24 jaar en moederwens... DEEL 2

hey meiden,

helaas slecht nieuws te horen gekregen over hond. ze heeft hd! ( heup dysplasie)
dat is wel ernstig ze mag nu niet meer los lopen op hei en niet meer achter stokken en ballen aan niet meer spelen met andere honden en ze moet op dieet dus geen lekkere botjes en koekjes. ze krijgt medicijnen tegen de pijn blijkt dat ze erg pijn heeft. als het erger wordt kan ze artrose krijgen waardoor ze op den duur misschien niet meer kan lopen dus moeten heel rustig aan doen rest van haar leven en haar spieren goed trainen.
ben er echt kappot van.
kom gauw verder kletsen wou dit ff snel melden maar moet nu weer gaan.
iedereen die overtijd is ik duim voor jullie

liefs suzy

Ahhh Suzy wat erg voor jullie meis. Echt naar, was er idd al bang voor toen je gisteren schreef dat de arts het jullie zelf wou vertellen. Kan me voorstellen dat je heel verdrietig ervan bent. Kan hij er wel van genezen? Word veel trainen en dieet dus, arm beestje.

Sterkte! Dikke knufff Nathalie

Gefeliciteerd met je theorie examen Pinkelot en zal voor je duimen de 24ste dat je je rijbewijs haald. Wat rot van die lekkage, gelukkig kunnen jullie slaapkamers bijna weer gebruiken. Is de oorzaak van lekkage al bekend? Spannend hoor dat jullie daarna weer in gesprek gaan over het echie. Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

Liefs Nathalie

Hier misselijk, heb zelfs mijn vriend gevraagd om het eten af te gieten, want kon de geur op gegeven moment niet meer aan. Hadden van oma lekker groente soep gekregen en dat hebben we tot nu toe eigenlijk alleen nog maar gegeten. Mijn vriend is ook niet al te lekker namelijk. Had beter kunnen vragen voordat ik begon met koken, want vleesbakken was een kriem. Ik denk dat ik dalijk toch nog wat groente ga proberen te eten. Hopelijk knap ik daar iets van op. Ik lig nu lekker op de bank met mijn dekbedje. Ben niet helemaal fit. Hoe gaat het met jullie?

Liefs Nathalie

Hey Nathalie..

Ik ga zo nog ff een test doen toch maar die van clearblue wat die heb ik nog liggen..
Hoop het echt zo, ben wel alleen sóchtends erg misselijk en sávonds net voor en na het eten een op gezette buik kan dit een zwangerschaps kwaal zijn??
Nou ga nu ff testen ..

xxx

Zou je niet met ochtend urine testen meis?
Ik zag dat je vandaag je nod hebt? Dus dan is het ook logisch dat de testen
nog redelijk licht zijn hè meis. Ik duim voor je!

Liefs nathalie

hey nathalie

bedankt voor je lieve woorden ik was er ook al wel bang voor maar had niet verwacht dat ze echt niks meer zou mogen. ze kan er niet van genezen we moeten alleen zien te verkomen dat het erger wordt.maar het lastige is dat ze zelf niet inziet dat ze rustig aan moet doen dus ze blijft zo druk. ze heeft dan achteraf pijn wat ik van arts heb begrepen het zelfde als wij te zwaar tillen en dan volgende dag last van rug hebben.
moet zo naar hondencursus misschien heeft die man nog wat tips voor me.
ze kan er in principe heel oud mee worden en ze zou er goed mee kunnen leven maar dan moet ze wel rustiger worden en het niet overbelasten.

sesje heb je al getest????
ben echt benieuwd! ik gun het iedereen maar bij jou zou ik het extra geweldig vinden omdat jullie al zo lang bezig zijn.

Babeken hoe ist met jou?? ik hoop dat je gevoel het mis heeft en je ongi weg blijft.

ik moet nog een week wachten. ben erg moe en soms vergeetachtig maar dat kan ook door alle omstandigheden komen he.
mijn vriend zei gisteren dat we nu echt wel eens positief nieuws kunnen gebruiken en dat ben ik echt wel met hem eens. denk dat ik er niet veel slecht nieuws meer bij kan hebben.
wat dat betreft is dit echt een rot jaar voor ons.
duimen jullie ook een beetje voor me???

nou lieve meiden tot gauw, sorry dat ik niet iedereen geschreven heb maar ben echt de helft weer kwijt.

dikke knuffel suzy

Het is ook niet niks allemaal Suzy. Tuurlijk duimen we voor je meis!

Dikke knufff, Nathalie

Terug
Bovenaan