Rikos.. Spannend meid!!
Babeken, Ja katten vind ik op zich ook heel erg leuk maar die komen er hier helaas niet in.. Mijn man wil ze absoluut niet hebben. Hij vind ze sowieso niet zo heel erg leuk en hij vind ze vies :S Dat ze op het aanrecht springen etc. Naar mijn weten kun je ze dat afleren majah... Hij zei: Als er hier een kat in komt, ga ik eruit

haha..
Ik ben zelf op zich ook wel meer een hondenmens. Maar ik vind op zich alles dieren wel leuk en had het liefst een hoop dieren. Momenteel hebben we nog maar 2 konijntjes..
Suzy, ja ik heb eigenlijk nog wel wat vraagjes.. Welke maat heeft jou bench?? We kunnen momenteel een kleinere lenen en als ie groter wordt dan kopen we een grotere als t nodig is.. Liever niet eigenlijk maar ik denk dat het toch op gegeven moment wel nodig zal zijn.
Een bruine drukker? Ik heb vrij veel over labradors gelezen maar dat heb ik nog nergens gelezen. En toevallig ook aan de fokker gevraagd of er verschil was bij de honden qua drukte (vooral ook of een mannetje bv drukker was dan een vrouwtje) maar zij zegt dat het heel erg aan de opvoeding ligt. mijn ouders en schoonouders hebben beide een hond uit hetzelfde nest. Die bij mijn schoonouders is heel dominant en druk, echt heel erg aanwezig. Maar zij zijn ook een heel druk gezin.. Die van mijn ouders is heel rustig..
En die bij hun is een mannetje, en van mijn ouders een vrouwtje vandaar dat ik dat gevraagd had. (zijn sowieso wel jack russels dus heel andere honden...)
Ik wil sowieso wel op puppycursus gaan, en ook een vervolgcursus erachteraan doen.. Zover als ik begrepen had zijn labradors heel leergierig en willen ze graag nieuwe dingen doen? De buurman gaf ons gisteren wel de tip om consequent te zijn, zij hebben er ook een van 3 jaar.
Hebben jullie ook de hond met een krant zindelijk gemaakt? Dat hoor ik overal om me heen...
Ik lees weer even verder