24 jaar en moederwens... DEEL 2

Ben ff wat minder hier omdat ik mezelf anders voorbij ga lopen en dat moeten we niet hebben. Momenteel zoveel dingen te regelen en te doen, dat mijn koppie ff over loopt en natuurlijk ook rust momenten moet nemen. Dacht ga ff jullie vertellen, zodat jullie weten dat ik er ffies wat minder ben (nog minder dan op het moment, hihih) Maar kom snel weer buurten hoor, want dit is ook stukje ontspanning voor mij.

Heel veel geluk allemaal en probeer zo vaak mogelijk ff te komen lezen.

Leifs nathalie

hey nathalie

succes met alles en doe wel een beetje rustig aan he!!!
 liefs suzy

JEEE Ik ben zwanger! Net getest, ben twee weken overtijd nu. Heb al die tijd negatief getest, 5x ofzo, en ik wilde me er bijna bij neerleggen. We waren alweer door aan het klussen, haha. En mn intuïtie (onderbouwd door hevige ochtendmisselijkheid) vertelde me toch nog een laatste keer te testen.....Ik ben zo gelukkig!

Tot ziens op het zwanger forum,

Liefs ZWANGERE mamaLINA

mamalina gefeliciteerd!!!! super meid !! op een gezonde zwangerschap, geniet ervan.
wanneer ben je uitgeteld???

liefs suzy

MamaLina, gefeliciteerd meid! Geniet ervan

Hier ook minder aanwezig... begin er steeds meer van te balen dat het bij ons maar niet lukt.

Groetjes en tot later!

Ohhh wat super MamaLina moest vanmiddag nog aan jullie denken dat jullie met zijn 3en al hele tijd overtijd zijn en nog geen nieuws was. Dit is het nieuws wat we willen horen hè. Weer iemand op ons gezellige zwangerschapsbankje, wie volgd?

Meiden hier druk met dingen regelen, instanties, kopzorgen, toch aan mijn lichaam moeten denken. Zeker nu ik pijn aan mijn (zieke) heup heb en dat gaat niet altijd ff toppie. Maar ik word goed in de gaten gehouden hoor. En heb oefeningen gekregen. Hopelijk lukt het daarmee een beetje. Ik lag gisteren om 22.00 uur al in bed met erge hoofdpijn dat maar niet wegtrok, zelfs niet naar uren slapen. Heb toen op gegeven moment vannacht toch maar 1 paracetamol genomen en moest wat eten omdat ik misselijk was. Verder mag ik mijn handen dichtknijpen hoe het gaat. Mijn buikje groeit en voel me wel redelijk goed. Maar tis wel zwaar soms alles met alles. Daarom kan ik hier niet zovaak zijn en reageren als ik zou willen, maar denk wel aan jullie

Hopelijk snel meer positief nieuws. Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Voor iedereen die ook zwanger is maar waar ik nog niet op gereageerd had:
GEFELICITEERD!!!!

Tjeetje zeg, nog maar 6 meiden die nog niet zwanger zijn!
hoe bedoel je vruchtbaar topic.
en ik ben weer naar het wachtbankje gegaan.
tot nu toe voel ik nog niets.
wel wat steken in mn zij en wat gevoeligere borsten dan normaal.
aan de andere kant had ik het gister druk op mn werk en kwam met zo'n "ongesteldheidshoofdpijn" thuis.
dus tja afwachten maar weer.

afgelopen maandag waren mn opa en oma 53 jaar getrouwd.
wel bijzonder dat mn opa dat otch gehaald heeft.
nou mn computer doet raar dus log vanavond nog wel even opnieuw in

groet petra

Terug
Bovenaan