24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08
Pieski, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje           05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Nancy
08-09--08   intake gesprek
Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

lieve pieski

heel veel sterkte met alles !!! ik denk aan je hoor.. hoop voor je dat er gauw betere tijden aanbreken.

liefs suzy

Jeetje Nancy schrik ervan meis. Ben ik blij dat ik deze week lekker rustig weekje heb dan. Zijn bij mijn schoonouders en ze hebben hier heerlijk een bad. Dus daar vanmiddag ingeweest met een boek. En verder doe ik het rustig aan. Merk als ik bijvoorbeeld ff een uurtje de stad in ga dat ik daarna bekaf ben. En volgende week weer revalidatie therapie. Heb maandag om 11.00 uur gesprek met revalidatie arts dus dat komt goed uit, want dan kan ik hem persoonlijk vertellen dat ik zwanger ben en daarna fysio. Maar daar zie ik wel een beetje tegenop omdat mijn buik nu al zo trekt en bij bepaalde aparaten was het paar weken geleden niet zo'n succes in combi met mijn buik.

Ik hoop echt dat alles goed met jullie mag gaan meis. Probeer te ontspannen en rustig aan te doen. Maar maak jezelf aub niet gek. Als het niet goed gaat met de kleine lijkt me het fijn om snel te weten. Maar daar gaan we nu ff niet van uit. Ik denk aan je en heelll veel geluk en succes bij de vk!

Liefs Nathalie

Hallo meiden!

Sorry ben hier al lang niet geweest, had het erg druk en geen puf om hier te komen.
Helaas kunnen jullie mij van het lijstje schrappen. Ben vorige week (ruim een week eerder dan ik had berekend :s) ongesteld geworden :(.
Ik baal wel haha!
En ik snap het ook niet... hoe dat nu ineens zoveel eerder kan zijn.
Nja op naar ronde 3.. geen idee wanneer nu mn NOD gaat komen :s.
Ik denk dat ik gewoon weer 28dgn aan hou, en wel zie wanneer ik weer ongesteld word.. of wanneer niet natuurlijk :p!

Hoe is het hier met jullie allemaal?

Liefs

Verdorie wat een rot nieuws allemaal zeg! Het word weer tijd voor positief nieuws hoor! Hier word ik een beetje verdrietig van. Mijn vriend praat niet veel en heeft veel hoofdpijn vandaag. Heeft vanmiddag nog wel ff gewerkt, maar vanmorgen in bed gelegen. Hij praat er niet echt over. Het is dan wel zijn stiefopa, maar denk dat het hem toch wel wat doet. Ik heb er verder niet echt emoties bij omdat ik die man 1x heb gezien met Pasen toen ik met mijn schoonmams naar hun ging. En hij was heel ziek en lang lijdensweg is hem bespaard gebleven. Mijn schoonmams had geen goede band met hem, dus dat maakt ook heel veel verschil of hier verdriet is of niet hè. En Oma was er gisteren heel rustig onder omdat ze heel vredig gevoel over had en bij hem was toen hij stierf.

Petra meis dikke knuff wat een narigheid allemaal en dan ook nog die stomme rd-tjes weer, tis niet leuk meer! Grrr!

De kat van de ouders van mijn vriend heeft waarschijnlijk ook niet lang meer te leven. Hij is ook al oud, en ademd nu heel zwaar. Vorige maand is hij naar de dierenarts geweest voor innentingen en is hij helemaal onderzocht. Toen kon hij nog wel ff mee zei de dierenarts. Maar nu weet ik niet hoelang hij nog te leven heeft. Hij is ook dikker geworden, maar eet amper, dus geen goed teken. Mijn vriend heeft vanavond een tijdje met hem op de bank gelegen. Dus pff hoop echt niet dat ie snel dood gaat hoor. Maar als ie pijn heeft dan laten ze hem inslapen. Wat een narigheid allemaal hè.

Liefs nathalie

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

Hoi dames!
Ben blij dat 't weekend is, want heb er een zware werkweek opzitten!
Ik had dus dinsdag pos test en we hebben dan ook nog vlijtig geklust. Maar daar is het wel bij gebleven...Door al die uren te werken is er geen tijd en moed meer overgebleven om te klussen.
Laten we dus maar hopen dat die 1 keer genoeg is geweest! Afwachten dus...

Hihi Nathalie, was wel te verwachten dat je je dat niet zo lang zou kunnen geheim houden! ZOu dat zelf ook zo snel mogelijk willen vertellen!
Wat een verhaal, maar wel supertof (en een beetje jaloezie..., hoop ook snel zoiets thuis te kunnen vertellen...)

Petra, sterkte meid!
Ook voor jou en je vriend sterkte Nathalie!

Nancy houd je dus maar rustig hé! Wel vervelend voor je! Maar ik denk alvast aan je opdat alles goed gaat hoor!

Petra, hopelijk zit het je in de volgende ronde beter mee hoor! Jij hebt wel wat te verduren de laatste tijd! Voel echt met je mee!

Nathalie, nog slecht nieuws... Dat is toch moeilijk als je weet dat je een huisdier moet afstaan! Nogmaals sterkte hoor!

Aan de meiden die op het wachtbankje zitten: hopelijk brengen jullie positief nieuws hoor!

Groetjes

Babeken

Hey Iedereen,

Wat een nare verhalen allemaal, hoop dat het snel beter met iedereen gaat..
Petra, sterkte met je opa!!leef met je mee en weet precies hoe je je voelt...

Nathalie, sterkte met je vent..ookal was het misschien niet hele close familie, misschien zijn het gewoon alle emoties van de laatste tijd, vader worden, opa overleden, poes ziek...
Een huisdier verliezen is niet nix...heb laatst mijn hondje begraven die ik 12 jaar dag en nacht bij me had...het is echt alsof je een vriend verliest....

nancy..schrikken meid!!Hoop dat je snel goed nieuws en zekerheid krijgt!!!

En de rest..duim voor jullie !!!

Hier alles goed!!! Ben vandaag weer bij mijn schoonvader geweest, was behoorlijk schrikken, hij eet een appel per dag en is eigenlijk gewoon helemaal op!!mijn schoonmoeder trekt het ook niet meer..hoop eigenlijk voor beide dat het snel over is...ze zijn allebei zo moe en kunnen nergens meer iets positiefs uit halen...eigenlijk zijn ze gewoon aant wachten....
mijn vriend was behoorlijk van streek hierdoor...
hij wou eigenlijk vanavond op de bank liggen en nix doen   ....maar dat dacht ik dus niet, dus heb  al zijn vrienden stiekem gebeld en ze allemaal uitgenodigd om even gezellig een biertje te komen doen...dus heb nu 20 mannen in mijn   huiskamer staan en ik zit even lekker boven tv te kijken nu...mijn vriend was hier toch wel heel blij mee, even afleiden!!!

Dus ga weer even naar benenden, ......

Fijne avond allemaal  !!!

x pien

Terug
Bovenaan