24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hee dames,

Mag ik meedoen aan de lijst?

MamaLina- 24 jaar- 1e ronde- 3e kindje- NOD 15 sept.

Heb sinds vandaag wel bloeding, zit op dag 5 na de eisprong. Ben wel gespannen over hoe het afloopt....
Leuk al die jonge mama's hier!

Liefs MamaLina

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

Meiden, denk dat we het allemaal hele druk hebben en allemaal nare berichtje van ziekte bedden en sterfte, we maken een moeilijke tijd door denk ik. En heb ook niet zoveel puf om te kletsen. Mijn vriend wil toch graag morgen samen met mij en zijn broertje gaat ook mee waarschijnlijk naar zijn oma. Kweet niet of ze nog naar de rouwkamer willen, maar dat merk ik dan wel, ik heb daar geen moeite mee. De kat liep vandaag weer een beetje en kleine hapjes eten.

Natuurlijk is er ook positief nieuws, ik ben zwanger en daar is iedereen heel blij mee. Merk wel dat er dinge in mijn lichaam veranderen, maar vind het allemaal moeilijk onder woorden te brengen hoe ik me voel en wat ik voel enzo. Voel me wel redelijk goed. Als ik me rustig hou, regelmatig eet en genoeg drink, hihih. Scheeld echt dat ik deze week nog vrij had. Heeft me goed gedaan. En was misschein wel meer vakantie dan dat we in Luxemburg waren, gek hè, hihih.

Meiden allemaal sterkte! En ondanks alles toch fijn weekend. Tot snel!

Liefs nathalie

ps. ook hier bij mijn schoonouders ineens i-net dat vaag doet, mag ik niet online ofzo?

Pien, wat een leuk initiatief om jouw vriend zo op te beuren!
Ik herken dat gevoel van toen mijn grootvader de laatste keer in het ziekenhuis lag, dat wachten tot...dat moment is superzwaar! Meid, ik weet wat je moet doorstaan en wens je supervéél sterkte!!!!

Ha MamaLina, herken jou van de NOD in september topic, maar ook hier WELKOM hoor!
Laten we hopen dat dat niet de RD'tjes zijn...

Nathalie, zo veel problemen met dat internet? Wel vervelend als je zo verslaafd ben aan dit forum hé! Hihi
Ja ik hoop ook dat er hier snel toch wel wat meer positieve verhalen komen!

Ik heb alvast niet veel te vertellen, bij mij zit de klusweek erop en nu dus nog een 10tal dagen aftellen naar die NOD... En wat duurt dat wachten toch altijd lang.
Ik begin me sinds gisteren wel weer vanalles wijs te maken omdat ik gisteren eigenlijk constant naar het toilet moest om te plassen... Wil mezelf nochtans niks wijsmaken, maar ja ik wil het zo graag...
Ach ja, wachten is het enige wat we kunnen doen...

Zeg meiden een toffe zondag!
En tot later.

XXX
Babeken

Ik kom ff trots mijn bannertje laten zien, hihih
Ja tis wat met dat i-net hè. Mag gewoon niet blijkbaar, hihih
Vanmiddag gaan we ff naar de oma van mijn vriend
Vanmorgen was kerkdienst en daarbij is verteld dat haar man is overleden
Ben benieuwd of ze nu nog zo sterk is of dat het meer tot haar doordringd
Haar zus is bij haar en krijgen veel mensen over de vloer
Maar ik wil voordat ik naar huis moet toch nog wel ffies langs

Ik ga denk ik hier nog ff lekker in bad, want dat hebben we thuis niet, hihih

Liefs Nathalie

He Hallo ben ik weer,
Na een intensieve week waar een hoop fout ging zeg maar!
met mn opa gaat het weer redelijk (voor hoelang is dan maar weer de vraag)
hij ligt nog in het ziekenhuis en heeft vandaag een scan om te kijken hoe het met de ziekte is.
Tja, verwacht er niet veel van!
Mn opa blijft erbij dat ie niet wil gaan en vecht zich er tot nu toe doorheen.
Het lijkt of ie bang is voor wat er wel of niet komen gaat hierna.

deze week een beetje rust de aannemer komt deze week niet omdat het elektrisch nu eerst gedaan moet worden. en dat gaat mijn zwager en mn vader deze week doen.

mn RD jtes zijn weg en kunnen weer gaan klussen dus.
Ik zal heel eerlijk zijn maar vindt het ineens heel moeilijk om zwangere mensen om me heen te zien. Zo hoorde ik gister dus dat mn (stief) nichtje zwanger is.
En ik niet!!! maar ja maik zei ook hoe meer druk je erop legt hoe lastiger het wordt.
En met alles wat er nu in mn leven gebeurt is het ook wel logisch dat mn lichaam er nog niet aan toe is heb veel ste veel stress.
Dus heb ook besloten deze maand nog niet de ovluatie testen te doen.

nou verder ook nog wat goed noieuws dan maar!
Gister zijn we samen met mn ouders naar mn zus geweest die is op vakantie in nederland. mn ouders hebben daar een 2e huisje gekocht. echt super mooi de omgeving is mooi, het huisje is mooi echt super. Mogen wij natuurlijk ook gebruik van gaan maken! mn ouders waren er al een tijdje mee bezig maar nu eindelijk een droom plekje en huisje gevonden. dus ze hoeven het allleen nog in te richten en klaar is het!!!!

Verder heb ik nu ffies niets meer te vertellen!

Groetjes allemaal en duim voor de mensen op het wachtbankje en overtijd bankje!
-x- petra

Nod lijstje!

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Momenteel zijn er nog geen afspraken bekend

Nancy, vergeet jouw succes te wensen bij de verloskundige. Hoop zo voor je dat alles goed is!!!
Laat je het even weten hoe het gegaan is?
Liefs petra

Terug
Bovenaan