24 jaar en moeder wens.......

Ach jammer nou ik had het echt gehoopt voor je!

He en een nieuw iemand erbij gezelli lekker kletsen. Ook voor mij is dit naast mijn man (wij zijn in april getrouwd dit jaar) mijn enigste uitlaatklep HEERLIJK kan niet meer zonder jullie!

liefs Petra

hey meiden

babeken wat spannend!!! het kan zijn dat je te vroeg getest hebt en dat hij over paar dagen wel positief aangeeft dus nog ff moed houden meissie.

joyce fijn dat je op het juiste moment geklust hebt dat altijd fijn om te weten he weet je dat je er in ieder geval alles aan gedaan hebt.

nathalie handig he als je je ei voelt hoop dat het raak is nu jullie goed geklust hebben.

maike sanne ik weet dat het moeilijk is maar het zal langzaam aan beter met je gaan heel veel sterkte nog en hoop dat je snel weer de kracht hebt om verder te gaan.

mandy welkom hier en heel veel succes ik denk dat je je eerste ongi toch ff moet afwachten das bij iedereen anders. ben je lang aan de pil geweest?
ik werd na stoppen van de pil meteen ongi en toen na 25 dagen weer. daarna bleef het weg en bleek ik zwanger te zijn wat helaas een miskraam werd. sindsdien ben ik behoorlijk aan het ontpillen met allerlei rare klachten en onregelmatig cyclus. geloof dat er nu een beetje regelmaat in begint te komen na 7 maanden.
succes ermee

nou meiden nu ff positief nieuws over mezelf!!!! ik voel op dit moment mijn ei doet echt zeer!!! en heb net een ovuluatietest gedaan en had twee donkere strepen.
nu hebben wij ook op het juiste moment geklust namelijk de afgelopen 5 dagen iedere dag en als manlief zo van voetballen terug is gaan we nog een poging wagen.
dus als we nu ons best niet hebben gedaan weet ik het ook niet meer.

ik heb wel eens gelezen dat je vlak na je eisprong vruchtbaarder bent dan daarvoor. weten jullie of dat klopt??

mijn eisprong was 1 dag later dan verwacht(als hij vandaag nog springt) dus mijn nod wordt 1 dag later wil iemand dat veranderen voor me??

hoop dat er nog iemand wat te kletsen heeft want ik ben alleen thuis en verveel me.
haha heb ik ff tijd en dan heb ik nergens zin in.

liefs suzy

Hoi Meiden ..

Ben ik weer heb een beetje bij gelezen hoop dat ik het allemaal onthouden heb..

Allereest MANDY Welkom hier op het forum.. Is echt lekker om je hard af en toe te luchten mijn ouders en schoonmoeder en nog wat vrienden weten het wel van ons maar die praten allemaal makkelijk maar hier zijn meiden die precies hetzelfde voelen of doormaken..

Babeken.. O wat balen dat de test negatief was nou toch maar hopen dat je niet ongi word.. En dat je gewoon te vroeg was..

Maike sanne.. Ben blij dat het weer een beetje beter met je gaat hoop dat je je steeds beter gaat voelen en weer kan gaan klussen.. Maar neem de tijd om je verdriet een plaatsje te geven succes...

Joyce.. Nou ik hoop voor je mee dat je op de goede dagen geklust heb, blijft elke maand weer een verrassing.. Fijn weekend he dat heb je wel verdiend..

Nathalie.. Ik hou ook elke maand alles bij in me agenda wanneer me nod is wanneer ik het vruchtbaarst ben maar nu doe ik het met ovulatietesten hoop echt dat dat werkt ben het wachten nu wel een beetje zat...

Nancy.. gelukkig dat het weer wat beter met je schouder gaat scheelt weer toch al die negatieve dingen word je ookniet wijzer van weet precies wat het is jammer genoeg..

Suzy.. Wat fijn dat je op de goede dagen geklust heb en dat je je ei ook voelt das wel makkelijk ik heb nog nooit me ei gevoeld dus heb geen idee wat het inhoud..

Nou meiden hier eigen weinig nieuws moet nog een weekie wachten op me nod hoop dat tie nu niet komt zal wel leuk zijn binnen 2 jaar he..
Heb helemaal het gevoel dat het dit keer wel raak kan zijn ben erg moe en veel misselijk maar weet niet of die klachten nu al kunnen als het daadwerkelijk zo is,,
Ach we wachten weer af ..

xxx

hey sesje

is indd wel handig dat ik mijn ei voel maar volgens mij heb ik dat ook niet iedere maand.
zou het je echt gunnen dat het ne raak is je hebt echt lang genoeg gewacht. klinkt wel spannend die symptonen weet eigenlijk niet of dat nu al kan maar als je dat nooit eerder hebt gehad is het wel een goed teken toch.
succes met wachten

liefs suzy

ahhhhh ben ik avondje vrij is er niemand van jullie!!!!!!
jammer hoor ik moet morgen en overmorgen weer van s ochtends vroeg tot s avonds laat werken dus ben er zaterdag denk ik pas weer.
hopelijk zijn er dan meiden met goed nieuws!!!

liefs suzy

heyhey..

mandy welkom.. :D gezellig da tje meekletst.. hartelijk gefeliciteerd nog met je huwelijk.... en good luck met zwanger worden.. :D:D

babeken.... grrrrrr das ships een negatieve test... maar geef moed niet op... misschien inderdaad te vroeg getest.. en kom de positieve test nog.. :D

suzy... nou dat klinkt toch zeker goed... 5 dage geklust.. en dadelijk weer klussen.. :D:D

sesje... dat wachten is minder he... ik moet nu ook 2 weken gaan wachten... grrrrrr. haha....

ik heb nu beetje gek gevoel in de onderbuik in het midden.... net alsof hele handeltje naar het midden aan het zakken is....... kent iemand dit gevoel... ?!?!

xxx joyce

hoi joyce

ik heb tussen mijn eisprong en mijn nod ook wel eens een raar gevoel helemaal onderin mijn buik in het midden voelt een beetje zeurderig weet niet of dit het zelfde is  als wat jij bedoelt.moet nu ook 2 weken gaan wachten ohh dat vind ik zo erg dan ga ik me altijd weer van alles in mijn hoofd halen.  zou leuk zijn als dat nu eens niet voor niks is.
jij ook heel veel succes met wachten.

liefs suzy  

Hallo Meiden,

Ik reageer even in delen want anders ben ik de helft alweer kwijt..

Pieski, ik zag dat jij nog een hele poos wachten moet.. Rot he, dat wachten. Ik voel mijn ei-sprong anders echt nooit. (Er zijn vrouwen die hem heel duidelijk kunnen voelen) maar deze maand voelde ik het (denk ik, ik neem tenminste aan dat dat hem was) het ook...

Joyce, Wij hebben ook op de goede dagen geklust, en Nathalie ook al zag ik dus hopelijk mag het raak zijn deze maand he..   Maar afgelopen maand had ik plots ook zoiets van, het is raak. Zo'n vreemd positief gevoel overmande me eigenlijk plots. Was ook nadat ik precies wist wanneer de ei-sprong was en dat we goed geklust hadden. Paar dagen erna twijfelde ik weer. En toen wist ik weer zeker dat het raak was. Zo'n stom gevoel was dat want je kunt het helemaal niet weten. Het was dus uiteindelijk mis en dat was wel een hele teleurstelling. Ik probeer me er verder niet op vast te pinnen, we klussen op de goede (en ook de minder goede dagen klussen we gewoon door!) dagen en verder kun je er eigenlijk toch niets aan bepalen... Helaas!!!

Ga ik even verder lezen en ben ik zo weer terug.

Terug
Bovenaan