24 jaar en moederwens... DEEL 2

pien wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! maar je lichaam kan soms heel raar gaan doen na pilstop.

nancy hoe is het met boef?? is ie lief voor je of echt een ondeugd?
doet ie zijn plasje al netjes op de zelfde plek of nog door hele huis??
wij zijn toenstraks naar strand geweest met beau ze heeft lekker gezwommen en licht nu naast me te snurken, echt keihard!

hoe is het met de dames die overtijd zijn nog steeds geen nieuws??

ik nog maar paar dagen wachten!!!! al hele week last van hoofdpijn ( niet alle dagen maar wel erg veel) en steekjes in mijn buik en borsten. zal mijn ongi wel zijn maar dat heb ik normaal nooit al zo vroeg.
maar ja iedere maand is weer anders dus ga er maar van uit dat ik gewoon ongi ga worden.

het is rustig geweest hier was paar dagen weg geweest maar hoefde niet veel bij te lezen.

busababe hele fijne vakantie hopleijk kom je zwanger terug.

over het trouwen: wij hebben samenlevingscontract we willen wel graag trouwen maar als je het goed wil doen kost het aardig wat geld. omdat we een eigen huis hebben waar we veel geld in steken ivm verbouwing en tuin etc. hebben we dat geld niet om te trouwen. maar ben bang dat we dat over paar jaar ook niet hebben met een kleine zullen we ook niet veel kunnen sparen.
maar ik zou best graag de zelfde naam als mijn vriend en toekomstige kinderen willen hebben dus zit er wel steeds vaker aan te denken om het dan maar klein te houden en gewoon naar gemeentehuis te gaan en misschien eten met naaste familie ofzo.
denk dat we het daar nog maar eens over moeten hebben als ik zwanger ben.

liefs suzy

Pien vervelend voor je hoop dat er snel duidelijkheid is.

Nou nathalie hier was het ook super mooi weer vandaag heb heerlijk met mn hondje en man gewandels langs de bernisse. zonnetje scheen volop zelfs nog even pootje gebad in het water kitty (onze hond durfde niet) maar goed wij wel. daarna heerlijk even gelegen was zo moe!

we hebben de hele week geklust , behalve vrijdag, waren we te moe. dus we hebben in ieder geval deze maand eindelijk op de goede momenten geklust, hadden we nog niet gedaan dus.
Ik hoop ook zo dat het deze keer raak is!

Heb trouwens nog ff een vraagje. ik ga vrijdag lekker thermen kan dat geen kwaad? want misschien ben ik wel zw tja misschien ook niet hoor? iemand enig idee of dat kwaad kan? heb ook een massage ed

liefs petra

Nathalie, oei niet tof dat jullie uitstapje niet kon doorgaan!
Hier was het nochtans supergoed weer, heb de ganse namiddag zitten zonnen op ons terras! Zalig zo niksen!
Zal deze week wel wat anders zijn met het werk... Worden dagen van +- 10 uurtjes vrees ik. Zou dus wel es kunnen dat ik niet zo veel online kom (grrr helaas).
Vond het nog wel tof om zo te koken voor die bende! Ze vonden het blijkbaar wel allemaal lekker, want alles was snel op!
Lijkt me echt wel zalig om zo met je buik te kunnen pronken! Geniet maar van die zwangere buik hoor! (Hoop dat ook wel eens snel te kunnen doen...)
Hoe gaat het trouwens met de misselijkheid?

Suzy, ik duim voor je! Je weet nooit hé!

Pien, hopelijk idd genoeg geklust hé!

Ben ermee weg! Filmpje kijken met mijn ventje!

Groetjes

Hi Meiden, pff had moeite met eten vanavond. Steeds muizenhapjes gegeten. Had eerst zo'n honger. Maar heb wel geprobeerd zoveel mogelijk te eten, het smaakte me alelen niet echt. Maar heb weer wat binnen.

Ik ga nu nog niet met mijn buikje pronken hoor babeken, nog niet iedereen weet het namelijk. Maar ben bang dat het niet lang meer kan verbergen, dat het op gingt te vallen, hihih.

Termen is dat met sauna enzo Piepski? Want geloof dat sauna niet zo heel lang mag ofzo. Maar kun je misschien wel ff op internet opzoeken. Kan me ook vergissen hoor. Massage kan geen kwaad lijkt me, heerlijkkkkk.

En toen wist ik al niet meer wat ik wou zeggen, hihih. Ik ga zo lekker Brothers & Sisters kijken, vind ik leuke serie. Kwam er vorige week pas achter dat het weer op zondag komt, dus volgens mij al aantal afleveringen gemist helaas. Maar goed er nu maar ff weer inkomen.

Oh ja trouwens nog over het weer. Ik lig hier met een warm vest aan meiden. En heb hier de verwarming een beetje aangezet. Dus het is weer niet gelijk verdeeld in Nederland/België hihih.

Wens jullie allemaal nog hele fijne avond! En werkse voor volgende week

Liefs nathalie

Nod lijstje!

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08
Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hoi dames,

Oh dit is niet leuk meer! Ben nu een week overtijd en heb om de dag een test gedaan, steeds negatief. Maar ben ook nog niet ongesteld en heb helemaal  niet t gevoel dat mn menstruatie eraan komt ofzo. En dan heb je hier op t forum allerlei verhalen over ontpillen, dan ga je denken zou dat het zijn,  maar ik had maar een hele lichte pil ivm borstvoeding, wat mijn dochtertje van 11 maanden nog drie keer per dag krijgt.
Ik denk dat ik over drie dagen maar weer test en als het dan weer negatief is de huisarts bellen..... wat zouden jullie doen?

Liefs een ongeduldige MamaLina

hallo dames...

Ik heb eindelijk weer eens de energie gevonden om de pc aan te zetten en wat te surfen op internet en dus ook bij het forum langs te komen....
Ben de laatste tijd erg moe en heb het idee dat ik alleen maar werk en slaap... haha..
misselijk ben ik ook afgelopen week geweest... maar vaak ook savonds... heel vreemd haha...
gisteren en vandaag eindelijk weer dagje waar ik me goed voel en energie heb..... dus dacht zo.. dan ga ik nu ff op forum kijken...

hoe gaat het met iedereen... ik hoop goed... :)
Nou het zwangeren bankje is al gegroeid maar het MOET nog meer groeien hoor!!!!!! hihi...

jullie moeten niet denken dat het me allemaal niet meer interesseert dat is het niet, maar heb gewoon de energie soms er niet voor haha...

xxx en knuffel

hey meiden

mamalina wat een rot situatie he ! je kunt niks anders doen dan afwachten! normaal zou ik zeggen dat het het ontpillen is dat ligt het meest voor de hand maar als jij zegt dat je maar een hele lichte pil hebt weet ik het ook niet.als jij je er prettiger bij voelt zou je indd ha kunnen bellen maar ben bang dat die weinig kan doen.
hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

joyce fijn dat je iets meer energie hebt nu. waarschijnlijk voel je je na de 12 weken beter. heb gehoord van mijn vriendin die nu zoontje heeft dat ze na de 12 weken zich weer beter voelde en dat de laatste weken weer zwaar werden. sorry wil je niet bang maken.

ik word weer gek van de zenuwen. het spookt continu door mijn hoofd. denk steeds ik word gewoon ongi maar stel nou dat..... of ik voel wat in mijn buik wat betekent dat nu weer... ik maak me zelf echt gek. durf niet zoveel meer te hopen maar stiekem doe ik het toch. kan aan niks anders meer denken. nog twee dagen wachten als goed is. heb zin om al test te doen met de hoop op duidelijkheid maar weet ook dat het nog te vroeg is. en zou zonde zijn van test als ik woensdag gewoon ongi word. ahhhhh......... wou dat het al woensdag was!!!!!

sorry moest ik ff kwijt.

hoe is het met iedereen?? erg rustig hier.

liefs suzy

Terug
Bovenaan