Pien, Een hele fijne verjaardag alvast meid!!
Petra, ik had ook al een poosje last van de darmen voordat we erachter kwamen dat het
van de zwangerschap kwam..

Dus wie weet..
Babeken, ik kan me goed voorstellen dat je er onderhand wat van krijgt om maar te moeten afwachten totdat je eindelijk zwanger wordt..
Ik hoop echt dat het nu voor jou ook s raak mag zijn meid!!
Nathalie, lekker rustig aan doen!! Het is heel belangrijk dat je nu goed naar je lichaam luistert.. Lekker in bad met een boekje en een uurtje slapen tussendoor.. Ik moet dat van mijn man als hij thuis is.. haha iedere keer als ik gaap zegt ie: wil je lekker in bad??
Mamalina, Gefeliciteerd!! Wat super..
Suzy, hoe gaat het met jou meid? Ik las dat je ook al erg moe was..
Ja jou hond zal nu in de puperteit zitten he.. Ook zo'n leuke fase.. Boefje had gisteren buiten gepoept en er toen in getrapt en dat hadden we niet gezien dus hij was naar binnen gelopen en de hele vloer (gelukkig tegels, dus makkelijk te dweilen) zat onder en het stonk en hij was ook vies.. Het was middernacht dus toen nog alles kunnen dweilen, wasmachine aan want zijn deken zat ook onder en de hond in bad.. Haha
Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben..
Met mij gaat het wel goed nu, ik ben een paar dagen heel misselijk geweest maar gisteren heb ik vrij normaal kunnen eten zonder echt misselijk te worden..
Moe blijf ik toch, soms voel ik me wel iets fitter als de afgelopen week..
Gisteren weer bij de verloskundige geweest en ik krijg volgende week weer een echo (ik moet zo even bellen voor wanneer) want ze willen toch weten hoe ver ik nu precies ben omdat het bij de vorige meting eigenlijk heel slecht te zien was en omdat ik altijd regelmatig ongesteld was dus eigenlijk nu een week langer zou moeten zijn, dus niet 8 maar 9 (en al bijna 10 weken) Ik hoop zelf dat ik verder ben.. Dan duurt het minder lang voordat ik het van de daken af kan schreeuwen!!
Liefs,
Nancy