24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi,

* Mamalina ook ik heb een lichte pil gehad en moest ontpillen hoor! 1e cycles duurde 33 dagen en 2e 31 dagen dus hoop voor je op goed nieuws maar als je zelf twijfeld toch ff ha waarschuwen.

* suzy spannend hoor hoop na 8 rondes dat je eindelijk aan de beurt bent! ben je altijd zo zenuwachtig of is dat dit keer ander?

* he joyce leuk weer om even wat van je te horen. tja da zwangere bankje mag nog voller ja!

liefs petra

hey pieski

in het begin was ik nooit zo erg zenuwachtig maar de laatste maanden wordt het steeds erger. heb in januari dus mk gehad en gisteren was de dag dat ik uitgerekent zou zijn. de gedachte dat ik nu misschien wel een kindje zou hebben gehad is wel moeilijk. en omdat we nu alweer 8 rondes verder zijn wordt ik toch iedere maand wel steeds onrustiger vlak voor nod.

hoe is het met jou??

liefs suzy

Hey meiden

Nou meiden op het overtijdbankje.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje!!
Hier nog steeds geen RD
Ik wordt er helemaal moedeloos van!!
Maar alle testen geven ook neg. aan.
Van mij mogen de duivels dus wel komen.
Ik ben al naar de HA geweest en die zegt dat ik mijn lichaam een jaar de tijd moet geven om te ontpillen, dus nu nog een halfjaar pffff.
Wel moest ik voor de zekerheid mijn schildklierwaardes laten prikken omdat een verkeerde schildklierfunctie ook voor stoornissen kan zorgen.
Maar ze verwachte hier niets van hoor, het is gewoon even om het uit te sluiten.
Dus wachten maar. Ik heb ook niet het gevoel dat mijn ongie er snel aankomt.
Ik heb mijn eisprong ook   nog steeds niet gevoeld.
Ik ben bang dat ik er ook teveel mee bezig ben.
Vandaar dat ik hier niet zo vaak meer ben.
Ik lees af en toe bij, maar ik leef wel met jullie mee hoor meiden!!!!!
Misschien als ik me er minder mee bezig houd dat het dan weer wat sneller op gang komt.
Ik hoop dat het zwangerenbankje snel weer wordt uitgebreid, maar ik ben bang dat ik nog ff moet wachten!!
Balen maar er is niets aan te doen.

Nou meiden suc6 allemaal!!!
Tot snel, xxx Rachel

Mamalina, herken jou verhaal! Had 3 rondes terug ook zo'n rare cyclus.
Het kan zijn dat jouw eitje wel bevrucht was, maar zich niet kon innestelen, hierdoor kan je overtijd zijn, maar ben je helaas niet zwanger.
Heb toen ook meerdere keren getest en deze waren telkens negatief. Ik was na denk ongeveer 10-12 dagen overtijd plots toch ongi.
Dat was DE grootste teleurstelling van alle rondes die tot nu toe al zijn geweest...
Wil jou natuurlijk geen slecht gevoel geven, maar mss is dit wel bij jou ook het geval...?

Suzy, wachten is echt het ergste hé! Ik duim voor je! Alvast sterkte morgen hoor!

Joyce, blij te horen dat alles ok is met jullie!

Rachel: een jaar ontpillen? Zo lang... Maar anderzijds als dat zo is, begint het geluk mss voor mij nu snel te keren! Ik ben nu donderdag juist 1 jaar gestopt met de pil, dus wie weet, héél binnenkort...
Ok, zal maar weer stoppen met dromen...

Hmmm, hier nog wachten tot 30/09 dan kunnen we terug starten met de ovutesten! Dat september maar snel vooruit gaat!

Tot later!

Groetjes

Babeken

babeken bedankt!! zal spannend worden morgen maar woensdag ook nog dan is pas mijn nod. als ik het goed heb tenminste.

1 jaar ontpillen lijkt mij erg lang maar het zou wel al mijn vreemde klachten iedere maand verklaren. ik ben in november 2007 gestopt. dus nog paar maanden dan....

ik voel me beetje vreemd de laatste dagen weet niet wat het is. raar gevoel in mijn buik dat ik eigenlijk niet ken van vorige maanden en heel erg moe!!!
maar ja zal het ontpillen dan nog wel zijn.

please willen jullie voor me duimen???

liefs suzy

Hoi Meiden,

Sorry voor mijn lange afwezigheid!! Ik slaap alleen nog maar lijkt het wel, haha..
Heb echt heel weinig energie gehad de laatste dagen.
En Boef vreet natuurlijk ook aan energie!! Maar wat is ie leuk!!

Nathalie, bij mij zitten ze eigenlijk niet aan mijn buik.. Ik denk dat dat bij mij eigen ouders pas komt als mijn buik echt groeit en ze het kunnen zien. Of mijn schoonouders het veel gaan doen dat weet ik niet??
Mijn man doet het af en toe wel, dan legt ie z'n hand er even op en zegt dan: Ik hou van jullie. Ik vind het alleen maar lief.. hihi
Maar kan me voorstellen dat als iedereen er contstant aan moet voelen ik het minder leuk zou vinden, haha.

Sylvana, ik heb ook wel last van buikpijn, maar bij mij zijn dat echt de darmen. Bloedverlies heb ik bijna niet meer, gisteren weer een veeg en dan weer niets meer. Heel gek. Maar ik maak me niet druk. Zolang je geen hele erge krampen/pijnen of erg bloedverlies hebt zit het wel goed!! Lekker genieten meis..

Suzy, het komt meer voor bij labradors HD he?? Ik geloof bij alle grote honden wel. Wat erg van de hond van je schoonzus!! Lijkt me echt vreselijk.. Maar de dierenarts zegt dat hij er goed mee leven kan meid! Dus daar gaan we gewoon vanuit.
Mogen jullie wel nog lange wandelingen etc maken? Of mag hij gewoon niet meer met andere honden spelen?

Nog ff over die namen..
Ik heb altijd voor een jongetje Sem heel mooi gevonden.
Voor een meisje heb ik altijd Tess heel mooi gevonden.
Maar Sem hoor je nu echt zoveel, echt overal, dus of het dat
uiteindelijk zou worden weet ik niet! We hebben wel al gezocht in de
namenboekjes die we hebben maar nog niet veel gevonden wat we leuk vinden.

En over trouwen.. Ja dat zijn wij al hihi..
Ik vond het echt prachtig om te trouwen, en inderdaad ook alles erop en eraan
met die witte jurk erbij (najah hij was ivoorkleurig hihi)..
Ik heb altijd gezegd ik hoef niet perse te trouwen, ik wil het wel graag en als we het doen dan wel met de hele mikmak..
Op het moment dat we ons verloofden waren we er eigenlijk een periode minder mee bezig en toen gebeurde er iets heel ingrijpends in onze relatie dat alles echt zo omdraaide en de dag erna hebben we ons verloofd..
Dezelfde achternaam hebben is inderdaad wel leuk (en wennen in  het begin)
Poosje nadat wij ons verloofden kochten we het huis en als we eerst het huis gekocht hadden weet ik zeker dat we niet zo'n "mega-bruiloft" gehouden hadden, hihi
Het is echt prachtig, maar toch ook wel heel erg duur!

Sylvana, ik heb inderdaad een echo gehad, dacht dat ik toen 7 weken was maar was pas 6weken en 2 dagen zwanger! Ik heb het hartje toen inderdaad zien kloppen maar niet gehoord. Ze zei toen dat het harde geluid niet goed was voor het vruchtje. Maar het zien was voor mij al goed genoeg.. het zit goed!!
Echo is wel inwendig anders kunnen ze niet genoeg zien/horen.. omdat het nog zo klein is. Is gewoon een "staaf"   waar ze een klein stukje mee naar binnen gaan. Doet ook helemaal geen pijn, alleen beetje vreemd gevoel als ze ermee draaien om de hele baamoeder rond te kijken.

MamaLina en Pien, wat rot dat jullie zo lang moeten wachten met onzekerheid!! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie want dit is ook echt niet leuk..

Een jaar ontpillen klinkt inderdaad wel lang!! Maar als je heel lang aan de pil geweest
bent dan kan ik me er iets bij voorstellen, het lichaam is er toch helemaal door ontregeld!

Suzy, wat moet dat een vreemde dag voor je geweest zijn meid!! Hoe gaat het met je?
Tuurlijk duimen we allemaal voor je dat het morgen raak is!!!
En helemaal niet gek dat je jezelf er gek mee maakt, met wat je voelt, dat deed ik iedere ronde!! Ik denk aan je meid!

Boef, plast en poept door het hele huis ja.. poehpoeh!
Hij doet het ook allemaal zo vaak! Heb je hem net laten plassen en 10 min daarna plast ie alweer. Dus een ritme erin krijgen is ook een beetje moeilijk.Maar als ie geslapen heeft of gegeten/gedronken en we gaan met m naar buiten dan doet ie het altijd netjes buiten! Krijgt ie ook een klein hondenbrokje ter beloning..
Hij luistert ook al naar z'n naam, en naam foei en zit begint heel heel langzaam :)
Het is echt leuk!! Maar wel ook echt druk in het begin, vooral nu ik zo moe ben, hihi

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan