !!!!!!!!!!!!!   xxxx

Hoi Maike Sanne,

Gelukkig gaat het alweer een ietsie pietsie "beter" met je...
Neem lekker de rust meisje, het is heel wat wat je zojuist meegemaakt hebt.
En als je er weer klaar voor bent dan ga je er weer lekker voor en wij zijn er dan
ook nog voor je (Nu natuurlijk ook als je je hart luchten wilt!).

Liefs,
Nancy

PS: Waar is iedereen? Het is hier wel heel rustig...

Heyhey meiden!
Sorry sorry sorry dat ik hier zo weinig geweest ben... heb het erg druk gehad en weinig tijd voor het forum gehad.
Maar zoals sommige van jullie misschien al in een ander topic hebben kunnen lezen ben ik donderdag mn rd-tjes weer tegen gekomen... helaas haha.
Maar ze zijn al weer weg dus vol goede moed op naar de volgende ronde!
Mijn NOD is 4 sept, maar dat staat al in het lijstje geloof ik :).

Pfff ik lees net alles even terug... maar ik schrok toch behoorlijk van jou berichtje Maike sanne.... jeetje wat is dat toch oneerlijk :(! Meis heel veel sterkte en ik denk aan je!!!

Verder spannende dagen zie ik voor babeken  en nancy!
Ik duim voor jullie en hou ons op de hoogte he?!?!????

Hoe is het verder met jullie?
Hier alles goed hoor... druk maar zn gangetje..
Nog mensen leuke dingen doen van de week?

Slaap lekker alvast!
Kuzz Ieniemienie

Sorry meiden alle berichtjes niet gelezen
Wil alleen BABEKEN ff heel veel succes wensen met testen

En natuurlijk iedereen fijne nacht wensen
Ik ben erg moe, kom morgen weer kletsen!

Liefs Nathalie

hey lady's..

heb nie alles bij gelezen.. maar ff tussen al het werken door toch een berichtje van mij....
dacht dat zondag mijn ei was geweest. maar geloof dat ie gisteren pas geweest is.. gisteren had ik namelijk ergere steken links onder in de buik.. we hebben zondag ochtend, maandag avond en gisteren avond geklust.. dus je zou zeggen dat moet wel goed komen toch... ben benieuwd... deze maand is de eerste keer dat ik beetje gevoel heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn...

als ik van gisteren 2 weken verder tel.. kom ik uit op de 26ste... dus waarschijnlijk heb ik mijn nod goed gegokt.. :D:D
heeft iemand al eens van de sensitesten gebruikt? of weet iemand waar ik goede testen kan krijgen? dan wil ik namelijk toch een proberen om het weekend voor mijn nod een zo'n testje te doen.. misschien komt er dan al iets uit...

nou dames.. ik ga jullie weer verlaten... ga weer naar het werk... pffffffff laatste dagje en dan weekend.. :D:D
tot vanavond...

xxx joyce

Hi meiden, ships nog geen nieuws van Babeken, wat jammer nou
Ze zal wel moeten werken, dus moeten we wachten tot vanavond
Of het is negatief en moet ze het eerst ff laten bezinken. Ik hoop het eerste!

Ziet er goed uit dat geklus van jullie joyce. Ik weet niet of ik mijn eisprong heb gehad meiden. Mijn temp is namelijk nog niet omhoog. Was vanmorgen 36,66. Ik was zo onzettend moe dat ik niet eens meer weet hoelaat ik heb getempt. Ging helemaal in automatische omdat ik naar de wc moest. Ik kan me niet eens herhinneren dat ik naar de wc ben gegaan. Ja wel dat ik het heb gedaan, maar dat loopje er naar toe. Tis toch echt erg! Ben echt kei moe vandaag. Zal het door het weer komen? Hier waait het hard, en heb helemaal koude voetjes.

Vanmiddag maar weer ff ovualtie test doen. Ik heb van matcare Joyce en daar heb je ook zwangerschapstesten van die je paar dagen voor je nod kan doen. En ben erg tevreden over het gebruik van die testen met ik zeggen. Ik heb anne gedes agenda gekocht die ik eigelijk wou gebruiken als agenda. Maar daar kan je op elke dag iets schrijven. En mijn agenda die ik nu heb kun je hele week zien. En dat blijkt qua overzicht welke therapieen ik in 1 week heb makkelijk te zijn. Dus de anne gedes agenda gebruik ik nu een beetje om dingen bij te houden. Zoals mijn temperatuur, ovulatietesten, bijzonderheden. En heb die dipsticks van matcare erin geplakt, hihih
Leuk om terug te kijken al is de uitslag nu niet meer betrouwbaar, maar toch. Als ik nu terug kijk is die van maandag toch wel donkerder van die van gisteren. En maandag avond heb ik die steken gevoeld. Dus vandaag maar ff kijken wat de test zegt of de streep nu wel goed donker is, anders is ie maandag dus geweest. Ben benieuwd!

Ik kom strakkies nog wel ff weer spieken of er nieuws is. Als ik niet in slaap van teministe, hihih.

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           26-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         ??-??-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Wen_84, 24 jaar                       2e ronde - 2e kindje            26-07-08

Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

Terug
Bovenaan