24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey meiden, wat een rust hier,....saai!!!

Ik mag terug naar het nod lijstje...ben zondag ongesteld geworden...
Nu is mijn nod op 26 oktober....en er mag ipv 22 jaar 23 jaar neergezet worden, ben zondag jarig!!

Lees snel weer een keer bij...nu weer werken en leidsch ontzet vieren dit weekend...!
xxx

petra succes meid ik duim voor je!

pien balen zeg! hopelijk volgende ronde meer geluk.

nathalie strekte meid vervelend van je heup!!!

hier alles goed. heb af en toe steken helemaal onderin maar sdchijnt dat dat er bij hoort en dat het betekent dat daar binnen hard wordt gewerkt dus daar ga ik maar van uit.
mijn smaak veranderd, vind niet alles even lekker. gelukkig niet echt misselijk af en toe een vlaag maar als ik eet gaat het over. verder wel HEEEEl MOE!!!
maar ik geniet ervan.

hoe is het met alle andere zwangeren??

andere meiden ik duim voor jullie allemaal hoor

liefs suzy

Hoi dames!

Nathalie, is begrijpelijk hé, dat je wat minder tijd hebt, zoveel dingen aan je hoofd!

Zie me daar trouwens staan helemaal alleen te wachten om naar onder te kunnen schuiven...
Ach zie net dat Pien me trug komt vergezellen. Laat het onze toer zijn in oktober hé!
Bovendien, Pien, alvast een gelukkige verjaardag!

Petra, idd tof dat je opa dat heeft gehaald!

ik heb ondertussen al 2 dagen ovutesten achter de rug, voorlopig negatief, maar verwacht mn ei ook maar tegen vrijdag!
Heb ook een beetje slecht nieuws: mijn kat heeft gisteren haar pootje bezeerd. ocharme ze hinkelt nu zo rond. Ga zien of het tegen vrijdag beter is anders wordt dat dierenarts!

Ga jullie laten, want het is woensdag en dat is loopdag! Hopelijk blijft het droog!

groetjes

Babeken

Nod lijstje!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

He meiden,
even lijst bijgewerkt! mn computer heeft fratsen raar ding!
verder niet zoveel bijzonders te vertellen.
Ik heb alleen last van steken (nog nooit gehad) iemand daar ook last van?
vorige keer wist ik zeker dat ik ongi ging worden maar nu voel ik echt werkelijk niets
alleen die vreemde steken door mn borsten en buik.
mmmmmm vreemd!
misschien verbeeld ik het me alleen maar.
je lichaam kan je natuurlijk in de maling nemen!!!
verder sinds vorige week vrijdag een last van me darmen ook nog nooit gehad.
we hadden een uitje van mn werk want we bestaan 15 jaar.
we hebben lekker eerst in een kuuroord gezeten (massages en schoonheidsbehandelingen etc.)
en daarna naar het oceanium in blijdorp gegeten.
dat eten is me niet goed gevallen en sinds dien last van mn darmen.
nou ja het was in ieder geval wel gezelli.
Als iemand ook lastvan steken heeft of heeft gehad kan je dan alsjeblieft reageren?

bedankt dikke kus petra

Pien, Een hele fijne verjaardag alvast meid!!

Petra, ik had ook al een poosje last van de darmen voordat we erachter kwamen dat het
van de zwangerschap kwam.. :) Dus wie weet..

Babeken, ik kan me goed voorstellen dat je er onderhand wat van krijgt om maar te moeten afwachten totdat je eindelijk zwanger wordt..
Ik hoop echt dat het nu voor jou ook s raak mag zijn meid!!

Nathalie, lekker rustig aan doen!! Het is heel belangrijk dat je nu goed naar je lichaam luistert.. Lekker in bad met een boekje en een uurtje slapen tussendoor.. Ik moet dat van mijn man als hij thuis is.. haha iedere keer als ik gaap zegt ie: wil je lekker in bad??

Mamalina, Gefeliciteerd!! Wat super..

Suzy, hoe gaat het met jou meid? Ik las dat je ook al erg moe was..
Ja jou hond zal nu in de puperteit zitten he.. Ook zo'n leuke fase.. Boefje had gisteren buiten gepoept en er toen in getrapt en dat hadden we niet gezien dus hij was naar binnen gelopen en de hele vloer (gelukkig tegels, dus makkelijk te dweilen) zat onder en het stonk en hij was ook vies.. Het was middernacht dus toen nog alles kunnen dweilen, wasmachine aan want zijn deken zat ook onder en de hond in bad.. Haha

Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben..

Met mij gaat het wel goed nu, ik ben een paar dagen heel misselijk geweest maar gisteren heb ik vrij normaal kunnen eten zonder echt misselijk te worden..
Moe blijf ik toch, soms voel ik me wel iets fitter als de afgelopen week..
Gisteren weer bij de verloskundige geweest en ik krijg volgende week weer een echo (ik moet zo even bellen voor wanneer) want ze willen toch weten hoe ver ik nu precies ben omdat het bij de vorige meting eigenlijk heel slecht te zien was en omdat ik altijd regelmatig ongesteld was dus eigenlijk nu een week langer zou moeten zijn, dus niet 8 maar 9 (en al bijna 10 weken) Ik hoop zelf dat ik verder ben.. Dan duurt het minder lang voordat ik het van de daken af kan schreeuwen!!

Liefs,
Nancy

Hallo meiden,

Hier weer even een update van mij.
Sorry, maar zoooo moe, ik kan gewoon de kracht niet vinden om na mijn werk nog even achter de pc te kruipen, maar vanavond heb ik mezelf gedwongen haha..

Dus ja moe he, maar weinig misselijkheid, wel veel dorst en rommelende darmen (vooral snachts) wat resulteert in moeilijke stoelgang haha..

Ik weet niet wanneer ik de vk moet bellen...
Wanneer hebben jullie dat gedaan??

Thnkie!!

Gr. Rikos

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. Lig lekker in bed nu. Was ff bij mijn ouders langs geweest en werd later dan dat ik in gedachten had. Maar ach geeft niks. Dacht toch nog ff hier kijken hoor. Vanavond heel wat belangrijke dingen gepost, pff wat een gerustelling zeg. Morgen belangrijk gesprek voor al dat gedoe met instanties. Daarna nog fysio en dan lekker weekend. Gaan naar mijn schoonouders, daar logeren we, omdat we naar auto race in Zandvoort gaan. Daar is mijn vriend geboren, dus voor hem wel weer leuk om ff terug te zijn. Heb er wel zin in. Kan ik lekker bij mijn schoonouders in bad, hihih.

Veel meiden moe, nou herken het hoor. Zeker met dit natte gure koude weer en veel dingen aan koppie, naast de revalidatie ook nog eens. Maar dat viel gelukkig deze week mee, dus kon ik dingen beter inplannen. Maar zoveel regel dingen gehad, dat ik er echt dagennn mee bezig ben geweest. Maar okay ben door het ergste heen nu. En dat geeft nu uiteindelijk wel fijn gevoel hoor.

Heb globaal alles ff doorgelezen. Petra hopelijk is het feit dat je je nu anders voeld en die steekjes een goed teken meis. Ik duim voor je. Wat top dat je opa hun huwelijksdag nog heeft meegemaakt. Heeft hij nu morfine of dat niet? Is het op dit moment beetje stabiel met hem?

Pien, wat jammer dat je weer ongi bent geworden meis, maar nu weet je teministe wel waar je aan toe bent, na zolang overtijd. Hoeveel dagen was je ongi?

Nancy fijn dat bij vk alles goed was. Ben idd benieuwd hoever je bent.

Babeken hoop echt dat jij deze maand ook aan mag tellen meis. Duim voor jullie allemaal!

Busababe is tot 5 oktober op vakantie dus we moeten nog ff afwachten hoe het met haar is. Hopelijk komt ze met zwangere nieuws thuis, zou zo leuk zijn. Hoe is het met de rest van de meiden?

Ik denk dat ik van het weekend ff wat meer tijd heb om te reageren en rustig te lezen. Dus tot snel meiden!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan