24 jaar en moeder wens.......

Hehe, hier was het gelukkig wel mooi weer (in België), ben dat ook met mijn ventje gaan wandelen in het recreatiepark hier in de buurt, gezellig en op 't gemakje.

85babe85, je bent ook al vroeg aan vaste relatie begonnen é...
Wij eigenlijk ook, we zijn in oktober 9 jaar samen en wonen dan meteen ook al 7 jaar samen. Ventje werkt als pc technicus en ikke als assistant finance manager bij een fitnessketen.

Vind 't wel tof om op op onze leeftijd toch wel al een serieus leven te hebben opgebouwd. Nu nog hopen dat we daar binnenkort een kindje kunnen bij hebben...

Nathalie, zo'n wiplash is idd geen lachertje é, mijn broertje heeft er vorig jaar in jan ook één opgelopen en hij heeft er soms nog last van.

Alé, ga me nog een beetje bezighouden.

Gr

Hi Babeken, jullie wonen in België?
Ja whiplash is idd niet niks. Ik heb in maart vorige jaar gehad
En nu nog dagelijks last van.

Ik ga nu lekker tv kijken!
Heerlijk dom op de bank dom tv kijken, hihih

Liefs Nathalie

heyhey..

pff das inderdaad niet niks nee!!! hoop dat het allemaal wel bergopwaarts gaan dan!!!!

ik wil wel blijven werken ja als ik kindje zou hebben... partime werken dan... kindje zou dan eventueel bij mijn ouders of schoonouders kunnen.... maar zo rond 3 vind ik KDV ook wel belangrijk... om al sociale contacten enzo op te doen...

ik zit ook lekker op de bank filmpje aant kijken en ijsje aan het eten... mannetje is nog op zijn pc aant werken...
ga nu weer ff verder met kijken... anders mis ik de helft... haha..

x

Ja wij wonen in België, zo in de buurt van Gent. Daar zal je wel al van gehoord hebben, vermoed ik...

Hehe het lijkt er wel op dat iedereen voor de tv hangt vanavond

Gr

Ben er nog wel hoor, hihih
Ja viel idd te horen Babeken, al horen we het natuurlijk niet maar typ je, hihih
Grappig hoor. Ik ga 1 augustus naar Osteopaat in Zeeland, maar dan gaan we door België omdat het net over de Belgische grens is.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Hier nog een (jonge) meid van 24 jaar die dolgraag moeder wil worden !
Sommigen van jullie ken ik al maar voor de anderen... :
Mijn naam is Maike Sanne, ben dus 24 jaar, ben dik 7 jaar samen met mn mannetje (hebben geregistreerd partnerschap), wonen bijna 4 jaar samen met onze twee katten in Friesland.
Wij zitten nu in ronde 3 voor ons eerste kindje.   Ik ben 10 jaar aan de pil geweest en moest echt ontpillen !
De eerste keer na het stoppen met de pil was mijn cyclus 42 dagen, daarna 40 dagen en de laatste keer was het helaas 45 dagen ! Erg lastig   dus want je slaat gewoon een halve maand over ! Dus minder kansen op een zwangerschap ! Erg balen dus !
Ik gebruik nu homeopatische pillen (monnikspeper), dit stimuleerd je menstruatie en zorgt dus voor een regelmatige cyclus.   Bij 45 dagen is min nod op 9 augustus maar ben deze maand begonnen met ovulatietesten en testte afgelopen dinsdag positief. Dus had toen mijn ei.. Mijn nod zal dan dins 29 juli zijn.. Hoop natuurlijk dat het uit blijft.. en dat 3 keer idd scheepsrecht is !!

Leuk dat er zoveel jongeren zijn die allemaal dezelfde wens hebben !
Hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eh.. ben ff je naam kwijt.. Maar jullie gaan voor de tweede?? En je hebt t gevoel nu zwanger te zijn?? Wat zijn je kwaaltjes??
Hoop t voor je !!

En eh,.. Ben ook jouw naam kwijt (sorry) maar als ik jou was zou ik idd allang getest hebben !!! hhihihi..
Maar heb je een regelmatige cyclus?? (sorry misschien heb je t ook al gezegd maar ik lees in meerdere topics en kijk ondertussen tv dus vergeet nog wel s wat hihi)

Alvast lekker slapen voor strax !

Hhaha leuk Maike Sanne dat je ook hier meer kletst meis.
Het scheeld wel dat het nu weekend is hoor. Door de weeks zal ik wel minder tijd hebben. Gelukkig morgen nog rustig dagje.

Misschien kunnen we hier ook een nod lijstje maken?

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Ik ben ook nieuw hier op het forum. Ik ben Anouk en ben 23 jaar. Ik heb
al een zoontje van 2,5 jaar en we hebben  een aantal  weken geleden
besloten om weer voor een tweede te gaan. Ik vind het allemaal weer
erg spannend en erg irritant dat mijn cycles wat onregelmatig is waardoor
ik niet weet wanneer ik nou precies vruchtbaar ben.

Ik hoop hier ook gezellig mee te kunnen kletsen, en hoop dat  we allemaal
snel door kunnen gaan naar het zwanger zijn forum.

Gr Anouk.

Terug
Bovenaan