24 jaar en moederwens... DEEL 2

Meis, adem in - adem uit! Geniet eerst eens ffies
Ik weet ff niet meer of je behandeling had in ziekenhuis?
Die zou ik morgen als eerst bellen en dan zeggen hun wel hoe nu verder
Of je gewoon naar vk kan enzo. En tuurlijk zijn de eerste maanden eerst heel spannend
Je hoeft het je werk toch ook nog niet te vertellen? Denk eerst dat andere mensen recht hebben om het te weten. Jullie zijn nu zolang bezig geweest, dit is echt wondertje en daar moet je van genieten meis. Dus rustig ademen, hihih

Liefs nathalie

Hey meiden

Ben ik weer.
Sorry dat ik er niet vaak ben, maar heb even veel dingen aan mijn hoofd.
Nancy wat fijn dat de echo goed was, is zeker een opluchting he meid!!
En Sylvana, als ik het iemand gun ben jij het wel!!!
Van harte gefeliciteer meid!!!
Geniet er maar lekker van.
De andere meiden natuurlijk ook, maar ik denk dat iedereen er wel hetzelfde over denkt!!!
Nou hier is het een beetje vaag allemaal.
Ik ben nu 3 dgn overtijd.
Ik heb zaterdag een test gedaan maar deze was negatief.
Maar nog steeds geen ongie hier!!!
En ze zeggen wel geen bloed geeft moed!!!
Zit nu op dag 51 van mijn cyclus, het is heel irritant.
Ik weet dat het nog een beetje te vroeg kan zijn dat ik zaterdag getest heb, dus vandaar dat ik het morgen nog een keer ga proberen.
Als die dan weer negatief is doe ik er denk ik in het weekend weer een en dan ga ik de HA bellen.
Na een half jaar stoppen met de pil is mijn cyclus nog steeds een zooitje.
Of ik moet natuurlijk zwanger zijn, wat ik heel erg hoop!!
Zelf heb ik alleen het gevoel dat het niet zo is, omdat ik nog steeds het gevoel heb dat mijn eisprong nog steeds niet is geweest!
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte.
Eerst maar eens morgen afwachten voordat we op de zaken voorruit lopen.
Afwachten maar weer.

Hoe is het met alle zwangeren?
Aan alle kwaaltjes te zien goed

Groetjes + xxx Rachel

Nod lijstje!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08
Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hey Meiden,

Hier ook druk druk druk....zit de laatste tijd veel bij mij schoonouders en die hebben geen internet....
Maar heb voor vanavond een heerlijk bank hang avondje gereserveerd en dan kan ik alles weer even bij lezen!!!

Maar hier nog steeds geen rdtje....
Heb wel de afgelopen week veel buikpijn veel maagzuur, moe...ik zit nu op dag 38 ....
Maar goed, afwachten maar!!!

xxxxx

hallo meiden,

normaal gesproken klets ik alleen op het maandforum mee maar hier lees ik altijd mee en zag dat jullie lijstje steeds korter wordt dus ik schuif gezellig aan als dat geen probleem is want ben geen 24 meer (28)  maar sommigen denken dat wel hoor telt dat ook haha

Nancy, was spannend hoor, fijn dat alles goed is.

Babeken, echt balen, zat al op een positief bericht van jou te wachten maar helaas, volgende ronde misschien, zou wel mooi zijn zo te lezen:)

Sesje gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehm en er was nog iemand met en hondje met hd, echt heel zielig en naar nieuws
hopen dat jullie een manier kunnen vinden die prettig is voor jullie en voor jullie hondje.

en ik ben er vast wat vergeten, sorry

Liefs

Ohhh wat spannend Pien, wanneer heb je voor het laatst getest meis.

Busababeeee gezellig dat je hier komt kletsen meis, hihih. Vooruit omdat je eruit ziet als 24 mag je hier van mij meekletsen *knipoog* We zijn niet allemaal 24 hoor, ook wat jonger en wat ouder, gaat vooral om de gezelligheid. En tja jij denkt natuurlijk ook, dit is zo'n vruchtbaartopic, hier moet ik bij zijn. Gelijk heb je meis. Wanneer is je nod?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs nathalie

haaai dames, sta nog steeds in de lijst bij de meiden die overtijd zijn. En dat ben ik ook. twee dagen nu. Maar heb wel vreselijke buikkramp, het lijkt erop dat de roderamp toch arriveert. Vanochtend negatief getest
Vind t zo spannend.

Liefs MamaLina

Terug
Bovenaan