24 jaar en moeder wens.......

Hoi meiden,

Hier even kort een berichtje van mij..
Ben heel moe en een beetje sjago....
Ben niet ongi, dus dat is afwachten.

Sorry dat ik niet op jullie berichtjes reageer, maar ik ga naar bed!

Hele dikke kussen!!

Tot morgen.

hey rikos
heel veel sterkte met afwachten en slaap lekker.
ik ga nu naar bruiloft dus lig er voorlopig nog niet in haha.

pinkelot welkom meissie ik kan er ook niet over mee praten omdat mijn vriend en ik meteen al op 1 lijn zaten wat kids betreft . zou gewoon subtiel een gesprek aan gaan hier over maar je moet er wel allebei achter staan hoor! succes ermee

fijne avond allemaal

liefs suzy

Hoi pinkelot,
zo wie zo welkom hier op deze gezellige forum!
Ook ik kan er niet veel over kwijt. maik wilde ook eerder kids dan ik.
ik wilde alleen wachten tot we getrouwd waren en dat zijn we dan ook (bijna 5 mnd)
toen ik zelf eenmaal begon erover 2 maanden geleden werd ie vrolijker dan ooit.
dus tja ook bij ons omgedraaide wereld.
de enigste tip die ik zou kunnen geven is dat je eerst nagaat/vraagt hoe hij erover denkt.
wanneer hij kinderen zou willen en hoeveel hij wilt etc.
als hij dat heeft uitgesproken kan je jouw verlangens uitspreken.

meer tips heb ik niet!
Groetje en succes ermee ben wel beniewd hoe hij erover denkt.
petra

Was ff snel aan het kijken hoe het Rikos is, maar geen nieuws las ik vluchtig
Maak het morgen met jullie goed, dan lees ik bij en kom ik weer kletsen
Voordat we morgen na het werk van mijn vriend vertrekken voor weekje naar Luxemburg. Heb morgen ergotherapie afgezegd, dus lekker vakantie nu! Ga morgen ochtend naar een vriendin op de koffie en kom later gezellig bij jullie kletsen.

Weltrusten, liefs Nathalie

Jeetje helemaal nog geen nieuws vandaag van jullie das apart
Kan ik rustig ff bijlezen, hihih

Liefs Nathalie

Zooo weer redelijk bijgelezen, kweet niet of het blijft hangen hoor, hihih
Allereerst welkom Inge. Jullie zijn nu 5 maanden samen? Heb je inmdidels al met je vriend over kids gehad en hoe hij daar over denkt of nog niet? Ben benieuwd

Ohh ik weet nu al niet meer wat ik wou zeggen, tis een ramp
Ben blij dat ik op vakantie ga. Weekje is wel kort hoor. Heb vanmiddag nog ff boek gekocht en dvd box neem ik mee. Dus waar haal ik de tijd vandaan. Week is zo voorbij, zeker als je lekker geniet. Ik ben deze maand eigenlijk wonderbaarlijk rustig. Heb wel maandverband ingepakt hoor en zal dalijk de tests ff in mijn tas stoppen. Morgen zit ik op dag 28 van mijn cyclus heb mijn nod op maandag staan. Dus als ik terug ben horen jullie wel weer.

Heb lekker 2 weken geen revalidatietherapie, geen idee hoelang dat nog doorgaat Babeken. Nancy ook spannend voor jou meis. En voor de andere meiden. Sorry ben alles kwijt. Rikos hoe is ie met jou?

Ik ben zo onwijs moe dat ik bijna mijn ogen niet meer open kan houden. Kweet niet of ik het nog red om voordat we op vakantie langs te komen. Dus ga jullie heellll veeeeeeeeeelllll geluk wensen rond jullie nod. En dat ik terug mag komen dat er veel zwangere hier zijn! Kom op meiden! Duimduimduimduimduimduim

Liefs nathalie

Rikos.. Spannend meid!!

Babeken, Ja katten vind ik op zich ook heel erg leuk maar die komen er hier helaas niet in.. Mijn man wil ze absoluut niet hebben. Hij vind ze sowieso niet zo heel erg leuk en hij vind ze vies :S Dat ze op het aanrecht springen etc. Naar mijn weten kun je ze dat afleren majah... Hij zei: Als er hier een kat in komt, ga ik eruit :) haha..
Ik ben zelf op zich ook wel meer een hondenmens. Maar ik vind op zich alles dieren wel leuk en had het liefst een hoop dieren. Momenteel hebben we nog maar 2 konijntjes..

Suzy, ja ik heb eigenlijk nog wel wat vraagjes.. Welke maat heeft jou bench?? We kunnen momenteel een kleinere lenen en als ie groter wordt dan kopen we een grotere als t nodig is.. Liever niet eigenlijk maar ik denk dat het toch op gegeven moment wel nodig zal zijn.
Een bruine drukker? Ik heb vrij veel over labradors gelezen maar dat heb ik nog nergens gelezen. En toevallig ook aan de fokker gevraagd of er verschil was bij de honden qua drukte (vooral ook of een mannetje bv drukker was dan een vrouwtje) maar zij zegt dat het heel erg aan de opvoeding ligt. mijn ouders en schoonouders hebben beide een hond uit hetzelfde nest. Die bij mijn schoonouders is heel dominant en druk, echt heel erg aanwezig. Maar zij zijn ook  een heel  druk gezin..  Die van mijn ouders is heel rustig..
En die bij hun is een mannetje, en van mijn ouders een vrouwtje vandaar dat ik dat gevraagd had. (zijn sowieso wel jack russels dus heel andere honden...)
Ik wil sowieso wel op puppycursus gaan, en ook een vervolgcursus erachteraan doen.. Zover als ik begrepen had zijn labradors heel leergierig en willen ze graag nieuwe dingen doen? De buurman gaf ons gisteren wel de tip om consequent te zijn, zij hebben er ook een van 3 jaar.
Hebben jullie ook de hond met een krant zindelijk gemaakt? Dat hoor ik overal om me heen...

Ik lees weer even verder :)

Hoi dames

Heb vandaag mijn ovutesten van sensitest ontvangen. Maar moet nu nog wachten tot 27 aug om te beginnen testen.

Amai het is hier idd rustig!!

Oei Rikos, hopelijk gaat het vandaag al wat beter met het humeur!!

Nathalie, als je nog niet vertrokken bent: HAVE FUN meisje en tot volgende week!

Groetjes en zal tot morgenavond zijn, want we gaan straks bowlen en morgen een dagje naar een dierenpark (tenminste als mijn pa er trug bovenop is, die heeft deze namiddag een redelijk serieuze epilepsie aanval gehad GRRRR)

Prettig weekend!

Babeken

Terug
Bovenaan