24 jaar en moeder wens.......

Hallo,

Babeken, en........? Ik ben wel nieuwsgierig hoor...

Joyce, dan heb je in ieder geval op de goede dagen geklust.. Beter dan dat kan het niet he  Laten we het hopen..

Nathalie, je houd een heel schema bij, op zich wel heel leuk om dat ook later te kunnen terug kijken. Wat je allemaal gedaan hebt, wij hadden dat van ons trouwen heel veel bijgehouden in een agenda wat allemaal moest en dat is heel leuk om terug te zien.

Met mij gaat het verder prima, schouder begint eindelijk de goede kant op te gaan.. joehoe!!
Kom vanavond nog even kijken of Babeken geweest is.. Ik duim voor je meid.

Liefs,
Nance

Ohhh wat fijn Nancy dat het wat beter gaat met je schouder, hopelijk gaat het de goede kant weer op. En heb je er nog met je mannetje over gehad hoe je het doet met je werk? Heb je nog inlichtingen gedaan?

Hier ovulatietest negatief, yippieeeeeee dat houd dus in dat ie maandag en gisteren dus toch wel positief was. En ik maandagavond dus idd mijn eitje heb gevoeld, dat kan niet anders. En laten we nou net na het eten geklust hebben, hahah. Dus hoop echt dat het een goed teken is. We blijven nog wel lekker doorklussen hoor. Maar hoop da tmijn temp dan ook morgen omhoog gaat. Misschien heb ik vandaag veel te vroeg getempt, kan het me niet herhinneren hoelaat het was, was zo moe, hahah.

Ik kom dalijk nog ff weer gluren.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Nou Nancy fijn dat het met je arm weer beter gaat! hoop dat het snel helemaal over is!
Nathalie ik hoop voor jou dat je goed "geklust" heb
Babeken waar blijf je nou we zijn nieuwschierig?

Nou bij mij niet zo veel nieuws. Duurt bij mij nog wel ff zullen we maar zeggen.
Ik had wel steken net onder mn ribben.
Is dat je eisprong? of is dat te hard werken? iemand een idee hoe dat voelt?
verder geen bijzonderheden

Liefs Petra

Ik voelde maandagavond steken onderin mijn buik, aan de linker kant.
Ohh het onweerd hier. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met babeken is, ben steeds aan het gluren.

Ik kreeg vanavond amper iets door mijn keel. Volgens mij ben ik grieperig ofzo. Ben erg moe. En vanavond slecht gegeten, paar happen en stukje vlees. Als ik iets teveel doen voel ik me slapjes en sneller moe. De ene keer heb ik erg koude voeten en benen en dan ineens weer warm.

Ik kom vanavond nog wel ff gluren. Ga nu ff op de bank liggen.

Liefs nathalie

Heyhey,

Pffffff eindelijk weekend... na 66 uur werken in 8 dagen tijd.... ben kapot... haha...

nancy.. gelukkig gaat het al wat beter met je schouder.. ik hoop dat het nu berg opwaarts gaat met de schouder..

Ja ik heb inderdaad als het goed is op de goede dagen geklust... ik moet zeggen dit is ook de eerste keer dat ik een beetje positief gevoel er over heb... maarja je weet het nooit he... maar niet te veel hopen anders is het dadelijk niet zo en ben ik dan mega teleurgesteld... (haha zal ik sowieso wel zijn)

Ik had vandaag nog steeds een beetje steken onder in de buik... maarja zolang kun je dat toch niet voelen he die eisprong... was gisteren rond 17 uur ofzo begonnen...

Babeken waar blijf je met de uitslag.... haha... we zijn echt benieuwt.... :)

xxx joyce

Hoi Allemaal,

Wat leuk zo'n forum!! En bijna bij iedereen lees is een 1984 (of in de buurt) Ik ben zelf ook 24 en sinds 13 juli gestopt met de pil! Ik zit echt te wachten op mn eerste ongi maar ben het nog steeds niet! Heb wel t gevoel dat het er aan zit te komen ( dus chagerijnig volgens mn vriend en voel me net een opgeblazen pad) maar ja, komt wel!

We zijn net getrouwd en willen nu kijken of we ook zo'n klein wondertje op de wereld kunnen zetten. Wat een uitvinding zo'n forum, lekke kletsen met meiden die in het zelfde 'schuitje' zitten! We hebben het in onze omgeving stil gehouden want anders krijg je elke keer van die : en... ben je al zwanger of en nog lekker geklust vragen. Niet echt veel zin in dus vandaar!

Iemand nog tips hoe de ongesteldheid eens wat door kan zetten?

Liefs

Mandy

1984!

Hoi dames

Testje gedaan en helaas negatief (zoals ik wel had verwacht)...
Maar ben ook nog steeds niet ongi, mijn lichaam houdt me dus alweer voor de gek deze ronde. Pffff wordt er helemaal GEK van!!!
Amai, zoveel die wachten op mijn antwoord, sorry maar was een beetje te laat op om deze morgen nog te testen en op het werk wil ik niet posten op het forum vanwege de privacy.

MaikeSanne, tof om te horen dat je je al beter voelt! Hopelijk kan je snel weer werken aan de kinderwens!

Nathalie, laten we hopen dat je idd op de goeie momenten geklust hebt! Ik duim alvast!

Mandy, welkom meisje en véél succes met het zwanger worden!
Bij mij is dit forum ook de enige plaats waar ik over het zwanger worden, want voor mijn familie is dit ook nog een geheimpje. Maar ik kijk toch echt uit naar het moment waarop ik dat geheim kan prijsgeven hoor!

Dames, ik kom straks zeker nog eens terug, maar ga eerst nog gaan lopen (hopelijk blijft 't droog buiten!!).

Nogmaals sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden!

Groetjes Babeken

Ik bedoel dat ik deze morgen geen tijd meer had om te reageren, heb natuurlijk wel getest! Amai ben er helemaal ondersteboven van!

Terug
Bovenaan