24 jaar en moeder wens.......

Mandy, Welkom. Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik denk dat je indd even moet wachten totdat je ongi gewoon komt. Ik geloof dat toch bijna alle meiden die stoppen met de pil daar wel last van hebben, dat het even niet helemaal gaat zoals ze dat gewild hadden.. (Heb daar verder geern ervaring mee, ik was niet aan de pil)

Babeken, he wat rot meis, ik heb echt aan je zitten denken! Maar zolang als je nog niet ongi bent is er dus nog gewoon een kans!! Je hoort ook wel s vaker dat meiden al een week of langer overtijd zijn en nog negatief testen en dat het HCG hormoon gewoon te weinig was.. Misschien over een paar dagen weer een testje? Als die R*T RD-tjes wegblijven.. Ik hoop het meid.

Sylvana, mijn moeder weet ook wel dat we kinderen willen. Mijn vader vermoed het denk ik ook wel maar die laat het uit helemaal niets blijken.. Verder weten mijn 2 beste vriendinnen ook nog dat we aan het proberen zijn.En nog een kennisje ook, zij ontdekte het eigenlijk door mijn reactie toen ze vroeg of we nog geen kinderen wilden... Ik was zo verrast door die vraag dat mijn gezicht boekdelen sprak. Met haar heb ik het er één keer over gehad en dat was wel een heel fijn gesprek (zij hebben ook al een kindje). Mijn vriendinnen proberen wel iets leuks of zinnigs te zeggen maar ze begrijpen het inderdaad ook niet. Het is niet echt lekker kletsen met hen erover... Ook al bedoelen ze het goed. Hier op het forum is het indd gezellig kletsen met iedereen die hetzelfde wilt en dan voel je je geen "aansteller". Gelukkig hebben we elkaar he!!

Hey Allemaal,

Ben Pien, 22 jaar en mijn vriend(34) en ik hebben besloten dat het voor ons ook tijd wordt voor een kleine!!
Zijn al 4 jaar bij elkaar en wonen al 3,5 jaar samen, net een huis gekocht en werk al 4 jaar fulltime al tandartsassistente dus zijn er helemaal klaar voor.

Vorige week de laatste pil geslikt , nu ongesteld,  dus   .......

Leuk om al jullie verhalen te lezen...fijn dat er meer leeftijd genoten zijn die kinderwens hebben...
Ik heb veel oudere vriendinnen die allemaal rond de 30 zijn die best negatief doen als ik mijn kinderwens uitspreek...
Jullie kennen het misschien wel..te jong, geniet er nog van, blablabla..

Maar goed, blij dat dit er is!!!

Hallo,

Ook welkom!! Fijn dat je gezellig meekletst...
Dat ken ik wel, dat mensen je de indruk geven dat je eigenlijk te jong bent..
Dat vond ik eerst wel rot, dan zeggen ze dat je nog van je jeugd moet genieten.
Dat je nog flink moet sparen of dat je je hele leven nog voor je hebt om kinderen
te krijgen.. Nou, net alsof je leven stopt als je kinderen krijgt.. Je kan ook genieten
met kleine spruitjes erbij.
Ik trek me daar lekker niets meer van aan..
Je moet ervoor gaan als je eraan toe bent!!

Liefs,
Nancy

Hey Pien, ook welkom en succes met het zwanger worden!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik half de 20 een mooie leeftijd vind om er aan te beginnen! Dus trek je maar niks aan van al die negatieve reacties en ga ervoor!

Slaap lekker aan iedereen en tot morgen (mijn laatste dagje werken en dan 10 dagen vrijaf!!!!! Ik kijk er zo naar uit!)

XXX

Babeken

He hallo,

Nancy idd gelukkig hebben we dit forum/elkaar. Ik kan niet meer zonder jullie hihihi

Plein welkom en je bent nooit te jong voor kinderen.
Mijn nichtje was 16 toen ze zwanger raakte (niet helemaal gepland ofzo hoor)
maar wel welkom inmiddels is haar spruit alweer 1 1/2 jaar en zijn ze dolgelukkig gezinnetje!

Tja ik ben inmiddels alweer 26 jaar maar tja vindt het wel een mooie leeftijd. Wij hebben er zelf voor gekozen om te wachten totdat we getrouwd waren en een mooie huwelijksreis hadden gemaakt (florida) maar nu is het meer dan WELKOM......

Babeken succes vandaag met werken en lekker genieten de 10 dgn dat je vrij hebt!

nou nathalie als je tijd heb kan je misschien weer een up to date lijstje mkn als je zin heb natuurlijk hoor!!!

groetje

Hey Dames!

Bedankt voor alle lieve berichtje, voel me helemaal welkom!

Ik ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest (ivm ziekte van Von Willebrand, klinkt erger dan dat het is maar met deze ziekte mis je een bepaald stollingmiddel in je bloed en bloed je dus verschrikkelijk op  je slijnvliezen en dus ook ongi. Vandaar dat ik al zo lang aan de pil zat.)

Dus tot de tijd dat ik  ongeste;d wordt ( zit nu op 28 dagen vanaf mn eerste ongi dag dus valt volgens mij nog wel mee? ) vrijen we netjes veilig. Je telt toch van de eerste ongesteldheidsdag tot weer de eerste ongi dag? En normaal gesproken zou dan 2 weken voor je 1e ongi dag de eisprong zijn geweest? Als je er al 1 hebt na al dat pilgebruik?

Nou hadden mn man en ik (klinkt nog vreemd na een maandje) het gisteren over om misschien nog iets langer te wachten  omdat ik op het moment druk aan het solliciteren ben (werkte bij het 2e bedrijf van mn man en hij en z'n partners zijn uit elkaar gegaan en ik ben toen ook weggegaan, we starten nu ons eigen bedrijf maar daar zal waarschijnlijk weinig werk voor mij zijn).
Lijkt me dat je heel wat minder snel wordt aangenomen als je dr met een dikke buik zit en dat is natuurlijk wel wat lastig (want wil straks wel die babykamer van Kids Factory )

Ach ka komt wel goed! Je weet nooit hoe lang het duurt voordat je zwange wordt maar als ik iets op mn moeder lijk kan dat nog wel eens snel zijn.

heb alle berichtjes nagelezen en wat spannend bij iedereen! Ik leef exht met jullie mee!

Liefs

Mandy

he mandy,

succes dan met solliciteren het zou wel leuk zijn als je mee bleef kletsen als je dat zelf natuurlijk ook wilt!

Terug
Bovenaan