Hallo Meiden,
Ik reageer even in delen want anders ben ik de helft alweer kwijt..
Pieski, ik zag dat jij nog een hele poos wachten moet.. Rot he, dat wachten. Ik voel mijn ei-sprong anders echt nooit. (Er zijn vrouwen die hem heel duidelijk kunnen voelen) maar deze maand voelde ik het (denk ik, ik neem tenminste aan dat dat hem was) het ook...
Joyce, Wij hebben ook op de goede dagen geklust, en Nathalie ook al zag ik dus hopelijk mag het raak zijn deze maand he.. Maar afgelopen maand had ik plots ook zoiets van, het is raak. Zo'n vreemd positief gevoel overmande me eigenlijk plots. Was ook nadat ik precies wist wanneer de ei-sprong was en dat we goed geklust hadden. Paar dagen erna twijfelde ik weer. En toen wist ik weer zeker dat het raak was. Zo'n stom gevoel was dat want je kunt het helemaal niet weten. Het was dus uiteindelijk mis en dat was wel een hele teleurstelling. Ik probeer me er verder niet op vast te pinnen, we klussen op de goede (en ook de minder goede dagen klussen we gewoon door!) dagen en verder kun je er eigenlijk toch niets aan bepalen... Helaas!!!
Ga ik even verder lezen en ben ik zo weer terug.