24 jaar en moederwens... DEEL 2

Rikos, gefeliciteerd (denk dat ik dat ook al gedaan heb in andere topic, maar ben niet meer zeker...)

Pinkelot, volgende keer beter hoor met het rijexamen! Wel tof dat jullie een huisje gaan kopen, zo echt een eigen stek hebben!
Wij huren voorlopig nog, maar binnen dit een 3tal jaar willen wij ook iets kopen...

Nathalie, dank je wel voor de lieve woordjes... och ik hoop het ook echt wel dat het raak is in okt, zou mooi zijn om onze 9 jaar samen te vieren...

Zie nog 3 meiden op de overtijd bank zitten... Nog nieuws van hen?

Nou, iedereen een prettig weekend!
Ga filmpje kijken...

Tot morgen!

Babeken

joehoe!!!! rikos gefeliciteerd!!! haha had ik toch gelijk als je gevoel zegt zwanger gewoon testen!!!!
hoe voel je je??? ik kan het nog helemaal niet beseffen. steeds in mijn broek te loeren en denk dan yes ben nog zwanger.
ik voel me nog erg goed niet misselijk of nauwelijks alleen last van darmen en erg moe.
wanneer ga je vk bellen??

geniet er van meid!!

pinkelot wat vervelend dat je gezakt bent! volgende keer beter!! succes met huizenjacht! erg leuk!

liefs suzy

Ik kwam   ook ff buurten om te kijken of er nog meer zwangere nieuws was maar helaas nog niks bekend. Heb mijn dag niet zo, dus hou het ffies kort

Wens jullie allemaal heel fijn weekend!

Liefs Nathalie

Oei Nathalie, alles ok?

Amai wat is het hier stil!

Ik ben alvast doodop, dagje walibi was vermoeiend maar wel supertof!
Ga nog een filmpje kijken vanavond en eens vroeg slapen, heb het echt es nodig!

Slaap wel allemaal!

Babeken

Heey Meiden,

Ik heb nog niet helemaal doorgelezen..
Moest even reageren tussendoor toen ik het las
van jou Suzy!!! Gefeliciteerd meid!!!!!
Wat super voor je.. Echt heerlijk!!
Geniet ervan meisje!!

Zo nu weer even verder lezen..

Rikos, Jij ook zwanger....  Gefeliciteerd!!!! Wat super.. Dit is inderdaad een vruchtbaar topic!!!

Ik ben het er inderdaad mee eens dat babeken volgende ronde maar s aan de beurt moet zijn!! Je bent al zo lang aan het wachten meid!!
De cadeautjes van de hond beginnen trouwens langzaam te minderen, hij geeft het af en toe al aan als hij naar buiten wil om z'n behoefte te doen!! Er zijn heel wat keukenrollen opgegaan afgelopen week!! haha

Nathalie, ik voel me inderdaad ook zo moe.. Ik slaap de hele nacht (moet wel iedere nacht naar de wc) en dan wordt ik wakker en 2 uur erna ben ik alweer moe! Soms slaap ik 's middags ook nog maar ik blijf echt moe!!
Maar na de 3 maanden schijnt dat over te gaan en dan krijg je heel veel energie dus nog eventjes.. :) Ik was gisteren 8 weekjes zwanger dus nog een maandje moeheid :)
Ik heb het er graag voor over hoor..

Sylvana, mijn buikpijn komt echt van de darmen, zit soms links en soms rechts helemaal  in mijn buik, wat steekjes zijn het dan en meestal moet ik dan ook naar het toillet. Ik zou me er niet te druk om maken meid. Het schijnt ook dat je echt gewoon het gevoel kunt hebben dat je ongi wordt.. Iedereen ervaart het toch weer anders..

Gisteren had ik me toch een vreemde bui..
Ik zat ik bad en mijn man bracht me een broodje, lekker opgegeten en toen heeft ij me nog een gemaakt, maar ik lag en het broodje werd nat en vies dus hij ging me een nieuwe maken. Stom stom, toen hij me het bord in handen gaf en ik rechtop ging zitten werd het weer nat.. Toen heb ik me toch een potje zitten huilen om dat broodje.. haha Mijn man naast me zo van, ik maak er nog wel een en is toch niet erg.. Maar ik voelde me zo verdrietig..
Daarna heb ik er echt heel erg om moeten lachen!! Dat zullen de hormonen wel geweest zijn denk ik.. haha

Liefs,
Nancy

hey nancy bedankt meid!!! we zijn dolgelukkig!! maar zal blij zijn als ik eerste echo heb gehad, ben wel onzeker.

haha grappig wat je hormonen met je doen, hoort erbij he.

fijn dat je hond al een beetje begint aan te geven wanneer ze naar buiten moet.

die van mij is echt alles aan het slopen heeft vannacht heel stuk uit de salontafel gegeten. echt balen.

babeken ik vind ook dat je volgende ronde aan de beurt bent ik duim voor je.

hier alles goed, heb hele zere borsten en last van darmen af en toe maar verder voel ik me super. hoop dat de misselijkheid weg blijft!!

nou tot gauw, liefs suzy

Hey Nancy, we komen net van vrienden en die hebben sinds ook kort ook een pup (een tricolour) wat een mooi en tof beestje! We hebben er hele tijd mee zitten spelen !
Amai jij bent al 8 weekjes ver, wat gaat de tijd toch snel!

Oei Suzy, das niet tof om zo wakker te worden en te ontdekken dat de hond weer vanalles heeft uigespookt!

Dames bedankt dat jullie zo aan me denken, doet me echt goed want had vandaag echt een baaldag...
Lig een beetje met mezelf in de knoop. Een beetje de combinatie van alles (mijn werk dat véél te véél begint te worden, heb zo'n 50 u gewerkt vorige week,dus niet echt kunnen ontspannen
en ik en mijn vriend die deze week es een keer woorden hebben gehad(gebeurt zo weinig dat ik er echt mee inzat) en dan het feit dat dat zwanger worden maar niet lukt) Dat alles begint een beetje zijn tol te eisen.
Ben wel blij dat ik hier nog es mijn hart kan luchten!
Het positieve nieuws voor vandaag is: vanaf dinsdag kan ik terug beginnen met de ovutesten en begint de klusperiode!

Maar genoeg over mij! Hoe gaat met jullie? Het is hiet echt zo rustig dit weekend!

Groetjes

Babeken

Terug
Bovenaan