24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi nancy..

Ja heb ook veel last van buikpijn ben vandaag langs de huisarts geweest en die zei dat me darmen erg aan het rommelen zijn en heb een opgezette buik.. ( heb trouwens ook nog is sapastische darmen misschien dat het daarom wat erger is..
En hij heeft me urine op kweek gezet omdat ze denken dat ik misschien een blaasontsteking heb..
Vind het elke keer wel een eng idee die buikpijn dan heb ik elke keer zoiets van als het maar niet fout gaat..
Ben niet echt misselijk meer trouwens alleen elke keer boeren echt vies haha..
Heb met 7 weken me eerste echo heb er echt zin in.Heb van me ma al sokjes en rompertjes gehad en van me schoonma 2 rompertjes met op de 1 i love mama en de andere i love papa echt leuk..
Heb voor me vriend een slap gekocht met mijn papa is de aller aller allerliefste echt leuk allemaal..

Zijn er nog meer meiden die al kadootjes krijgen of zelf al dingetjes krijgen..

Nancy waar zit jou buikpijn als ik vragen mag...

Meiden ik reageer van de week weer ff uitgebreid sorry..

xxx

nancy heel herkenbaar allemaal van boef hoor komt vanzelf wel goed. toen beau kwam had ik 1,5 week vakantie dat was wel fijn had ik alle tijd om haar in de gaten te houden. toen moest ik 2 weken werken en werd toen geopereerd aan knie en zat toen weer 2 weken thuis dus had haar vrij snel zindelijk. belonen is erg belangrijk.

beau mag max. nog een half uur lopen per keer. rustig aan de lijn. fietsen en zwemmen schijnt ook goed te zijn. erg sneu maar hoop dat we kunnen voorkomen dat het erger wordt.

morgen mijn nod!!! nog niks te bekennen ben zo benieuwd. het liefst wil ik meteen test doen maar denk dat ik beter de dag af kan wachten anders maak ik me zelf alleen maar gek als hij negatief is. van mijn vriend amag ik pas over paar dagen testen als er nog steeds niks is maar die testen liggen me zo aan te kijken in die kast.

ik hou jullie op de hoogte

liefs suzy

Hi Meiden, sorry dat ik aantal dagen niks van me heb laten horen. Maar therapieën & zwanger zijn valt me ff op dit moment niet mee. Mijn lichaam geeft duidelijk aan dat ik ff pas op de plaats moet doen en daar luister ik dan nu op dit moment ook maar naar. Hopelijk word dat beloond. Ik heb meer last van duizelingen, hoofdpijn, pijn in mijn nek, kan duidelijk merken dat ik verminderde weerstand heb e.d. Dus tja je kan niet alles tegelijk willen.

Ik zal snel jullie berichtjes eens gaan lezen en dan met jullie bijkletsen okay? Nu moet ik weer afsluiten, want heb weer druk middagje. Daarom vanmorgen rustig aan gedaan.Erg lekker voel ik me niet, misselijk en draaierig. Dus maar ff kijken hoe het gaat.

Wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte. Is er al iets bekend of de meiden die overtijd zijn nu positief hebben mogen testen of rd-tjes toch zijn doorgekomen? Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Nathalie

Laptop helaas nog steeds kapot dus nu even snel op werk...

Hier nog steeds nix....Geen rd..geen zwangerschap....

Afwachten dus nog...

Hoop dat de laptop het snel weer doet zodat ik weer kan bijlezen...
xxx

jeetje wat een rust hier, daar moet verandering in komen!!!!

vandaag nod en nog geen rd !!!!!
wil graag testen maar mag niet van vriend hij vind dat ik eerst maar paar dagen af moet wachten. hij heeft gelijk dat weet ik maar ik wil duidelijkheid.

heb al paar dagen last van mijn darmen. na het eten echt opgezette buik en last van obstipatie. ik herken dit van de vorige keer dus heb stiekem wel goede hoop. maar weet ook dat de teleurstelling nog groter zal zijn als ik er al van uit ga dus probeer er rekening mee te houden dat ik gewoon ongi word.

ohhh frustrerend!! maar vorige keer dat ik testte werd ik de volgende dag gewoon ongi dus moet geduld hebben en weet ook dat de test pas later positief aan kan geven dus.....
ik ga kijken hoe lang ik het vol hou!!!!

maar ja geen bloed geeft moed!!!

hoe is het met jullie allemaal? dames overtijd al nieuws?? en hoe is het met de zwangeren onder ons??

de rest succes met klussen.

liefs suzy

Hoi Meiden,

Hier weer een berichtje van mij.
Morgen is mijn NOD dag en eigenlijk rommelt het pas vanaf gisteren.
Werd gisteravond opeens kotsmisselijk na het eten, moets nog koken voor mijn vrien en terwijl ik in de pan stond te roeren werd ik helemaal niet goed.. bah..
Vandaag ook van me werk ziek naar huis gegaan.. Ben gewoon de hele tijd misselijk.. En dan heb ik her ook nog van die sterk geurende bloemen staan.. maakt het niet makkelijk.. Ook heb ik een beetje gerommel dus in mijn buik, maar niet wat ik normaal heb.. dus is even afwachten maar al wel super spannend...

Ik ga even lezen wat jullie te vertellen hebben hoor!

Pien en Mamalina en Babe: Succes meiden, toen ik stopte met de pil was ik eerst heel regelmatig, maar naarmate te tijd vorderde werd mijn cyclus steeds raarder, de ene keer netjes 28 dagen en de andere keer 33 (vandaag dat 33 aanhoud nu) Maar  jullie zitten er nu wel diep doorheen. Heel veel succes!!

Alle zwangeren onder ons: Van Harte Proficiat hoor!! En vertel nu eens, hoe voelt dat net zwanger zijn?? En weet je het ook dat het er zit, ik bedoel al voor de test, dat hoor je namelijk best vaak.

Suzywan: Wat jij nu heb, dat heb ik ook hahahaha.. ik zil zo graag even testen, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ja, jammer dat je niet in je buik kan kijken he! Zou zo handig zijn..

Meiden ik ga op de bank even borduren en tv kijken, misschien dat de misselijkheid zakt.. bleeuuhh... thee is nu ook goor.. ik ga een sapje pakken..

Dikke kus voor iedereen!

o ja heb ook last van mijn borsten, ze doen super veel pijn vooral mijn tepels... (hoe kan ik het vergeten he)

Terug
Bovenaan