24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hi Nancy, gelukkig hoef je nog maar 3 daagjes op je echo te wachten meis.
Moest wel lachen toen je het had over een tweeling, dat roept mijn vader ook steeds.
Ik kan nog 1 van mijn eigen broeken aan tot nu toe. Tis toch erg. Zal idd ook wel van darmen komen en aantal meiden zeggen op forum van misschien is het ook deel vocht. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik de knoop niet meer dichtkrijg, hihih. Had gisteren wel het idee dat die nieuwe grotere maten broek wel wat ruimer zat. Dus ik ga gewoon weer ff passen en anders gewoon knoop los en lang shirt erover hoor. Anders blijf ik keer op keer wassen. Maar ach dat is ook het ergste niet. Morgen doe ik lekker mijn positie rok weer aan denk ik. Want dan vierd mijn vriend zijn verjaardag. Hebben al paar afzeggingen, dus denk niet dat het heel druk gaat worden. Mijn schoonouders kunnen zowiezo niet komen, omdat mijn schoonmams nachtdiensten heeft. Mijn broertje & zijn vriendin hebben late dienst dus komen wat eerder. Maar ach zal vast wel gezellig worden.

Ik lig ook al twee dagen in bed meis. Net weer ff beneden een broodje gemaakt. Dacht doe er maar kaas op, dan heb ik weer wat zuivel binnen, want moet ff niet aan denken om milk & fruit ofzo te drinken. Toen ik de koelkast opentrok kreeg ik allemaal weer geurtjes in mijn neus. En dan sta ik bij het aanrecht en word ik draaierig en misselijk. Dus als ik dan weer naar bed ga moet ik eerst ff liggen, tot het weg zakt en dan kan ik pas eten. Zolang ik het lig gaat het wel redelijk. Maar als ik opsta word ik snel weer misselijk. Maar ach kan lekker rustig aan doen vandaag. Dus ga me er niet druk om maken hoor. Ben ook erg moe dus val steeds in slaap enzo. Maar ja ik heb het nu over twee dagen en als ik het zat ben dan ga ik eruit, maar jij ligt er al een week hè. Ik had tot paar dagen geleden amper kwaaltjes, nou nu dus wel, hihi. Maar tis het wel waard. Als het maar goed gaat met ons kleine aapje.

Pien hoe is ie met je meis? Heb je nog weer nieuwe test gedaan?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs Nathalie

hey meiden,

'Hier nog steeds geen rd aan de gang...dus afwachten...ga morgen nieuwe test doen mocht er nog nix zijn gebeurd...
ben behoorlijk ziek nu ...koorts, grieperig...
Dus ga weer even lekker mijn bed in en als ik me iets beter voel even alles goed doorlezen want ben nu alweer alles vergeten...

x aan iedereen en alle misselijke meiden heel veel sterkte..

xxx

Pien; jij houdt het wel spannend zeg. Misschien heb je van de week wel te vroeg gestest ben je gewoon hardstikke zwanger, ik hoop het voor je! Zal duimen meid...

Nathalie; Balen dat je zo misselijk bent. Ik heb er gelukkig nog geen last van. Wel van luchtjes dat ik een vlaag misselijkheid over me heen krijg. Weet dat bij mij vorige zwangerschap de echte ochtendmisselijkheid ook pas kwam met een week of 8/9.
Heb jij al zwangerschapskleding gekocht? Ik heb gister alles weer van zolder gehaald. Echt leuke dingen zitten er tussen. Alleen veel dingen zijn  erg groot. Ik had namelijk voor mijn zoontje maat 36/38 en nu 32/34 dus hoop dat ik overal nog in ga groeien. Al hoop ik dat ik deze keer niet teveel zal gaan aankomen, bij mijn zoontje kwam ik namelijk 30 kg aan. Dat was echt ontzettend zwaar op het laatst. Zeker omdat alles aan mijn buik zat, van de achterkant zag je niks. Maar gelukkig twee dagen na de bevalling was ik alweer 35 kg kwijt, dus heb er nooit iets voor hoeven doen om weer op gewicht te komen.
Toen groeide mijn buik trouwens ook mega snel. Had met een week of 7/8 ook echt al zwangerschapsbroeken aan. Nu heb ik alleen 's avonds na het eten een heel opgezette buik, hoop dat het buikje voorlopig nog even weg blijft, dan kan ik het nog even geheim houden, want dat willen we wel heel graag. Eerst maar eens zien of alles dit keer wel goed gaat!!!
Oja nog wat gegevens voor het lijstje; ik ben 23 jaar en dit is ons 2e kindje.

Ik ga even relaxen, kom net terug van een hele dag werken. Best vermoeiend!

Gr Anouk.

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger, maar misschien ook wel langer. Dus tja kan er weinig van zeggen hè. Ik heb positie rok gekocht en verder een aantal maten grotere stretch broek en shirtjes gewoon wat groter dat het nog een beetje te verbergen valt. Verder nog niet echt iets gekocht. Vind het zonde om nu al te doen, dalijk groei ik toch weer en kan ik die dingen niet aan. Nou ja shirtjes wel hoor, dan word mijn buik gewoon dichtbaar. Wel gek hoor, dat je dan met dikke buik loopt en anders zwembandje verbergd, hihih.

Nu weer vlaag misselijkheid, idd met die geurtjes. En moet dalijk eten, maar totaal geen honger omdat ik misselijk ben, maar ja moet toch wel. Misschien als ik wat eet dat het daarna iets beter gaat. Ik ga nu maar ff rustig zitten en hopen dat het weer ff weg trekt. Normaal gaat het in de avond wel iets beter, maar vandaag niet. Maar goed dat hoord er ook allemaal bij.

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

hoi hoi allemaal..

Moeder van 1.. Zwanger Gefeliciteerd!!

Pien.. Hoop  dat je snel een positieve test in handen heb..

Nancy.. Wat vervelend dat je last van je rug krijg van het bed liggen hoop dat je snel te horen krijg dat alles goed is en dat je niet meer heel de dag op je bed hoef te liggen.. Nog 3 daagies schiet al op.. succes..

Marjootje.. OOk zwanger gefeliteerd ..

Rachel.. Ik weet niet wat je klachten zijn maar ik heb ook aan 1 kant een hele avond en daar na af en toe steken heel laag in me buik en ik vroeg me ook af wat dat kon zijn heb dat nooit met me menstruatie dus ben benieuwd...

Suzywan.. Leuk hoor een vriendin met een kleintje.. Is het leuk geweest heb je hem lekker geknuffeld..

Babeken.. Fijn weekend hoop dat het weer weer lekker word..

Nathalie.. Ten eerste gefelciteerd met je mannetje..Leuk dat je hem dat boek heb gegeven.. Hoop dat je je wel goed voelt als je z'n verjaardag viert is vervelend als je zo misselijk ben he.. Maar is wel voor een klein wondertje..
Wel grappig wat je zegd nu zorg je ervoor dat niemand je buik ziet en voor je zwannger bent doe je ook weide kleren aan en straks als je een mooi baby buik heb dat vind je het helemaal top dat je je buik ziet snap helemaal wat je bedoel ..
Ik denk daar nu ook wel is aan heb een beetje buikie dus normaal heb ik zoiets van weg werken en als ik straks zwanger ben mag iedereen hem zien haha..

Nou meiden hoop dat ik niemand vergeten ben..

Heb de afgelopen week een weekie vakantie gehad was al gepland zijn gewoon lekker thuis gebeleven,   elke avond tot laat op de wii gespeeld hebbenn weer een nieuw spel echt leuk..

Ben de laatste dagen vooral sóchtends en sávonds erg misselijk en heb helemaal geen zin om avond eten te eten.. Hoop dat dit   een goed teken is..
Me buik is ook opgezet maar dat kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk, heb ook sapastische darmen vandaar..

Nou ik hoop echt dat ik zwanger ben heb, heb er deze keer een goed gevoel bij..
Probeer elke keer in me hoofd te houden dat ik ook ongi kan worden maar lijkt wel of ik daar niet aan wil denken hihi..
Nou ik ga er weer vandoor spreek jullie nog..

xx sesje

Tja dames, ben er toch... Wat enerzijds niet zo goed nieuws is natuurlijk! Mijn pa ligt in bed met migraine, dus we konden niet vertrekken deze namiddag...
We hopen dat hij er morgen al bovenop is, zodat we toch nog kunnen gaan, anders wordt 't gewoon een rustig weekend.
Het goede nieuws is dat ik natuurlijk nu nog met jullie kan kletsen hé!
Dus duimen hé dames opdat we morgen toch nog kunnen vertrekken...

Nathalie, hmmm desondanks de kwaaltjes lijkt 't me super om zwanger te zijn, och wat kijk ik er toch naar uit...

Oei Pien, veel beterschap meid! En hopelijk meteen ook een pos test!

Anouk, wow 30 kilo aangekomen! Wat veel! Maar wel tof dat je die meteen na de zwangerschap trug kwijt was!

Sesje, hopelijk idd zwanger hé!

Groetjes en mss tot morgen anders tot zondag!

Babeken

Terug
Bovenaan