24 jaar en moeder wens.......

wel relatie gehad... maar niet getrouwd of kids... dus dat maakt het allemaal ook weer anders... haha

Hhahaha sorry komt wel over als heel kruisverhoor hè
Maar is gewoon interesse hoor meis!
Wat voor werk deed je ook alweer? Of heb je dat nog niet verteld?
Mijn geheugen is niet opperbest op het moment, hihih

Fijne zondag in elk geval!

Groetjes Nathalie

Hoi Joyce

Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie!!
Spannend he volgende week??
En inderdaad 3 maal is scheepsrecht!

Ik zal nog wat meer over mezelf vertellen.
Ik ga inmiddels alweer bijna 8 jaar met mijn vriend.
Waarvan we 3 jaar samenwonen.
Hij is 24 en fulltime timmerman.
Ikzelf werk in de zorg, als operatieassistente in een groot academisch ziekenhuis, ook fulltime.

We zijn helemaal klaar voor een kleintje in ons leven.
Huisje, boompje beestje he  
Ik heb zelfs al alle spullen voor een kinderkamer.
Nou denken jullie loop je niet te hard van stapel.
Nou het zit zo, mijn tante is ongeveer 5 jaar geleden bevallen van mijn kleine neefje. Dit was een nakomelingetje en nu dus haar laatste kind.
Ze wilde toen alle spullen verkopen maar er was weinig interesse voor.
Toen heeft ze aan ons gevraagd of wij de spullen wilde hebben, anders zou ze het weggooien.
Het waren zulke mooie meubels en spulletjes dat ik dat zo zonde vond.
We hebben het toen een tijdje bij mijn schoonouders op zolder opgeslagen.
En toen wij zelf ons huis kregen hebben wij het weer meegenomen.
Ik heb me tot nu toe in kunnen houden om niet in alle zakken te gaan kijken, want er zitten nog meer spulletjes bij.
Tegen die tijd gaan we alles zelf uitzoeken, en natuurlijk niet alles gaan we gebruiken.
Het is immers ook leuk om zelf spulletjes te kopen!!
Maar de meubels zijn echt mooi, en die kunnen we evt ook zelf nog schilderen of iets dergelijks.
Nou wat een lang verhaal he hihi
Wij zijn er in ieder geval helemaal klaar voor, we hebben ook al een kamertje leegstaan.

Nou meiden
Een fijne zondag nog, het is wel ...weer!!
Lekker luieren dan maar.
Mijn mannetje zit F1 te kijken pffff

Doeg Groetjes Rachel

Hhahah mijn mannetje is ook F1 aan het kijken toevallig.
Ik heb net lekker ff gedoucht, want had het zo koud.
Heb de verwarming ook maar ff aangezet, en mijn dekentje ff aan mijn vriend gegeven
Nou wil hij hem niet terug geven, grrr.

Wij zijn vandaag 3 jaar en 2 maanden samen, wonen sinds dierendag 2006 samen met onze kat, hihih. Zijn eind vorig jaar verhuisd naar groter huis. Onze toekomste babykamer staat nu nog onze kledingkast, maar hopelijk komt daar over een tijdje verandering in. Dus huisje, boompje en zelfs beestje hebben we, maar nu willen we heel graag samen een kindje. Mijn vriend werkt fulltime.

Willen jullie blijven werken als er een kleine komt? Zo ja, hoeveel uren?
Kinderopvang of opa's en oma's als oppas?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie

Het is ook overal hetzelfde he?
whahaha
Wij hadden het ook al zo koud net heb ook net de kachel aangezet!!
Toevallig allemaal zeg.
Als er een kleine komt wil ik parttime gaan werken, 3 dagen.
Mijn schoonmoeder gaat oppassen, mijn schoonouders wonen hier om de hoek.
Heel erg handig.
En jullie?
Hoe doen jullie het met werk straks?

Groetjes Rachel

Hhaha ach ja tis bijna afgelopen de race. En we zitten nu lekker samen op de bank. Hij F1 kijken en ikke met laptop kijken bij jullie dus ach we vermaken ons wel deze zondag, hihih. Het is toch flut weer!

Mijn vriend blijft fulltime werken en ik ga voor de kleine zorgen. Verder hoop ik dat ik over een tijdje weer een beetje kan gaan werken. Het liefst zou ik idd ook partime willen werken. Maar ik heb lichamelijke beperkingen + daarbij vorig jaar auto ongeluk gehad, waardoor ik op dit moment bezig ben met revalidatie ivm whiplash. Ik zou wel een paar uurtjes per week willen werken en daarnaast huismama. Mijn ouders wonen best dichtbij dus mocht ik eens oppas zoeken is dat niet echt probleem. Mijn schoonouders wonen helaas niet heel dichtbij.

Ohh race is voorbij, hihih

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie

Lekker hoor dat je gewoon thuis kan zijn voor je kindje straks.
Alhoewel het natuurlijk wel pittig is dat je de aankomende tijd verplicht rustig aan moet doen!
Wat naar allemaal, komt het allemaal wel goed verder?

Ik ben nu ff alleen thuis, mijn mannetje is gaan vissen, en normaal ga ik wel mee maar met dit weer sla ik ff een keer over.
Ik ga straks ff bij mijn schoonmoeder langs, ff onder de zonnebank.
Wij gaan dinsdag naar Barcelona voor 4 dagen saampies.
En dan wil ik ff een tintje hebben, ik ben zo bleek hihi.
Gelukkig wordt het vanaf donderdag in Nederland ook mooi weer heerlijk!!!

Nou meiden
tot laters

liefs Rachel

Vanaf donderdag pas? Hallo ik heb eerder zon nodig hoor, hihih
Het komt nooit 100% goed helaas. Komt omdat ik voor het ongeluk ook enige beperkingen had. Dus ik word gewoon lekker huismama, en wil als het kan wel paar uurtjes werken.

Goh hier schijnt ff de zon, voor hoelang weet ik niet. Zal dalijk wel weer omslaan, hihih
Volgend weekend is mijn schoonmams jarig, hun gaan dan al naar Luxemburg op vakantie. Als het aan mij zou liggen zouden we dan al gaan, maar helaas mijn vriend moet nog werken en ik heb nog revalidatietherapie. Zou wel fijn zijn als we hier dan ook wat mooier weer krijgen.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan