24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi meiden...

HELLLLLUUUUPPP...

Ik ben nogal onregelmatig ongi zeg maar tussen de 25 en 28 dagen..
Vandaag is de 25 e dag, en had allerlei vage kwaaltjes en toen zei me vriend waarom doe je niet een test we hebben er zat in huis van die simpele net zoals die ovulatietesten die dunne dingen..
Dus ik dacht ach waarom niet, en na een paar minuten kwam er een heeeeel licht streepje dus begon te twijfelen, gelijk de auto ingestapt naar de kruidvat..
Testen gehaald van clearblue die digitale en daar kwam echt in te staan niet zwanger..
Wie heeft hier ervaring mee..Snik snik snap niks van die testen..

xxx

Zo ben weer even uit het bedje en voel me alweer iets beter....

Sesje...jeetje wat een spanningen meid!!!Hoop het zo voor je!!!Begrijp er ook helemaal nix van maar je zou denken een streep is een streep!!!???!!!
Hoop echt voor je dat het zo ver is!!!

Babeken...Duim voor je dat je vader zich snel beter voelt en dat je morgen lekker kan vertrekken!!In ieder geval veel plezier!!

Moeder van 1 ...30 kilo????????Goedemorgen zeg..das niet nix!!Maar wel fijn dat het er zo snel weer vanaf was!!!INogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Nancy en Nathalie...hoop dat de misselijkheid snel wer verdwijnt en jullie snel wat meer ervan mogen gaan genieten!!!
En nathalie gefeliciteerd met je vent!!!

Hoe zit het met de andere meiden die overtijd zijn??

Ik word echt gek van de zenuwen...ik weet dat het wel even kan duren voordat je ongesteld wordt na het stoppen met de pil maar hoelang moet ik nog wachten...en ik   voel me zo raar of zit het gewoon tussen me oren????!!!

maar goed, ga even lekkere boterham smeren en zo even lekker in bad en dan zien we het allemaal wel weer!!!

Fijne avond nog iedereen!!

xxx

Hey pien..

Ja ik blijf ook hopen maar toch je zal denken dat tie clearblue beter is weet niet waarom maar dat is toch het merk van de testen dacht ik..

Maar we wachten af maar is echt niet leuk zo hoor geef gewoon die streep....

Trouwens ff wat anders meiden maar heb ik het fout of komt joyce hier niet meer??

xx

Hee dames,

Gefeliciteerd alle zwangeren!
Wat spannend allemaal hè? Vandaag werken, morgen naar n verjaardag en maandag mn NOD! Ik ben heel blij dat ik dit weekend afleiding heb. Als ik ma. niet ongi ben kan ik dan meteen di. testen? of is de kans heel klein dat t dan al positief is?
Veel zwangeren maar dat heeft veel met onze leeftijd te maken denk ik!
Wat ik   nog mis in de lijst is de meiden die toch gewoon ongesteld zijn geworden, of zijn die er niet? Ik hoop snel met goed nieuws van mijn kant te komen!

Liefs MamaLina

HallieHallo :)

Sesje, het hoeft echt niet te betekenen dat een "merk"test beter is dan een andere goedkopere test.. Bij mij kreeg ik eerst een heel heel vaag streepje.. Van een kruitvattest (eigen merk, schijnen heel gevoelig te zijn) 's avonds een da test gedaan (eigen merk) en daar kwam geen streep en een half uur daarna was er wel een heel duidelijke streep (maar die telt dan geloof ik niet meer?) en de volgende ochtend heb ik een predictor test gedaan en was de streep goed duidelijk..
Ik was toen ook heel onzeker en wat iedereen toen tegen mij zei was je kan geen streep krijgen als je niet zwanger bent want die streep krijg je alleen als het HCG hormoon in je lichaam aanwezig is..
Dus ik Feliciteer je alvast heel voorzichtig.. :)
Test morgenochtend nog een keertje met ochtendurine, daar zit het meeste HCG in.

Nathalie, Gefeliciteerd met je man!! Ik ben vannacht 3 keer gaan plassen, haha.. En iedere keer misselijk en duizelig. Die duizeligheid kan ook vanuit mijn nek komen aangezien ik vrij veel last heb van de nek (ivm hypermobiliteit) en daar wordt ik soms duizelig van.
Maar het varieert wel bij mij, ene keer veel misselijker dan de andere keer. En ik heb ook geen snoepzin meer. Wat ik normaal altijd heb. Ik heb nu constant zin in fruit als ik honger heb, en het liefst kiwi's.. maar volgens mij is het toch veel te vroeg voor dat kwaaltje niet? hihi

Pien, de spanning blijft erin he meis.. Ik ben benieuwd!!

Babeken, wat jammer dat je niet weg bent gegaan.. Maar nu kun je inderdaad wel gezellig op het forum kletsen :p

Met mij gaat het wel, ik verveel me dood hierzo..
Het ene moment ben ik ook heel blij en positief en denk ik, het moet wel goed zitten, anders had ik nu al meer gebloed en pijn gehad (gisteren weer klein beetje)..
Het andere moment word ik toch onzeker en denk, normaal moet je gewoon alles kunnen blijven doen, zeker in het begin.. Wat is er mis met mij?? Denk ik dan :(
Maar nu nog maar 2 daagjes wachten op de echo.. Het schiet op!

Liefs,
Nancy

Lieve meiden, ik spreek jullie na het weekend weer. Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn vriend, die gisteren jarig was. En morgenmiddag komen mijn opa's & oma's op de koffie en gaan we vertellen dat ik zwanger ben.

Heb nog niet alles kunnen lezen, maar las iets over een test dat licht was en clear blue test die niet zwanger aan gaf. Die clear blua teste zijn niet altijd betrouwbaar hoor. En een streep is een streep. Misschien moet je morgen ochtend of anders maandag ofzo nog eens testen met ochtend urine. Hoop het voor je meis dat je zwanger mag zijn!

Als ik nog een mogelijkheid heb kom ik alles ff lezen en reageren. Anders tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi dames!
Tja, ben dus nog steeds in België, weekendje werd dus maar afgeblazen.
Ben daarnet bij mijn ouders geweest en ik denk dat ons bezoekje wel een pos invloed had op mijn pa. Vond dat ie er al een pak beter uitzag wanneer zijn vertrokken! En ons mama wou niet alleen eten, dus die heeft maar voor ons meegekookt. Zo heeft ze ooknog iets dit weekend.

Sesje, laten we hopen en duimen voor je zodat die streep wat duidelijker wordt bij de volgende test hoor!

Hmmm, denk trouwens dat mijn NOD op 16/09 is, want had een pos ovutest op 02/09... Dat is dus nog slechts 3 dagen spannend afwachten. Heb eigenlijk niks van klachten of ongemakken op deze morgen na, dan had ik plots een paar vlekken maar niet echt zoals ik ongi ben en het is daar ook bij gebleven.
Heb dus ergens een beetje hoop dat het mss toch raak zou kunnen zijn, al denk ik eerder van niet. Zucht, wat is dit toch een **** periode, al dat wachten!

Nathalie, have fun op het feestje!

Nancy, laat het voor jou snel maandag zijn, zodat je die echo kan laten maken hé!

Zo ga jullie laten , er komt nog wat volk langs.

Tot later

XXX
Babeken

hallo dames....

sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen... ik had drukke week... vel werken... veel bij mijn ouders op bezoek die hebben namelijk nieuw hondje... en veel geslapen.. haha..

hier gaat alles super.. erg moe.. en soms misselijk... pijnlijke borsten.. verder eigelijk niks...

Ik zie er zijn weer zwangere bij gekomen.... JEEEEEEEEj gefeliciteerd meiden!!!!!!!!!!! wat leuk zeg...

nieuwe dames.. welkom... :D:D

mijn vriend is stappen nou... ik zou eigelijk mee gaan.. maar heb er geen puf voor... :( haha...

ik ga nu lekker slapen... ik hoop dat het me morgen lukt ff meer bij te lezen en te reageren..
dikke kus joyce

Terug
Bovenaan