24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hallo!!
Er is iemand...
Ja ik voel me heel raar, blij en zo onzeker nu..
Ik was net ook al rond aan het neuzen overal  en iedereen zegt een streepje is een streepje maar het was nog zo licht..

xxx

Ik hoop voor je dat het gesprek met je vriend positief uitpakt Pinkelot...

Ik ga de rest van de reacties ook maar s lezen.. hihi

Suzy, kan best een innestelbloeding zijn denk ik.. Ik geloof dat dat ook echt een aantal dagen op zich kan laten wachten.

Rikos, Wat jammer meis.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je met een stuk chocola op de bank gaat zitten.. Doe ik ook altijd als ik het geworden ben.  Kop op, gewoon lekker door naar de volgende ronde!!

Jeetje Pien.. Wat een verhaal... Sterkte ermee!!

Sesje, Wat rot van je nek, doe je wel voorzichtig!! Hier begint het langzaam de goeie kant op te gaan met mijn arm, strijken kan nog steeds niet.. Maar dat moet mijn mannetje dan maar doen he :p
Succes op je nieuwe baan meid!! Maak je geen zenuwen, komt wel goed!!

Suzy, hoe lang had het eigenlijk aangehouden? Gewoon een dag? Ik heb er ook al s van gelezen dat een innestelbloeding nog vrij laat kan komen..
Ik hoop dat het dat is meis..

Helaas niemand hier verder :S haha
Ik ga me niet meer druk maken en ik doe vanavond of morgenochtend gewoon nog een testje!! Maar ik ben me nu helemaal blij.. En ben bang dat het dalijk toch niets is.. :(
Daarom probeer ik nog om maar heel voorzichtig te hopen en blij te zijn..

Ik kom vanavond nog s terug meiden.

Liefs,
Nancy

JEEEEEEEEEEJ nancy..........

gefeliciteerd meid.... streep is streep toch!!!!!
YES YES YES YES YES..............

wat goed... :D:D

ik heb vandaag mijn nod... of ja.... 14 dagen na eisprong is vandaag... cyclus van 28 is morgen...
dus ik ga er ff vanuit dat het morgen is......

gisteren ging ik eerder dan mijn vriend naar bed.... lag heerlijk te slapen... en hij kwam uurtje later... toen moest ik naar wc.. en daarna kon ik niet meer goed inslapen... was heel onrustig.. echt zo'n gek irritant gevoel kreeg ik van binnen haha...
gelukkig ben ik op een gegeven moment toch in slaap gevallen...

net naar tandarts geweest... een nieuwe tandarts.... hij wilde rontefoto's maken... gewoon om mijn gebit eens op foto te zien.. en te kijken of er iets was... maarja foto konden we niet maken.. weet ja niet of ik misschien zwanger ben of niet haha....

maar kreeg net seconde geleden opeens zo'n opwelling in mijn buik... beetje zoals ongi gevoel... maar nu is het weer weg... was eht maar een vlaag.... heel raar...
pfff ik hoop dat ze wegblijven....
heb ei gevoel... op goede dagen geklust..... wat wil ik nog meer... haha... ja dat het raak is... haha :)

xxx

hoe zou het bij nathalie zijn.......
en aatje hoe is het daarmee.....

haha nancy.... je hebt hendig veel berichten geplaatst he........ hopelijk is morgen of straks de streep echt een dikke vette streep!!!!!!!!!!!!

Liefste zou k nu al testje doen... maarja ik heb een vermoeden dat de rdtjes toch gewoon komen..... en ik denk dat ze morgen komen... dus dan zou testen toch te vroeg zijn als morgen mijn nod pas is... :(

of toch testje doen vanaaf als ze er niet zijn?!?! hahahahha

xxx

heb eens ff op internet zo'n calculator er bij gepakt... als mijn ei op de 12de was... dan zou ik cyclus van 27 dagen hebben......
dus dan zou vandaag mijn nod zijn....

want had de 30ste juli eerste dag van mijn rdtjes... op de 12de hevige steken.. (ei dus) en dan is vandaag de 28ste dag.... dus de nod dag...

haha ben mezelf gek aan het maken....... merken jullie het....

Terug
Bovenaan