24 jaar en moederwens... DEEL 2

Petra, ik hoop dat je opa niet al teveel hoeft te lijden. Ik weet hoe verschrikkelijk dat is om te zien. ik denk aan je en hoop dat je hem gauw goed nieuws kunt geven!

Nathalie, wat beschreef je dat ontzettend mooi...hoe je de familie op de hoogte hebt gebracht...echt kippevel!

Ik hoop dat het goed gaat met alle zwangeren. En dat alle meiden die al aan het proberen zijn, snel zwanger mogen zijn! Mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal!

Hier ook voorzichtig positief, mijn vriend heeft gisteren aan zijn ouders verteld dat wij niet zo lang meer willen wachten met het proberen zwanger te worden. Toen ik hem dat hoorde zeggen maakte mijn hart een sprongetje! Hij begint geloof ik al aan het idee te wennen. Zijn ook al aan het kijken voor een groter huis.
Dus ondanks de lekkage in huis en de ellende daar omheen, zijn we ontzettend positief.

Hi Meiden, hier is nog maar weinig gekletst zeg. Ben ik helemaal niet van jullie gewend. Maar scheeld mij wel weer bij lezen, hiih.

Gistermiddag kregen we een telefoontje dat de (stief) opa van mijn vriend is overleden. Hij heeft een zwaar hartinfarct gehad. Oma was er bij. Ze wouden boodschapjes doen die dag. Uiteindelijk is hij naar het ziekenhuis gegaan. maar zijn bloeddruk was nog maar 50. Oma was er bij toen hij rustig insliep. Oma word wo 75 jaar dus heel moeilijk allemaal voor haar. Ze is ruim 20 jaar met hem getrouwd geweest. Een lang/pijnlijk ziektebed is hem bespaard gebleven want hij had al tijd k*nker. En laatste jaren was hij al ziekelijk enzo. Maar moeilijk blijft het toch wel, ook al zou hij in december 84 worden.

Petra hoe is ie nu met jou opa meis? Wij hebben de kans niet meer gekregen om te vertellen dat hij overgrootopa zou worden. Oma weet nu inmiddels wel dat we zwanger zijn en is erg blij voor ons. We hadden niet zo heel innig contact met opa, schijnt moeielijk man geweest te zijn, vooral de afgelopen jaren. Mijn vriend heeft vannacht wel heel onrustig geslapen en gedroomd. Hij lag op gegeven moment met opgetrokken benen te drome. Dus heb hem wakker geschud en kus gegeven en toen viel hij weer in slaap. Vanmorgen werd hij wakker met extreme hoofdpijn. Is wel proberen te gaan werken, maar later weer in bed gekropen. Ik zal zo eens ff bij hem gaan kijken. Denk dat wel dat het hem iets doet. Ik was gisteren tot laat met mijn schoonmams bij Oma dus heb nog niet heel veel met mijn mannetje er over kunnen hebben. Hij wou er niet veel over kwijt, maar slapen.

Hoe is het met iedereen? Allemaal druk gewerkt deze week?

Liefs nathalie

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Nancy
08-09--08   intake gesprek
Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

hey meiden

petra heel veel sterkte met alles hoop dat hij niet te veel pijn heeft!

pinkelot wat lief dat je vriend dat zo zei dat jullie niet al te lang meer willen wachten.

wat een mooi verhaal zeg nathalie zat het echt met plezier te lezen.
super leuk hoe je het verteld hebt.

HOE IS HET MET ALLE ZWANGEREN???

en met de meiden op het wachtbankje??

babeken fijn dat je een positieve ovutest had en toen ook geklust hebt weet je in ieder geval zeker dat je er alles aan gedaan hebt. ik ga voor je duimen!!

hier niet zo veel nieuws eigenlijk, ben vandaag vrij moet straks naar verjaardag van zwager. als mijn cyclus gelijk is aan vorige maand beginnen mijn vruchtbare dagen vanaf zondag.
heb nog wat ovutesten liggen maar ga denk ik niet meer bij bestellen vorige maand klopte het ook niet helemaal en heb ik mijn ei gevoeld. als ik dat nu weer voel heb ik die testen eigenlijk niet meer nodig.

nou ik ga nog ff verder rond neuzen op forum

liefs suzy

Hoi Meiden,

Petra, ik hoop dat je opa niet lang hoeft te lijden.. Wat moeilijk nu.. Het is inderdaad zo dubbel.. Veel sterte meid.

Nathalie, ook veel sterte.. Wat een rot nieuws allemaal.. Hopelijk kunnen jij en je mannetje straks lekker even babbelen.. Is wel altijd fijn om het even van je af te kunnen praten. Sterkte meis..

Pien, op het wachtbankje.. Jahoe :) Ik hoop voor je dat het raak is meis..

Babeken, dat wordt klussen voor jou las ik!!

Hier gaat het iets minder.
Gisteren donker rood bloedverlies en de rest van de dag oud bruin.
Wel weer contact gehad met de verloskundige.. Zij heeft zoiets van je moet momenteel even niets doen. Bed en Bankrust en lekker boekje lezen en niet druk gaan zijn. Dan kan het zijn dat het vruchtje wel nog goed innesteld. Kan tot 8 weken namelijk, dat wist ik ook niet.
Dus dat advies natuurlijk opgevolgd en nu lig ik dan he :)
Het kan alle twee de kanten opgaan zegt zij dus we wachten gewoon af.
Probeer er alleen momenteel even niet teveel mee bezig te zijn dus vandaar mijn afwezigheid op het forum. Probeer het van me af te zetten.
Maandag heb ik gesprek en ik krijg wel snel een echo, om te kijken hoe het is..

Veel succes allemaal met de kwaaltjes, het afwachten en klussen!!

Liefs,
Nancy

nancy, meis heel veel sterkte ermee ik snap dat het ff schrikken is ik weet hoe je je voelt. maar de vk heeft gelijk het kan nog gewoon goed gaan. heel veel sterkte in deze onzekere periode en ik duim voor je dat de bloeding weg gaat en alles goed is met de kleine.
doe maar lekker rustig aan.

nathalie sorry net vergeten maar heel veel sterkte met deze rot situatie. ik hoop dat je vriend zich snel weer wat rustiger voelt en niet meer zo droomt. en dat jullie er samen even over kunnen praten.
probeer wel rustig te blijven hoor meissie want stress is niet goed voor jullie kindje.

liefs suzy

Hoi Meiden,
Voel me echt K*T echt heel erg K*T!
Mn opa ligt letterlijk te wachten op zn dood, vervolgens heeft de aannemer niet goed uitgekeken en de deurpost en wand beschadigd, door van alles en nog wat gaat de oriflame party bij mij die ik zou houden niet door en "on top of it" jawel hoor.....
die oh zo vervelende RD !!!!
KUT KUT EN NOG EENS KUT!
Ben boos verdrietig en alles tegelijk!
mag dus weer naar boven en wel mn volgende NOD dag is 5 oktober!
aangezien ik gister dus al zover was en dus een cyclus van 31 dagen heb gehad!

Nou ga met een reep chocolade op de bank hangen en een kop thee en mezelf erg zielig vinden! gelukkig heeft mn schatje me gister al getroost en had ik vandaag wat eerder vrij ben er vanavond niet wie weet morgen weer!

Kus en knuffel Petra

Terug
Bovenaan